• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • یانیس آنتتوکومپو چطور قطار مینستوتا را برای بار دوم از ریل موفقیت خارج کرد؟

یانیس آنتتوکومپو چطور قطار مینستوتا را برای بار دوم از ریل موفقیت خارج کرد؟

شروع بازی غیرعادی بود. بعد از انتظار و تأخیر طولانی، یانیس آنتتوکومپو ۳۴ امتیاز و ۱۵ ریباند کسب کرد تا میلواکی باکس در بازی دوشنبه شب مقابل مینستوتا تیمبرولوز با نتیجه ۱۳۴ بر ۱۰۶ پیروز از زمین مسابقه خارج شود.

درخشش یانیس آنتتوکومپو

آنتتوکومپو که عنوان MVP فصل قبل لیگ NBA را یدک می‌کشد در همه ۷ بازی این فصل دبل دبل ثبت کرده است. یانیس آنتتوکومپو در پایان این بازی گفت:

وقتی شما به میدان مسابقه وارد می‌شوید، با این ذهنیت می‌آیید که می‌خواهید یک بازی انجام دهید و می‌خواهید به سختی تلاش کنید. وقتی نتوانید این تلاش سخت را انجام دهید، باید ذهنیت خود را تغییر دهید.

از آنجایی که یکی از سبدها باید مورد تعمیر قرار می‌گرفت بازی با ۵۰ دقیقه تأخیر آغاز شد. در حین گرم‌کردن قبل از بازی مشخص شد که یکی از سبدهایی که بازیکنان میلواکی باکس به آن پرتاب داشتند کج است. یانیس آنتتوکومپو در این باره به شوخی گفت:

من چند پرتاب کردم و همگی به درون سبد رفت و خوشحال شدم. وقتی آن‌ها گفتند سبد کج است با خود گفتم برای همین تمام پرتاب‌هایم به درون سبد می‌رفت! بله، سبد معیوب بود و شاید کسی قبل از من بر روی آن سوار شد. مجبور بودیم صبر کنیم. شاید یک ساعت طول کشیده باشد.

میلواکی باکس ۵۳.۸ درصد پرتاب از فیلد داشت. کریس میدلتون ۲۶ امتیاز در این دیدار کسب کرد تا بیشترین امتیاز فصل خود را کسب کرده باشد و اریک بلدسوئه نیز با ۲۲ امتیاز بهترین آمار فصل خود را بدست آورد. وی همچنین ۹ ریباند و ۶ اسیست به نام خود ثبت کرد. کریس میدلتون در پایان بازی اظهار داشت:

جای هیچ عذرخواهی باقی نمانده است. ما مجبوریم تا حرفه‌ای باشیم و تا آنجا که می‌توانیم خود را آماده نگه داریم.

اندرو ویگینز برای مینستوتا تیمبرولوز ۲۵ امتیاز کسب کرد. مینستوتا بدون کارل آنتونی تاؤنز بازی می‌کرد چراکه او بعد از درگیری با جئول امبید، بازیکن درشت هیکل فیلادلفیا سونی سیکسرز در هفته قبل دومین جلسه محرومیت خود را در این بازی پشت سر می‌گذاشت. رابرت کوینگتون ۱۵ امتیاز کسب کرد. رایان ساندرز، سرمربی مینستوتا تیمبرولوز پس از پایان بازی اظهار داشت:

آن‌ها تیم خوبی هستند. شما می‌دانید که همه روی میلواکی باکس حساب باز کرده‌اند. آن‌ها در کوارتر سوم بازی برتری را نسبت به ما به نمایش گذاشتند.

یانیس آنتتوکومپو

یانیس آنتتوکومپو ۱۱ امتیاز کسب کرد و ۵ ریباند به دست آورد. کوینگتون پس از پایان بازی گفت:

ما پرتاب‌های خوبی نداشتیم. ایستا بازی کردیم. با آن سرعتی بازی نکردیم که می‌دانستیم به آن نیاز داریم.

میلواکی باکس به لطف این موضوع که مایک بودنهولزر، سرمربی این تیم در ۰.۲ مانده به پایان کوارتر دوم در چلنج سرمبیان پیروز شد، در پایان نیمه اول با ۷ امتیاز از حریف خود پیش افتاد. همین چلنج موجب یک خطای هجومی روی یانیس آنتتوکونمپو شد و یک لی آپ برای او به همراه داشت. دونته دیوینچنزو که بر روی نیمکت میلواکی باکس نشسته بود با ورودش به بازی با کسب ۱۷ امتیاز بهترین رکورد فصل خود را رقم زد. مایک بودنهولزر، سرمربی میلواکی باکس پس از پایان بازی اظهار داشت:

رابطه میان شروع بازی و موارد متفاوتی که در حین بازی اتفاق افتاد کمی عجیب بود. فکر می‌کنم بازیکنانم تمرکز فقو‌العاده‌ای داشتند. بر این باور هستم که کوارتر سوم واقعاً خوب بود.

نکات بازی

وسلی متیوز و پت کونفتون، گاردهای میلواکی باکس به میادین بازگشتند. کونفتون که از مصدومیت شانه سمت راست رنج می‌برد در پیروزی شنبه شب مقابل تورنتو رپترز در ترکیب حاضر نبود و متیوز نیز به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا فقط ۹ دقیقه در دیدار شنبه بازی کرد.

گورگی داینگ، سنتر مینستوتا تیمبرولوز دومین بازی متوالی خود را بعد از محرومیت کارل آنتونی تاؤنز انجام داد. شباز نپیر، گارد رأس تیمبرولوز در کوارتر چهارم دچار مصدومیت از ناحیه همسرتینگ راست شد و از بازی بیرون رفت. قرارداد او به صورت روزانه منعقد شده است.

وقت کشی: میلواکی باکس اوقات تأخیری را در رختکن خود ماند و بازیکنان در مورد داستان‌های عجیب و غریبی که در بسکتبال تجربه کردند و یا در تلیوزیون دیدند با یکدیگر صحبت می‌کردند!

بازی‌های بعدی:

میلواکی باکس: آن‌ها چهارشنبه مهمان لس آنجلس کلیپرز هستند. میلواکی باکس در اواسط ۹ دیدار از ۱۱ دیدار خارج از خانه خودش قرار دارد.

مینستوتا تیمبرولوز: آن‌ها روز چهارشنبه باید در خانه ممفیس گریزلیز به میدان بروند. گریزلیز در دهه اخیر ۲۷ بازی از ۳۷ بازی خود مقابل این تیم را پیروز از زمین مسابقه خارج شده است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *