بعد از یک تابستان پر هیجان در کنفرانس غرب ، چه کسی قهرمان ان بی ای است؟

ان بی ای

سرانجام گرد و غبار در یکی از مهیج ترین دوره های ماموریت آزاد در تاریخ NBA مستقر شد، دو هفته از مذاکرات متزلزل  که به نظر می رسید لیگ را برای سالهای آینده دوباره تغییر شکل داده است گذشت. در طول تابستان سوالات همیشه از تعداد پاسخ ها بیشتر است ،اما هشت مدعی برجسته قهرمانی در ارزیابی نظام جدید بسکتبال هستند.

تیم های حاضر در کنفرانس غرب

تیم های حاضر در کنفرانس غرب

8) گلدن استیت واریرز

ضررهای کوین دورانت ، آندره ایگودالا و شاون لیوینگستون به قهرمانان کنفرانس غرب ، عنوان مدافع قهرمانی را پنج بار کاهش داد ، که دیگر منتخب برای عنوانی که در چند فصل گذشته به آن داده شده اند نباشد. اما امضای دوباره ی کلای تامپسون (که تمام یا بخشی از سال را با مصدومیت ACL از دست خواهد داد) و دست کم گرفتن مرد بزرگی مانند کوون لونی در مقام معامله در بین نامطلوب ترین لیگ نگه داشته و زمان بازی های پلی آف را بدست آورد. به ویژه زمانی که D’Angelo Russell ، 23 ساله      All-Star که در تعویض Durant به آنجا آمد ،می توانست در کنار استفان کاری در سیستم گلدن استیت شکوفا شود. در قرار داد یک ساله از Draymond Green اگر در سال گذشته فینال NBA  شکست به رپتورز کافی نبود، انتظار کارهای بزرگ میرفت.

7) دنور ناگتس

ناگت در خارج از فصل  تا حدودی از ایجاد حداکثر حساسیت به جمال موری ، ضد حمله زیرکانه جرم گرانت و برای تکمیل نامزدای نیکولا جوکیچ در MVP در قسمت جلوی زمین آسوده بود. اما آنها یک گروه جوان بودند که پس از یک فصل به جلو قدم برداشتند و با کسب رکورد دوم در کنفرانس غرب و با زمزمه فینال کنفرانس روبرو شدند. آنها همچنین در پیش نویس 2018 بر روی مایکل پورتر جونیور ، انتخاب شماره 14 در نظر گرفته بودند که کل فصل را با مشکلات پشت سر گذاشتند.

6) میلواکی باکس

مالکوم براگدن محافظ صدمه دیده از گروه خارج شد ،اما باکس تمام پیشکسوتان دیگر را از تیمی که دارای 60 برد در لیگ برتر بود ، قبل از حضور در مسابقات تورنتو در فینال شرق ، برگرداند. Giannis Antetokounmpo ، فوق ستاره ی 24 ساله جلوی  این تیم ، از کمپین MVP خارج شد و به طرز وحشتناکی ،به نظر می رسید که از فاصله دور هدف را پیدا می کند.امضای دوباره  ترکیب های  کریس میدلتون ، بروک لوپز و جورج هیل ، رابین لوپز و وسلی ماتئوس باعث شد  تیم آنها در طول فصل به طور منظم از لیگ برتری داشته باشد و باخت های بروگدون و نیکولا میروتیچ را کاهش دهد.

5) هیوستون راکتز

راکتز تعجب تابستان را دقیقاً هنگامی رقم زد که زمانی که به نظر می رسید این معامله در تجارت کریس پل 34 ساله و یک زن و شوهر است و از پیش نویس های دوره اول به اوکلاهما سیتی برای راسل وستبروک انجام شده است ، کسی که در فصل عجیب ناکارآمد است اما به راکتز یک ستاره دوم واقعی را به همراه جیمز هاردن (که گفته می شد برای مبادله سخت سخنرانی کرده است) می دهد ، بدون این که مجبور شود از کلینت کاپلا  دست بردارد، اریک گوردون یا آستین ریورز پول کمتری برای برگشتن می گرفت. هیچ کس دقیقاً نمی داند که اتحاد وستبروک-هاردن چگونه شکل گرفت ، اما اگر مربی محبوب، مایک دنتونی بتواند هارمونی مناسب را در استفاده ایجاد کند آنگاه هوستون در یک کنفرانس غربی به پرواز در خواهد آمد.

4) یوتا جاز

پرتاب با برد طولانی برای قهرمانی یوتا وبرای درخشیدن در پلی آف در برابر راکتز بود . ورود مایک کانلی ، یک مدافع که در سال گذشته به طور متوسط 21.1 امتیاز برای ممفیس داشت وبا ریکی روبیو تعویض شد تا جاز را به یکی از بهترین مدافع های NBA تبدیل کند ،و بویان بوگدانوویچ ، پرتاب کننده  کارآمد که از یک فصل حرفه ای خارج می شود. هر دو فاصله و و بار بازی سازی را برای Donovan Mitchell ،یکی از درخشان ترین استعدادهای NBA ایجاد می کنند. یک دفاع قفل شده توسط رودی گوبرت ، دو بار بازیکن دفاعی سال ، جاز را در بین نخبگان لیگ در هر دو طرف زمین حفظ می کرد.

3) لس آنجلس لیکرز

تعداد زیادی از تیم های ورزشی مانند لیکرز موفق نیستند شکست بخورند که علی رغم داشتن نمایش های پشت پرده ، خود را در انبوه قهرمانی می بینند، از جمله استعفای غافلگیر کننده رئیس تیم مجیک جانسون و جستجوی مربی گری که با انتصاب فرانک  وگل به پایان رسید. تجارت پراکنده برای آنتونی دیویس به آنها این اجازه را می داد که یک بازیکن دوم در کنار LeBron James قرار دهند  و اگرهردو علیرغم هزینه های شدید لونزو بال سالم بمانند آنها را به مدعیان فوری تبدیل می کند ، براندون اینگرام و جاش هارت ، سه بازیکن منتخب دور اول ، ارز و وپول نقد انتخاب کردند. پیوند ناموفق کاوی لئونارد ، که با مشترکین خود در مرکز استیپلس امضا کردند ، به سرعت توسط تعدادی از امضاهای تاکتیکی از جمله دنی گرین دنبال شد ،کوین کوک و جارد دادلی دنبال شد. آنها همچنین DeMarcus Cousins را اضافه کردند ، که یک علامت سوال  بعد از جراحات وارده در جریان بازیهای پلی آف بود ، اما حتی اگر چیزی مشابه خود قدیمی اش باشد ، چه کسی می تواند برای مخالفت در کنار دیویس در زمین کابوس ایجاد کند؟

2) فیلادلفیا 76ers

تعداد کمی از تیم ایستاده بودند تا از مهاجرت استعدادهای غربی تابستان نسبت به فیلادلفیا بهره مند شوند ،او که به این نتیجه رسیده بود که قهرمانهای احتمالی تورنتو را در یک تورنومنت نیمه نهایی کنفرانس شرقی دندان و ناخن بدست می آورد حالا با پشتیبانی از آتلانتیک بخش رقیب بوستون و تورنتو ، با راهی واضح تر به فینال NBA می رود. عزیمت جیمی باتلر ، ستاره پلی آف و پرتاب کننده  قابل اعتماد JJ Redick (و با افزودن جاش ریچاردسون تا حدودی کاهش می یابد) احساس می شد ، اما به نظر می رسید که بازسازی فرایند ballyhooed به خوبی در بازی جوئل امبیید (تحت قرارداد تا سال 2023) ، بن سیمونز (تا سال 2025) ، توبیاس هریس (تا سال 2024) و عضو فعال ال حورفورد (تا سال 2023) قفل شده است.عمق موضوعی که  باقی می ماند اینست که هواداران امیدوار هستند که جوانان Zhaire Smith و Matisse Thybulle بتوانند به آن بپردازند ،اما  طول شروع پنجمین ، Sixers را مورد علاقه خود قرار می دهند تا برای اولین بار از سال 2001 به فینال NBA برسند.

 

1) لس آنجلس کلیپرز

اضافه شدن بال های دو طرف سوپراستارهای کاوی لئونارد و پل جورج باعث شده است که نتایج گذشته  لس آنجلس پس از یک و دو کشمکش بی نظیر به وجود بیایدو آنها را یک پیشرو شبانه در یک کنفرانس غرب پر بار تبدیل  می کند. اخیرا در یک تجارت بزرگ با قیمت بالایی قرار گرفت و هزینه آنها را Danilo Gallinari ،کمتر از قیمت واقعی ، Shai Gilgeous-Alexander و کمتر از پنج انتخاب دور اول پرداخت کرد.اما تصور کردن چیزی جز آسیب جدی این گروه که Warriors سالم  را پس از بازیهای پلی آف سال گذشته  محدود کرد سخت است. امضا دوباره بازیکنانی مانند پاتریک بورلی ، JaMychal Green و Ivica Zubac و دسته دوم لو ویلیامز و مونترزل هارول ، این قول را می دهند که مقابل تیم های در همه فصل باشند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *