دومین مسابقه فینال کنفرانس غرب NBA ؛ پیروزی دوباره گلدن استیت

در دومین بازی برگزار شده در فینال کنفرانس غرب NBA تیم گلدن استیت توانست با نتیجه ۱۱۴ بر ۱۱۱ تیم پورتلند تریل بلیزرز را شکست دهد.

در این بازی چه اتفاقی افتاد؟

ترکیب ابتدایی دو تیم برایگلدن استیت وریرز: دریماند گرین، آندره ایگودالا، اندرو بوگوت، کلی تامپسن، و استفن کری و برای پورتلند تریل بلیزرز: ماریس هارکلس، الفاروق امینو، انس کنتر، دیمین لیلارد، و سی‌جی مک‌کالم به میدان مسابقه رفتند.

در حالی کوین دورانت در مسابقه هفته پیش از ناحیه پا مصدوم شده بود و بعد از غیبت در بازی اول فینال گفته شده بود شاید به بازی دوم برسد، این فوق ستاره باز هم غایب بود ولی دیگر ستارگان این تیم باز هم خوش درخشیدند تا جای خالی این بازیکن کلیدی پر شود. در ابتدا گلدن استیت پیش افتاد ولی پورتلند نتیجه عقب افتاده را جبران کرد و در صدد جبران اشتباهاتش بر آمد.با وجود تلاش های دو تیم و مساوی شدن نتیجه در پاره ای از اوقات در نهایت تیم پورتلند توانست با نتیجه ۳۱ بر ۲۹ کوارتر اول را پیروز شود. در کوارتر دوم پورتلند بازی قابل توجهی از خود ارائه داد و توانست اختلاف امتیاز را دو رقمی کند و در نهایت با نتیجه ۳۴ بر ۲۱ و با اختلاف ۱۳ امتیاز و در مجموع ۶۵ بر ۵۰ از تیم گلدن استیت در کوارتر دوم نیز برنده باشد.در شروع کوارتر سوم درخشش استفن کری و کلی تامپسون توانست اختلاف ۱۵ امتیازی را تا حدودی جبران کند.آن ها دست از تلاش بر نداشتند تا در نهایت توانستند در کوارتر سوم پیروز میدان باشند و با نتیجه ۳۹ بر ۲۴ فاصله ۱۵ امتیازی را رقم زدند تا در مجموع امتیازات ۸۹ بر ۸۹ مساوی شوند.

نزدیک شدن گلدن استیت به موفقیت در فینال کنفرانس غرب NBA

نزدیک شدن گلدن استیت به موفقیت در فینال کنفرانس غرب NBA

در کوارتر چهارم پورتلند بازی را بهتر آغاز کرد و اختلاف ۸ امتیازی را ایجاد کردند ولی باز گلدن استیت با بازی خوب بازیکنانش نتیجه را جبران کرد.در دقیقه آخر بازی اتفاقات جالبی افتاد و نتیجه چند بار جا به جا شد.اول تیم پورتلند جلو بود و بعد کلدن استیت نتیجه را کاهش داد، باز هم تیم پورتلند تلاش کرد تا اختلاف را حفظ کند ولی به هنگام پرتاب سه امتیازی توپ از از دست دادند تا همه چیز عوض شود و گلدن استیت با اختلاف ۳ امتیاز پیروز میدان شود. این بازی با نتیجه پایانی ۱۱۴ بر ۱۱۱ به نفع گلدن استیت وریرز به اتمام رسید.
آمار بازی:

تیم درصد پرتاب منطقه‌ای درصد پرتاب سه امتیازی ریباند اسیست بلاک توپ‌ربایی ترن‌اور
گلدن استیت 51.2 31.0 50 30 9 4 16
پورتلند تریل 44.2 46.2 37 23 1 8 13

استفن کری با ۸ ریباند،۸ اسیست و ۳۷ امتیاز بهترین بازیکن گلدن استیت و دیمین لیلارد با ۵ ریباند، ۱۰ اسیست و ۲۳ امتیاز بهترین بازیکن پورتلند نامیده شدند.
بدین ترتیب تیم گلدن استیت وریرز در مجموع ۲ دیدار برگزار شده فینال کنفرانس غرب با نتیجه ۲ بر ۰ از تیم پورتلند تریل بلیزرز جلو افتاد تا منتظر بازی بعدی این دوره از رقابت ها باشد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *