کایل کوزما قرارداد اسپانسری ۵ ساله‌ای را با پوما منعقد کرد

پوما در زمینه کفش‌های بسکتبال حسابی ریخت و پاش کرده و با دمارکوس کازینز، دی اندره آیتون، ماروین بگلی، رودی گای، کوین ناکس، تری روزیر، دنی گرین و اخیراً با آر جی برت، بازیکن نیویورک نیکس قرارداد امضا کرده است. کایل کوزما جدیدترین بازیکنی است که با پوما قرارداد به امضا رسانده است.

امضای قرارداد کایل کوزما به پوما

کایل کوزما ، فوروارد مشهور لس آنجلس لیکرز قراردادی ۵ ساله را با پوما منعقد کرده و این شرکت روز چهارشنبه این خبر را اعلام کرده است. کایل کوزما پولی دریافت کرده تا چهره اسپانسری این برند باشد. مارک اشتین، خبرنگار ESPN در اکانت توئیتری خود نوشت:

یکی از منابع موثق شرکت پوما گفت قرارداد کایل کوزما با این شرکت هفته گذشته نهایی شده و او برای پنج سال، سالانه ۳ میلیون دلار از پوما دریافت خواهد کرد.

کایل کوزما

کوزما (در بهترین شرایط خود) یک بازیکن هجومی مطمئن است که لس آنجلس لیکرز بر روی او حساب باز کرده تا پس از لبران جیمز و آنتونی دیویس بازیکن شماره ۳ این تیم باشد. برای پوما، او بازیکنی است که به خوبی می‌تواند برای این شرکت بازاریابی شفاهی انجام دهد. کایل کوزما جمعه هفته گذشته در روز رسانه‌ای لس آنجلس لیکرز نیز برند پوما را پوشیده بود حتی قبل از آن‌که خبر توافقش اعلام شود.

در برهه کنونی کایل با مصدومیت پای خود دور از میادین است و حداقل تا شروع اردوی تمرینی لس آنجلس لیکرز ادامه خواهد داشت. این مصدومیت در تیم ملی آمریکا برای او ایجاد شد، او صبح از خواب بیدار شد و دید که پا درد دارد و از همانجا دریافت که مشکلی برایش پیش آمده است اما خوشبختانه مصدومتیش حاد نبود. لس آنجلس لیکرز در مورد این ستاره جوان جانب احتیاط را رعایت می‌کند و او را برای رسیدن به اهداف بزرگ تا رسیدن به شرایط بهبودی کامل دور از میادین نگه می‌دارد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *