• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • نیمکت ذخیره یوتا جاز چگونه در یک نیمه کار بروکلین نتس را یکسره کرد؟

نیمکت ذخیره یوتا جاز چگونه در یک نیمه کار بروکلین نتس را یکسره کرد؟

پیروزی دوشنبه شب مقابل گلدن استیت واریرز در سان فرانسیسکو مهارت و سبک بازی یوتا جاز را به اثبات رساند. برد سه‌شنبه شب مقابل بروکلین نتس در ویوینت اسمارت سرسختی این تیم را رساند.

درخشش نیمکت ذخیره یوتا جاز

بعد از یک نیمه اول کم افت و خیز، یوتا جاز در نیمه دوم متحول شد و توانست با نتیجه ۱۱۹ بر ۱۱۴ مقابل بروکلین نتس به برتری برسد. داناوان میشل با ۳۰ امتیاز و ۶ ریباند به کار خود در این بازی پایان داد. جف گرین، فوروارد یوتا جاز که به عنوان یک بازیکن تعویضی ۱۳ امتیاز کسب کرد در پایان بازی گفت:

قبل از هر چیز این بازی هماهنگی ما را نشان می‌دهد. می‌دانستیم که در چه نوع بازی قرار داریم. با این بازی انعطاف‌پذیری خود را نشان دادیم. بازی دشواری بود اما شخصیت ما را نشان داد و این که ما در دیگر دیدارهای پیش‌رو چگونه به میدان خواهیم رفت.

اگر یوتا جاز از سبک بازی ۲۴ دقیقه اول بازی با بروکلین نتس فاصله بگیرد، این سبک از بازی به آن‌ها در ادامه کار کمک خواهد کرد. یوتا جاز در پایان نیمه اول با نتیجه ۶۸ بر ۵۳ از بروکلین نتس عقب افتاد. آن‌ها تنها ۴۰.۴ درصد اقدام منطقه‌ای داشتند و تنها ۱ پرتاب از ۱۳ پرتاب سه امتیازی آن‌ها به درون سبد رفت. در خط دفاعی نیز عملکرد قابل قبولی ارائه ندادند. با دستورات فنی کوئین اسنایدر یوتا جاز در نیمه دوم ۱۳ امتیاز متوالی کسب کرد و هیچ امتیازی به حریف نداد و اختلاف را به ۲ امتیاز تقلیل داد و به کوئین اسنایدر اثبات شد که بازیکنان دستورپذیری دارد.
کوئین اسنایدر پس از پایان بازی گفت:

در ۸۲ بازی این فصل، باز هم از این نیمه اول‌ها خواهیم داشت. مهم‌ترین مسئله این است که به عنوان یک گروه با یکدیگر صادق باشیم. سبک مسابقه شما گویای چرایی حضور شما در میدان بسکتبال است و ما آنطور که در توان ما بود نتوانستیم دفاع کنیم. ما در حمله هم تنبل بودیم. فقط باید کمی از نظر ذهنی باهوش‌تر باشیم. این بازیکنان شخصیت بزرگی دارند. یک گروه بازیکنان رقابت‌پذیر را در اختیار داریم و با هم می‌جنگند. هیچ راهی برای متوقف کردن ما وجود ندارد اما راه حلی که نمایش دادیم و سبکی که با آن بازی را پیش بردیم واقعاً یک پیروزی خوب را رقم زد.

یوتا جاز

یوتا جاز با ۸ امتیاز برتری پای به کوارتر چهارم گذاشت. گرین یک پرتاب سه امتیازی انجام داد و امانوئل مادیای هم پرتاب موفقی داشت و توپ را به درون سبد فرستاد تا در نهایت یوتا جاز در شروع کوارتر چهارم ۱۹ بر ۶ از حریف پیش بیفتد. مایک کونلی که در این بازی ۱۸ امتیاز و پنج پاس گل داشت در پایان بازی گفت:

در رختکن روی پرتاب‌های از راه دور خیلی تأکید شد و همه بازیکنان به این توصیه توجه کردند. تیم ذخیره ما-امانوئل، جف، جو اینگلز، تونی بردلی- وارد زمین بازی شدند و کاملاً جریان بازی را عوض کردند و باعث شدند تا در نیمه دوم کامبک بزنیم و تلاش کردند تا امتیاز برد نصیب ما شود. زمان برد تا در این بازی بیدار شویم و به خود بیاییم. برخی از ما ۳۰ ساله و بزرگتر هستیم و فقط دو بازیکن جوان در ترکیب اصلی بودند.

داناوان میشل نیز تأیید کرد که تیم نیمکت ذخیره یوتا جاز نهایتاً انتظارات سرمربی را برآورده کرد و روند بازی را تغییر دادند. داناوان میشل با اشاره به جف گرین، امانوئل مودیای و دیگر نفرات نیمکت ذخیره گفت:

جرقه پیروزی ما توسط این بازیکنان ایجاد شد. آن‌ها همیشه حضور دارند. آن‌ها همواره آماده هستند. پر بیراه نیست که بگویم بدون کمک آن‌ها این پیروزی بدست نمی‌آمد. بسیاری از بازیکنان را داریم که می‌توانند به بازی بیایند و مدافع یا مهاجم باشند. جف به بازی آمد و پرتاب ۳ امتیازی انجام داد. امانوئل آمد و مؤثر واقع شد. او می‌تواند گارد باشد.

یوتا جاز هنوز نیاز به این دارد که در لحظات حساس بهتر عمل کند. جو اینگلز موجب شد تا کایری اروینگ یک پرتاب ۳ امتیازی کلیدی را از دست بدهد و یک ریباند هم از این پرتاب از دست رفته بدست آورد. رودی گوبرت ۱۸ امتیاز و ۱۵ ریباند به دست آورد. داناوان میشل در این باره گفت:

حریف به بازی آمد و در ابتدا به ما ضربه زد. اما ما به خود آمدیم و آنچه که نیاز داشتیم را اجرا کردیم.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *