دلیل انتقال کوین دورانت به بروکلین نتس، علاقه او به سیستم این تیم است

سین مارکس، مدیر ورزشی بروکلین نتس می‌گوید کوین دورانت عاشق سیستم نتس است و به همین دلیل از گلدن استیت واریرز به این تیم پیوست.

کوین دورانت به سیستم بازی تیم بروکلین نتس علاقه دارد

کوین دورانت پس از کسب دو عنوان قهرمانی و دو عنوان mvp با واریرز به عنوان بازیکن آزاد به بروکلین نتس پیوست. کوین دورانت که در حال سپری کردن دوران ریکاوری مصدومیتش از ناحیه آشیل پا در دیدار فینال مقابل تورنتو رپتورز است، اعتقاد راسخی به تیم بروکلین و سبک بازی‌اش دارد و یکی از مهم‌ترین دلایل انتخاب نتس از جانب او همین مسئله بوده است. مارکس روز سه شنبه به خبرنگاران گفت که در اولین صحبت‌هایش با دورانت پس از پیوستن به بروکلین نتس، این ستاره گفته است:

من عاشق سیستم و سبک بازی بازیکنان شما هستم. می دانم که بچه‌های شما تا چه اندازه سخت‌کوش هستند. هیچ‌گاه از فرم بازی‌ خارج نمی شوید و هیچ‌وقت نمی‌توانستیم بازیکنان شما را دست کم بگیریم.

دورانت درست چند دقیقه پس از اینکه بازیکن آزاد شد در اکانت اینستاگرام خود پیوستن به بروکلین نتس را اعلام کرد و تا آن زمان مارکس نمی‌دانست که وی بروکلین را برای ادامه دوران بازیگری‌اش برگزیده است. مارکس می‌گوید چیزی که ما می‌دانستیم این بود که یا باید با کوین به صورت تله کنفرانس صحبت کنیم یا ملاقاتی حضوری با او داشته باشیم.

کوین دورانت

گزارش های رسانه‌های خبری را در آن روز شنیده بودیم که کوین چند تیم را در لیست نقل و انتقالاتی خود دارد و ما یکی از این تیم‌ها هستیم. علیرغم این که شاید مصدومیت کوین او را از بازی‌های ابتدایی فصل محروم کند، مارکس هنوز هم از اضافه شدن او به تیم هیجان زده است. بروکلین نتس با کایری ایروینگ و دی‌ آندره جوردن نیز قرارداد امضا کرده است.

مارکس می‌گوید:

قصد دروغ گفتن ندارم، از پیوستن کوین، مشاهده تمامی بازیکنان و چالشی که قرار است آن‌ها در کنار هم در این فصل تجربه کنند هیجان زده هستم. فکر می‌کنم دیدن بازی استعدادهای نخبه بسکتبال کنار یکدیگر و اینکه چه بازیکنی برای چه هدفی از خودگذشتگی می‌کند و چه بازیکنی چه دستاوردی برای شما روی تابلو نتایج به ارمغان خواهد آورد، بخش بسیار ویژه و جادویی این ورزش است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *