• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • ثبت بیست و یکمین دبل دبل فصلِ یانیس آنتتوکومپو در شب تولد ۲۵ سالگی‌اش

ثبت بیست و یکمین دبل دبل فصلِ یانیس آنتتوکومپو در شب تولد ۲۵ سالگی‌اش

یانیس آنتتوکومپو

یانیس آنتتوکومپو بعد از شکست لس آنجلس کلیپرز در شب تولد ۲۵ سالگی‌اش وقت زیادی برای استراحت دارد.

درخشش یانیس آنتتوکومپو در شب تولدش

آنتتوکومپو ۲۷ امتیاز و ۱۱ ریباند تا ۸:۴۵ مانده به پایان بازی کسب کرد تا میلواکی باکس با ۳۶ امتیاز اختلاف از حریف پیش بیفتد و جمعه شب با نتیجه ۱۱۹ بر ۹۱ از سد لس آنجلس کلیپرز بگذرد و چهاردهمین پیروزی متوالی خود را بدست آورد. آنتتوکومپو پس از پایان بازی اظهار داشت:

هواداران امشب باورنکردنی بودند. آن‌ها باعث شدند که احساس خاصی داشته باشم. آن‌ها باعث شدند که امروز روز خاصی باشد. معمولاً بسیاری از افراد برای تولدشان جشن می‌گیرند و به بیرون می‌روند، آن‌ها همه این کارها را انجام می‌دهند. اما من این‌گونه نیستم. این کاری نیست که من انجام می‌دهم. اما هواداران روز تولدم را واقعاً خاص کردند.

عنوان‌دار MVP بسکتبال NBA ۱۱ پرتاب موفق از ۲۰ پرتاب خود داشت و بیست و یکمین دبل دبل خود را در این فصل به ثبت رساند. داک ریورز، سرمربی لس آنجلس کلیپرز اظهار داشت:

اگر تولد یانیس بود و ما کل شهر را برای یافتن کادویی برای او می‌گشتیم کادویی از این بهتر نمی‌توانستیم به او بدهیم، بنابراین کادوی او را ما دادیم. این همه آن چیزی است که درباره بازی افتضاح امشب می‌توانم بگویم.

میلواکی باکس در این بازی تا ۴۱ امتیاز اختلاف هم در این بازی پیش رفت و توانست رکورد شکست‌ناپذیری خود را بهبود بخشد. آن‌ها پیش از این در دو فصل سال ۱۹۷۳ توانسته بودند ۱۶ پیروزی متوالی کسب کنند. کریس میدلتون ۱۷ امتیاز بدست آورد و پت کوناتون و ارسان ایلیاسوا هر کدام به عنوان بازیکن نیمکت‌نشین ۱۳ امتیاز برای میلواکی باکس بدست آوردند. هنگامیکه میلواکی باکس در ۹:۲۵ مانده به پایان کوارتر چهارم با نتیجه ۱۰۱ بر ۶۷ پیش بود، داک ریورز همه بازیکنان کلیدی خود را بیرون کشید. این گروه از بازیکنان از سوی تماشاگران میلواکی باکس با شعار «تمام شده، تمام شده» بدرقه شدند. کوای لنارد پس از پایان بازی اظهار داشت:

ما در ابتدای کوارتر چهارم هم به خود نیامده بودیم. هیچ‌کاری انجام نمی‌دادیم، هیچ دستوری را اجرا نمی‌کردیم. پرتاب‌ها را بدون پساکاری انجام می‌دادیم. بنابراین منظورم این است که می‌فهمم که او چرا ما را بیرون کشید.

یانیس آنتتوکومپو

میرز لئونارد ۱۷ امتیاز کسب کرد و پال جرج ۱۳ امتیاز برای کلیپرز به دست آورد. جمعه شب اولین باری بود که یانیس آنتتوکومپو و میرز لئونارد از زمان فینال‌های کنفرانس شرق در مقابل هم قرار می‌گرفتند جاییکه تورنتو رپترز، تیم لئونارد، آننتوکومپو و میلواکی باکس را شکست دادند تا به مقام قهرمانی بسکتبال NBA برسند. میرز لئونارد پس از پایان بازی گفت که بزرگترین تفاوت میان آنتتوکومپو قبلی و فعلی این است که با اعتماد به نفس بیشتری پرتاب‌هایش را انجام می‌دهد. آننتوکومپو هم با آن موافق است. یانیس در این باره گفت:

مشخصاً بله، با اطمینان بیشتری پرتاب‌هایم را انجام می‌دهم. اعتماد به نفسم بیشتر شده است. فکر می‌کنم هم‌تیمی‌های من باور دارند که این خصیصه امسال در من بیشتر شده است. از زمان شروع سال، این مأموریت را داشتم که هر شب برای پیروزی به هم‌تیمی‌هایم کمک کنم و فکر می‌کنم هنوز هم در همین مسیر قرار دارم.

میلواکی باکس در کوارتر اول با نتیجه ۳۰ بر ۱۵ پیش افتاد و کریس میدلتون در این کوارتر ۱۰ امتیاز بدست آورد. باکس در پایان نیمه اول با نتیجه ۵۲ بر ۴۳ از حریف پیش افتاد. آنتتوکومپو بعد از کسب ۱۰ امتیاز در نیمه اول، در ۴:۱۳ اول کوارتر سوم ۱۰ امتیاز بدست آورد تا به باکس کمک کند در این کوارتر با نتیجه ۳۵ بر ۱۹ از کلیپرز پیش بیفتد. داک ریورز در این باره گفت:

تیم حریف بسیار فیزیکی‌تر از ما بود. از نظر فیزیکی حتی نزدیک به آن‌ها هم نبودیم.

جاایکل گرین به دلیل مصدومیت دومین بازی متوالی خود برای لس آنجلس کلیپرز را از دست داد.

نکات بازی:

لس آنجلس کلیپرز: میرز لئونارد و پال جرج به عنوان هم‌تیمی برای اولینن بار روز پنجشنبه کنار یکدیگر تمرین کردند. داک ریورز در پایان بازی گفت:

خیلی خوب بود که در پایان توانستیم اختلاف امتیاز را کم کنیم. وقتی چنین امتیازاتی به دست می‌آورید می‌توانید اشتباهات خود را تصحیح کنید.

میلواکی باکس: یانیس آنتتوکومپو در بازی ۶ نوامبر مقابل لس آنجلس کلیپرز برای ثبت تریپل دبل فقط در زمینه پاس گل کم آورد (۳۸ امتیاز و ۱۶ ریباند. پال جرج و میرز لئونارد در آن شب حضور نداشتند.

بازی بعدی:

لس آنجلس کلیپرز: یکشنبه شب مقابل واشنگتن ویزاردز صف‌آرایی خواهند کرد.

میلواکی باکس: دوشنبه شب از اورلاندو مجیک پذیرایی خواهند کرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *