• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • یانیس آنتتوکومپو بی‌رحمانه می‌تازد؛ یک دبل دبل دیگر برای برد مقابل نیکس

یانیس آنتتوکومپو بی‌رحمانه می‌تازد؛ یک دبل دبل دیگر برای برد مقابل نیکس

دیوید فیزدال، سرمربی نیویورک نیکس می‌دانست که تیمش دوشنبه شب فقط باید برای نباختن به مصاف میلواکی باکس برود. نیویورک نیکس در همان ابتدا کم آورد و دیگر هرگز شانسی برابر یانیس آننتوکومپو و میلواکی باکس نیافت تا شکست ۱۳۲ بر ۸۸ را قبول کند و باکس در دوازدهمین بازی متوالی خود نیز پیروز شود.

درخشش یانیس آنتتوکومپو برابر نیویورک نیکس

یانیس آنتتوکومپو فقط ۱۴ دقیقه در این بازی زمان لازم داشت تا دبل دبل کند و با ۲۹ امتیاز و ۱۵ ریباند به کار خود پایان دهد. میلواکی باکس بعد از برد شارلوت هورنتس با اختلاف ۴۱ امتیاز، این بار با اختلافی ۴۴ امتیازی پیروز شود و این برای اولین بار در تاریخ این باشگاه است که در ۲ بازی متوالی با اختلاف ۴۰ یا بیشتر برنده می‌شود و پنجمین بازی است که در بسکتبال NBA این اتفاق می‌افتد. فیزدال، سرمربی نیویورک نیکس پس از پایان بازی اظهار داشت:

احساس نکردم که با ذهنیت شکست میلواکی باکس به این بازی وارد نشدیم و این بسیار ناامیدکننده است. آن‌ها هر کاری که می‌خواستند انجام دادند، هر کاری! هیچ‌گاه در این دیدار در حد و اندازه‌های خود ظاهر نشدیم.

میلواکی باکس در ۴:۴۳ مانده به پایان کوارتر دوم با دهمین ریباند یانیس آنتتوکومپو با ۴۷ امتیاز پیش افتادند تا یانیس با بیستمین دبل دبل خود در لیگ رکورددار باشد. ارزشمندترین بازیکن فصل گذشته بسکتبال NBA در حالیکه ۲۲ دقیقه بازی کرد ۱۰ پرتاب موفق از ۱۴ پرتاب فیلد خود داشت که شامل ۳ پرتاب موفق از ۴ پرتاب سه امتیازی او بود. او از ۵ دقیقه پایانی کوارتر سوم هیجان‌زده شده بود چراکه میلواکی باکس با نتیجه ۹۳ بر ۵۴ از حریف خود پیش افتاد. فیزدال در پایان بازی این را هم افزود:

من می‌شنیدم و تماشا می‌کردم که یانیس چگونه تیم خود را رهبری می‌کرد. او واقعاً تأثیرگذار است. وقتی شما چنین بازیکن سطح بالایی دارد لیگ باید هم در دستان تیم‌های قدرتمند باشد.

پیروزی‌های متوالی میلواکی باکس در این فصل بسکتبال NBA یک رکورد محسوب می‌شود و بهترین رکورد این باشگاه از فصل ۸۲-۱۹۸۱ به حساب می‌آید. لس آنجلس لیکرز از این حیث در رده دوم قرار دارد. یانیس آنتتوکومپو در پایان بازی اظهار داشت:

فکر می‌کنم همه بازیکنان هر روز خودشان را بیشتر نشان می‌دهند و تشنه موفقیت هستند. هیچ‌کس آرام و قرار ندارد. ما عرض اندام می‌کنیم و کار خود را انجام می‌دهیم. می‌خندیم. به چشم سرگرمی به این کار می‌نگریم و این فوق‌العاده است. معمولاً تیم‌ها گرایش به آرامش دارند اما ما اینگونه نیستیم.

یانیس آنتتوکومپو

نیویورک نیکس در کوارتر اول ۴ پرتاب موفق از ۲۴ پرتاب داشت. دی جی ویلسون با ۱۹ امتیاز بیشترین امتیاز دوران بازیگری خود را بدست آورد و کریس میدلتون ۱۶ امتیاز بدست آورد و جرج هیل نیز ۱۴ امتیاز برای میلواکی باکس کسب کرد تا آن‌ها در دیدارهای خانگی خود ۹ پیروزی و ۱ شکست داشته باشند. تنها آنتتوکومپویی که در کوارتر چهارم بازی کرد برادر بزرگتر یانیس، ساناسیس بود . او که زمانی به عضویت نیویورک نیکس درآمده بود توانست در این بازی ۱۰ امتیاز و ۳ پاس گل به نام خود ثبت کند. مایک بودنهولزر، سرمربی میلواکی باکس در پایان بازی اظهار داشت:

برای ما خوب بود که همه را در زمین بازی ببینیم و به بازیکنان دیگر این امکان را بدهیم که دقایق حضور آن‌ها سنگین نباشد.

جولیوس رندل با ۱۹ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن نیویورک نیکس بود و دامیین داتسون ۱۵ امتیاز بدست آورد. آر جی بارت، گارد فصل اولی نیویورک نیکس نتوانست هیچ یک از ۹ پرتاب خود را تبدیل به امتیاز کند و در ۲۰ دقیقه حضورش فقط ۲ امتیاز بدست آورد.

نکات بازی:

نیویورک نیکس: فرانک انتیلیکینا، گارد رأس نیکس بعد از اینکه در باخت ۱۱۳ بر ۱۰۴ این تیم مقابل بوستون سلتیکس مصدوم شد در این بازی حاضر نبود. دنیس اسمیت جی آر در پست خود بازی کرد و در حالی ۴ امتیاز بدست آورد که ۱ پرتاب موفق از ۷ پرتاب خود داشت.

میلواکی باکس: کریس میدلتون بعد از نیمکت‌نشینی در سه بازی قبلی در این بازی در ترکیب اصلی قرار گرفت. پس از اینکه او ۷ بازی تیمش را به دلیل مصدومیت از دست داد، میانگین ۱۴.۳ امتیاز را در سه بازی خودش به عنوان نیمکت‌نشین بدست آورد. بروک لوپز به دلیل مصدومیت در دومین بازی متوالی غایب بود اما بودنهولزر امیدوار به بازگشت زودهنگام او است. میلواکی باکس با کسب ۵۸ ریباند با بیشترین ریباند فصل برابری کرد و در این میان کریس میدلتون، اریک بلدسوئه، ارسان ایلیاسوا و پت کوناتون هر کدام ۷ ریباند کسب کردند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *