یانیس آنتتوکومپو در آستانه رسیدن به رکورد مایکل جردن

یانیس آنتتوکومپو ستاره یونانی تیم میلواکی باکس در آستانه رسیدن به رکورد مایکل جردن قرار دارد و باید دید آیا می‌تواند در سن ۲۶ سالگی این افتخار بزرگ را از آن خود کند.

برترین‌های بسکتبال NBA تا پیش از تعطیلی لیگ انتخاب می‌شوند

آنتتوکومپو در سال ۲۰۱۳ به تیم میلواکی باکس پیوست و هر سال از سال قبل بیشتر درخشید. او که از سال ۲۰۱۶ درخشش اصلی خود را در تیم میلواکی باکس آغاز کرد در انتهای فصل به بازیکن اصلی در پست بازی ساز برای این تیم تبدیل شد و پس از آن اوج درخشش او در این تیم رقم خورد. این بازیکن در طی دو فصل گذشته یکی از بهترین بازیکن NBA بوده است و فصل گذشته موفق شد عنوان ارزشمندترین بازیکن فصل را به خود اختصاص دهد. او در این فصل نیز با توجه به بازی‌های فوق العاده ای که ارائه کرده این شانس را دارد که یک بار دیگر عنوان ارزشمندترین بازیکن فصل را به خود اختصاص دهد و علاوه بر آن جایزه بهترین بازیکن دفاعی را هم از آن خود کند که در نوع خود رکورد محسوب می‌شود. در حال حاضر تنها مایکل جردن و کریم اولاجوان دو بازیکن اسطوره ای NBA توانسته‌اند در یک فصل دو جایزه ارزشمندترین و دفاعی ترین بازیکن را کسب کنند که آنتتوکومپو  در این فصل این فرصت را دارد که نام خود را در کنار نام دو ستاره بزرگ بسکتبال جهان ببیند. او همچنین از سال ۲۰۱۷ تا سال ۲۰۲۰ در بین بازیکنان آل استار قرار گرفت و در این بازی‌ها نیز بازی‌های خوبی را از خود به نمایش گذاشت. این بازیکن جوان که تنها ۲۶ سال سن دارد خواهان زیادی پیدا کرده ولی با توجه به تاثیر گذاری فوق العاده در تیم خود، بعید است که میلواکی باکس به راحتی این بازیکن را از دست دهد.


در همین راستا در خصوص انتخاب برترین بازیکنان ایم فصل بسکتبال NBA بدانید که مسئولان لیگ بسکتبال NBA اعلام کردند، رقابت‌های مرحله نهایی در اورلاندو تاثیری در انتخاب برترین بازیکنان فصل ندارد و تمامی عناوین برتر تا قبل از شیوع ویروس کرونا درنظر گرفته می‌شود. رقابت‌های مرحله پایانی لیگ بسکتبال NBA در حالی از نهم مرداد آغاز می‌شود که مسئولان این لیگ اعلام کردند، این رقابت‌ها تاثیری در انتخاب برترین نفرات فصل از جمله ارزشمندترین بازیکن ندارد. طبق این اعلام ملاک انتخاب برترین بازیکنان هر بخش نمایش آنها تا قبل از تعطیلی لیگ به خاطر کرونا بوده است. بهترین تازه وارد، بهترین بازیکن ششم فصل، بهترین بازیکن دفاعی، بهترین مربی و ارزشمندترین بازیکن فصل قرار است انتخاب شوند و همان طور که گفته شد با این تفاسیر که آنتتوکومپو قبل از تعطیلی لیگ بازی‌های بسیار خوبی را برای میلواکی به نمایش گذاشته است، به احتمال زیاد مجددا این عنوان راتصاحب می‌کند و نام او در کنار نام مایکل جردن افسانه‌ای قرار خواهد گرفت.

قبلی «
بعدی »

این‌جا می‌خواهیم دور از دنیای سیاه فقط از بسکتبال بخوانیم...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *