• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • زاین ویلیامسون با کسب ۲۹ امتیاز در ۲۷ دقیقه آمادگی بالای خود را به رخ کشید

زاین ویلیامسون با کسب ۲۹ امتیاز در ۲۷ دقیقه آمادگی بالای خود را به رخ کشید

لیگ NBA اولین بازی زاین ویلیامسون را که واقعاً می‌توانست شبیه‌سازی برای این لیگ باشد در بازی تدارکاتی چهارشنبه به خود دید و او بسیار تأثیرگذار ظاهر شد و برای مدافعان لیگ بازیکن ترسناکی خواهد بود.

عملکرد درخشان زاین ویلیامسون

زاین ویلیامسون در دومین بازی تدارکاتی تیمش برای نیو اورلینز پلیکانز، وی ۲۹ امتیاز کسب کرد و علاوه بر آن ۴ ریباند و ۴ اسیست را در ۲۷ دقیقه حضورش و پیروزی ۱۲۷ بر ۱۲۵ نیو اورلینز پلیکانز مقابل شیکاگو بولز بدست آورد. در طول بازی، ویلیامسون شم امتیازگیری خود را با توپ نشان داد. او دانک‌های مشهور خود را به معرض نمایش گذاشت و چند پرتاب آزاد نیز انجام داد. چند واکنش توئیتری را با یکدیگر مرور می‌کنیم:

زاین ویلیامسون به بازی‌های بیشتری نیاز دارد، مدافعان کنونی لیگ NBA از دوران دانشگاهی خود بسیار بهتر ظاهر شده‌اند.

خیلی جذاب بود وقتی شما این قابلیت را دارید که اینگونه توپ‌ها را پرتاب کنید به هیچ چیز دیگری نیاز نخواهید داشت. مشخصاً زاین ویلیامسون هنوز کارهای زیادی را باید انجام دهد تا قابلیت‌های هجومی خود را بسط و گسترش دهد.

زاین ویلیامسون

دنیای بسکتبال بزرگ بودن او را به خوبی می‌دانست ، حتی زمانی که یکی پس از دیگری در کالج دوک بازی‌های برجسته‌ای انجام می‌داد و به او لقب آینده نسل بسکتبال را در مراسم درفت داده بودند. اما، زاین ویلیامسون در بازی روز چهارشنبه در دیگر بخش‌های بازی خود یک سیر نزولی را نشان داد که گویای این بود که نیاز به کار بیشتری دارد- او هنوز بسیار هیجان‌زده است. با توجه به تمام هشدارهای بازی تدارکاتی پیش‌فصل، او بسیار سریع از یک سمت زمین به سمت دیگر زمین می‌رود، بسیار در زمین پر جنب و جوش است و دانک‌هایی انجام می‌دهد که می‌توان بهترین دانک‌های دوران بازیگری او باشد.

نیو اورلینز پلیکانز نیز مانند زاین ویلیامسون کارهای زیادی دارد که باید انجام دهد، آن‌ها در کوارتر چهارم با نتیجه ۱۰۷ بر ۸۶ از حریف خود عقب بودند و فقط با اتحاد لحظه آخری خود بود که پیروز شدند. این بدان معنی نیست که آن‌ها نمی‌توانند گزینه سطح بالای لیگ NBA در کشور آمریکا باشند. نیو اورلینز پلیکانز تحت هدایت سرمربی خود آلوین گنتری یکی از سریعترین تیم‌های حاضر در زمین در زمینه انتقال دفاع به حمله د ر لیگ NBA خواهد بود و زاین ویلیامسون نیز با سرعت کار با توپ خود می‌تواند کارهای زیادی برای این تیم انجام دهد.

قبلی «
بعدی »

1 دیدگاه

  1. ممنون بابت به روز بودنتون ، لطفا قابلیت کلیک راست را برگردانید یا کاری کنید با کلیک بر روی لینک مطلبی ، مطلب در پنجره ای جداگانه باز شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *