• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • باورنکردنی؛ گلدن استیت بدترین تیم بسکتبال NBA با ۴ پیروزی و ۱۶ شکست!

باورنکردنی؛ گلدن استیت بدترین تیم بسکتبال NBA با ۴ پیروزی و ۱۶ شکست!

برتری ۲۷ بر ۸ در کوارتر سوم به میامی هیت کمک کرد تا جمعه شب با نتیجه ۱۲۲ بر ۱۰۵ مقابل گلدن استیت واریرز به پیروزی برسد.

نتایج ضعیف گلدن استیت در بسکتبال NBA

گوران دراگیچ ۲۰ امتیاز کسب کرد، تایلر هرو ۱۹ امتیاز بدست آورد و میامی هیت با ۸ پیروزی همچنان در خانه شکست‌ناپذیر باقی ماند و بهترین آمار تاریخ خود را در لیگ NBA رقم زد. تایلر هرو پس از پایان بازی گفت:

این که قادر باشی طوفان به پا کنی فوق‌العاده است. این بازی یک ماراتن بود.

دونکان رابینسون ۱۷ امتیاز برای میامی هیت کسب کرد. رابینسون و هرو روی هم رفته ۱۰ پرتاب موفق از ۱۳ پرتاب سه امتیازی داشتند. جیمی باتلر ۱۶ امتیاز به دست آورد و کندریک نان، که فصل قبل در تیم جی لیگ گلدن استیت واریرز بازی می‌کرد و کلی اولینیک ۱۵ امتیاز برای میامی هیت کسب کردند. اریک اسپوئلسترا، سرمربی میامی هیت پس از پایان بازی گفت:

تلاش می‌کنیم تا بازی باثباتی از خود ارائه دهیم.

جردن پول ۲۰ امتیاز برای گلدن استیت پر از مصدوم بدست آورد، تیمی که اولین بازی از پنج بازی خارج از خانه متوالی خود را انجام می‌داد. اریک پاسکال ۱۷ امتیاز کسب کرد و الک برکس با کسب ۱۶ امتیاز برای گلدن استیت واریرز به کار خود پایان داد. گلدن استیت واریرز در کوارتر اول ۲۰ امتیاز عقب افتاد، سپس در نیمه اول اختلاف را به ۱۳ امتیاز کاهش داد و سپس در میانه کوارتر سوم اختلاف را به ۶ رساند و پس از آن میامی هیت به خود آمد و در طول هشت دقیقه ۲۷ امتیاز کسب کرد و فقط ۸ امتیاز به حریف داد. دریموند گرین تنها ۱۹ دقیقه برای گلدن استیت واریرز بازی کرد و استیو کر، سرمربی گلدن استیت واریرز گفت که دقایق بازی او فعلاً محدود خواهد بود. مصدومان بی‌شمار گلدن استیت واریرز مانند استفن کری، کلی تامپسون و دی آنجلو راسل موجب شده که این تیم با ۴ پیروزی و ۱۶ شکست بدترین آمار لیگ NBA این فصل را به نام خود ثبت کند.

گلدن استیت

استیو کر در پایان بازی اظهار داشت:

بدیهی است که برای آینده بازی می‌کنیم، برای سال آتی بازی می‌کنیم و نیاز است که او (دریموند گرین) خارج از زمین باشد و راهنمای بازیکنان جوان داخل زمین باشد. می‌دانم که او دلش می‌خواهد در زمین مسابقه حضور داشته باشد. اما مجبوریم میان حضور او در زمین و تأثیر او بر روی تیم از بیرون زمین تعادل ایجاد کنیم.

بعد از این‌که جردن پول پرتاب‌های آزاد خود را در ۴:۳۷ مانده به پایان کوارتر سوم تبدیل به امتیاز کرد هیت با نتیجه ۸۲ بر ۷۵ از حریف پیش افتاد. در این زمان میامی هیت سبقت بیشتری گرفت و در ۸:۴۰ مانده به پایان بازی با نتیجه ۱۰۹ بر ۸۳ از حریف جلو افتاد. این سومین بازی خانگی میامی هیت بود که این تیم بدون این‌که در طول بازی از حریف عقب بیفتد برنده می‌شد.

نکات بازی

گلدن استیت واریرز: واریرز کوارتر اول را با نتیجه ۴۱ بر ۲۱ واگذار کرد و در کوارتر اول ۱۷ بازی گذشته‌اش سه بار با ۲۰ امتیاز با بیشتر از حریفان خود غقب افتاد. قبل از آن، این اتفاق ۳ بار در ۱۱۰۲ بازی فصل عادی برای واریز رخ داده بود. کوین لونی نوزدهمین بازی متوالی خود را به دلیل بیماری عصبی خود از دست داد اما گلدن استیت واریرز امیدوار است که او را برای روز دوشنبه و بازی در آتلانتا هاکس در تیم خود داشته باشد.

میامی هیت: میامی هیت در هر هشت بازی خانگی خود حداقل با ۱۵ امتیاز اختلاف پیروز شده است. این بازی دهمین و آخرین بازی است که دیون ویترز به دلیل رفتارهای آُسیب‌زننده به تیم از آن محروم بود اما میامی هیت آشکار نکرده که بعد از این ۱۰ جلسه چه تصمیمی اتخاذ خواهد شد. امکان دارد او را به صورت مشروط بپذیرند و پرواز ویترز با تیم در روز شنبه برای شروع سه بازی خارج از خانه در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

از ۱۰ بازیکنی که در پیروزی میامی هیت مقابل گلدن استیت واریرز در فصل قبل حاضر بودند فقط ۲ بازیکن روز جمعه به میدان رفتند. برای گلدن استیت واریرز کوین دورانت در بروکلین حضور دارد، آندره ایگودالا پیراهن ممفیس گریزلیز را پوشیده و جردن بل اکنون در مینسوتا تیمبرولوز است و استفن کری و کلی تامپسون نیز مصدوم هستند. برای میامی هیت جوش ریچاردسون در فیلادلفیا حضور دارد و وید نیز بازنشسته شده است. فقط کلی اولینیک و جاستیس وینسلاو در این دیدار بازی کردند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *