گلدن استیت قهرمانی تورنتو رپترز در بسکتبال NBA را در یک روزنامه تبریک گفت

تورنتو رپتورز

سرانجام دوئل دو تیم تورنتو رپترز و گلدن استیت وریرز در بازی ششم دو تیم به پایان رسید و کانادایی‌ها با پیروزی ۱۱۴ به ۱۱۰ در ورزشگاه اوراکل آرنا توانستند به اولین قهرمانی خود در رقابت های بسکتبال حرفه‌ای آمریکا دست یابند.

گلدن استیت قهرمانی تورنتو رپترز را در لیگ حرفه ای بسکتبال آمریکا تبریک گفت

با این قهرمانی تورنتو رپترز اولین تیمی در تاریخ مسابقات NBA لقب گرفت که خارج از مرزهای ایالات متحده توانسته به مقام قهرمانی معتبرترین مسابقات باشگاهی بسکتبال جهان دست یابد. در اقدامی جالب توجه، روز دوشنبه آگهی در یکی از روزنامه های کشور آمریکا به چاپ رسید که بازتاب گسترده ای در سطح جامعه ورزشی این کشور به همراه داشت. تیم گلدن استیت، در یک نیم صفحه، قهرمانی رقیبش، تورنتو رپترز را تبریک گفته بود.

در این آگهی، مطلبی با این عنوان به چاپ رسیده است:

گلدن استیت وریرز این موفقیت تاریخی و قهرمانی در NBA ۲۰۱۹ را به شهر تورنتو تبریک می‌گوید. این حرکتِ تحسین برانگیز تیم گلدن استیت با حمایت جامعه ورزشی ایالات متحده مواجه گردیده و بسیاری این کار را یک اقدام شگفت انگیز توصیف کرده اند. تیم گلدن استیت هرچند نتوانست در طول شش بازی فینال به حریف کانادایی اش غلبه کند ولی آن ها بسیار امیدوار هستند که در فصل بعد کار نیمه تمام خود را به پایان رسانده و به مقام قهرمانی مسابقات NBA برسند.

تورنتو رپترز گلدن استیت

درایموند گرین ستاره تیم گلدن استیت در مورد عدم قهرمانی طلایی پوشان می‌گوید:

 به نظرم همه فکر می‌کنند که این پایان کار ما بوده است. این صحبت هوشمندانه ای نیست، ما هنوز کاری انجام نداده ایم. گلدن تنها این فصل را از دست داده است. به این صحبت ها توجهی نداریم و ما حتما برخواهیم گشت.

استفن کری فوق ستاره گلدن استیت با تأیید صحبت های درایموند گرین می‌گوید:

سخت است، راه سختی پیش روی ماست … فکر می‌کنم ما ثابت کرده ایم که چه تیم فوق العاده ای هستیم و توان انجام هر کاری را داریم. این خودباوری در DNA بازیکنان گلدن استیت وجود دارد و ما شخصیت قهرمانی را بیش از هر تیم دیگری داریم. من پیش بینی نمی‌کنم که در سال بعد چه اتفاقی روی خواهد داد اما به این افتخار می‌کنم که نهایت تلاش خود را در طول این سال ها به کار بسته ایم.

گلدن استیت تیمی بوده است که در طول پنج سال گذشته، موفق به کسب سه عنوان قهرمانی شده و طلایی پوشان به خوبی نشان داده اند که راه و رسم قهرمانی در NBA را به خوبی فرا گرفته اند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *