• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • چهارمین پیروزی متوالی گلدن استیت ؛ دوران ناکامی واریرز پایان یافت؟

چهارمین پیروزی متوالی گلدن استیت ؛ دوران ناکامی واریرز پایان یافت؟

بسکتبال NBA

با چهار پیروزی متوالی، استیو کر، سرمربی گلدن استیت به شوخی گفت هیچ تیمی نمی‌تواند جلودار واریرز باشد.

پیروزی های ادامه دار گلدن استیت

استیو کر با پوزخندی گفت:

در حال حاضر همه شما می‌خواهید جای ما باشید.

این حال خوبی است که این روزها شامل حال بدترین تیم حاضر در کنفرانس غرب شده است. یک نوار پیروزی کوتاه که برای گلدن استیتی که ۳ عنوان قهرمانی را در ۵ فینال خود تجربه کرده محترم شمرده می‌شود. دی آنجلو راسل ۳۱ امتیاز و ۶ پاس گل بدست آورد و گلدن استیت واریرز از ۱۰ امتیاز عقب افتادگی در کوارتر چهارم وارد ماراتن شد و جمعه شب توانست فینیکس سانز را با نتیجه ۱۰۶ بر ۹۵۴ از پیش رو بردارد. دامیان لی ۱۶ امتیاز کسب کرد، الک برکس ۹ امتیاز از ۱۳ امتیاز خود را در کوارتر چهارم بدست آورد و دریموند گرین ۱۱ امتیاز و ۷ ریباند به نام خود ثبت کرد.
استیو کر در پایان این بازی اظهار داشت:

من فقط فکر می‌کنم کمی به خود آمدیم و بازیکنانم این را حس کردند. این روحیه پیروزی باید در ما بماند. در این برهه باور دارم این پیروزی‌ها ادامه پیدا می‌کند. یک گام رو به جلو در این خصوص برداشتیم.

گلدن استیت واریرز ۲ روز بعد از شکست هیوستون راکتس در کریسمس، گلدن استیت واریرز اکثر اوقات نیمه دوم را از فینیکس سانز عقب افتاد و در ۷:۳۰ مانده به پایان بازی با نتیجه ۸۶ بر ۷۶ از این تیم عقب بود. دی آجلو راسل فرآیند کامبک را با ۲ پرتاب آزاد موفق آغاز کرد و پس از آن برکس یک پرتاب سه امتیازی موفق داشت. برکس برای ویلی کالی اشتین یک پاس گل فرستاد و این بازیکن یک دانک الی اوپ را به نمایش گذاشت. قبل از این‌که گلدن استیت ۸ امتیاز متوالی را بدست آورد، فینیکس با نتیجه ۸۹ بر ۸۷ از حریف پیش افتاده بود. دانک گلن رابینسون واریرز را ۹۱ بر ۸۹ پیش انداخت. دی آنجلو راسل ۱۰ پرتاب موفق از ۲۰ پرتاب خود داشت و برای ششمین بار در این فصل توانست به امتیاز ۳۰ برسد. دریموند گرین پس از پایان بازی اظهار داشت:

ما به عنوان یک تیم بهتر شده‌ایم. یک ماه قبل ما با روشی که ددر نیمه اول بازی می‌کردیم این بازی‌ها را با اختلاف ۴۰ امتیاز می‌باختیم.

دوین بوکر ۳۴ امتیاز برای فینیکس سانز به دست آورد. سانز ۲۷ بار توپ را لو داد و ۸ بار آن به طور متوالی اتفاق افتاد. مونتی ویلیامز، سرمربی فینیکس سانز پس از پایان بازی اظهار داشت:

ما خود را در موقعیتی قرار دادیم که نمی‌توانستیم در آن خوب ظاهر شویم. فکر می‌کردم با انرژی بیشتری در زمین حاضر شویم. ما باید عملکرد بسیار بهتری داشته باشیم.

گلدن استیت

گلدن استیت واریرز که در تاریخ ۳۰ اکتبر با نتیجه ۱۲۱ بر ۱۱۰ به فینیکس سانز باخته بود از ۲۱ بازی خود مقابل فینیکس ۱۹ پیروزی را در کارنامه خود می‌بیند. دوین بوکر که در باخت روز دوشنبه مقابل دنور ناگتس ۱۱ امتیاز کسب کرده بود، در نیمه اول بازی مقابل گلدن استیت ۱۷ امتیاز شامل یک دانک بدست آورد که فینیکس را ۴۷ بر ۳۸ پیش انداخت. بوکر پس از آن نیز با امتیازی که بدست آورد موحب شد تا فینیکس در پایان نیمه اول ۵۱ بر ۴۳ پیش بیفتد. بعد از اینکه پرتاب دوین بوکر توسط کای باؤمن، بازیکن واریرز بلاک شد، مایکال بریجز از این توپ استفاده مرد و یک پرتاب سه امتیازی را به نمایش گذاشت. بریجز یک سه امتیاز دیکر هم گرفت تا حساب کار ۷۴ بر ۶۳ شود.

نکات بازی:

فینیکس سانز: فینیکس سانز برای اولین بار در بازی‌هایی که حداقل با ۲۵ امتیاز می‌بازد ۲۲ پاس گل ثبت کرد. کامرون جانسون یک پرتاب موفق لحظه آخری داشت تا کوارتر سوم را با برتری فینیکس پایان دهد.

گلدن استیت واریرز: دریموند گرین ۴ پرتاب موفق از ۱۴ پرتاب خود داشت. اریک گاسکال به دلیل مصدومیت دومین بازی متوالی خود را از دست داد. جردن پول روز شنبه در استوکتون به سانتا کروز در جی لیگ خواهد پیوست.

بازی بعدی:

فینیکس سانز: روز شنبه سفری یک ساعته به شمال خواهد داشت تا با ساکرامنتو کینگز بازی کند. فینیکس سانز پیش از این در این فصل موفق شده بود اختلاف امتیاز ۲۱ امتیازی با کینگز را جبران کرده و در آن بازی برنده باشد.

گلدن استیت واریرز: در دیداری تکراری شنبه شنبه مصاف دالاس ماوریکس خواهد رفت. ماوریکس در اولین بازی میان دو تیم با ۴۸ امتیاز اختلاف پیروز شد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *