• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • اظهارنظر جامعه بسکتبال درباره کوبی برایانت و دیگر اعضای جدید تالار مشاهیر

اظهارنظر جامعه بسکتبال درباره کوبی برایانت و دیگر اعضای جدید تالار مشاهیر

اعلام نام اشخاصی که در سال ۲۰۲۰ به تالار مشاهیر بسکتبال اضافه شدند در میان جامعه بسکتبال واکنش‌های گوناگونی را در پی داشته است که یکی از آن ها کوبی برایانت بود.

واکنش ها به حضور کوبی برایانت در تالار مشاهیر

وانسا برایانت، همسر آن مرحوم ( کوبی برایانت ) بعد از اعلام رسمی قرار گرفتن برایانت در تالار مشاهیر در گفتگو با ESPN گفت:

این دستاورد و افتخاری باورنکردنی است و ما واقعا به او افتخار می‌کنیم. بدیهی است که آرزو داشتیم کوبی اینجا باشد تا امروز با هم جشن بگیریم اما قطعاً این نقطه عطفی در دوران حرفه‌ای NBA او است. حضور او در هر یک از فهرست‌های ورزشی ماندگاری او را مستحکم‌تر می‌کند. پس ما با ناباوری به او افتخار می‌کنیم.

جنی باس، مدیر لس آنجلس لیکرز درباره حضور کوبی برایانت در تالار مشاهیر گفت:

کوبی فقط یک پیروز و قهرمان اثبات‌شده نبود، او هر آنچه را که می‌توانست به دنیای بسکتبال عرضه کرد. جنگندگی بالا، اخلاق کاری و سرعتش کم‌نظیر بود. این شایستگی‌ها به او کمک کرد تا ۵ عنوان قهرمانی را بدست بیاورد و حالا او را در فهرست تالار مشاهیر بسکتبال جای داده است، جایی‌که او برای بهترین بازی‌های حال حاضر بسکتبال تقدیس شده است.

کوین گارنت درباره این خبر گفت:

این نقطه پایانی موفقیت است.

گلن تیلور، مالک مینسوتا تیمبرولوز درباره انتخاب کوین گارنت اظهار داشت:

این افتخاری است که با او شایسته تصاحب آن بود. ما به کوین به خاطر انتخابش به عنوان یکی از بازیکنان حاضر در تالار مشاهیر بسکتبال یادبود نایسمیت تبریک می‌گوییم. از روزی که ما او را در سال ۱۹۹۵ درفت کردیم می‌دانستیم استعداد خاصی در او وجود دارد که مینستوتا قبلاً نظیر آن را تجربه نکرده بود. من رشد کوین را در درون و بیرون از زمین مشاهده کرده‌ام و همیشه قدردان مشارکت او در سازمان تیمبرولوز خواهم بود.

تیم دونکان، عضو تالار مشاهیر بسکتبال درباره انتخاب شدنش گفت:

چیزی که این افراد را خاص می‌کند این است که بخشی از تاریخ بسکتبال، اسطوره بسکتبال و بخشی از بزرگی این ورزش برای من هستند.

تامیکا کچینگز، عضو تالار مشاهیر پس از قرار گرفتن در فهرست این تالار گفت:

من به طور غیرقابل باوری افتخار می‌کنم که امسال در جمع تالار مشاهیر نایسمیت هستم و فقط خدا می‌داند که از زمانی که یک دختر کوچک بودم این رویا را داشتم که جا پای پدرم بگذارم. بسیار سپاسگزارم که در کنار بسیاری از مردان و زنان شگفت‌انگیزی قرار دارم که قبل از من اینجا بوده‌اند.

هرب سیمون، رئیس و مدیرعامل ورزش و سرگرمی پیسرز درباره انتخاب کچینگز گفت:

تامیکا به معنای واقعی کلمه شایسته حضور در تالار مشاهیر بود، او بازیکنی است که در زمین موفق است و سخاوتمندی، وی را به چنین شخصیت مهمی در ورزش ما تبدیل کرده است. او الهام‌بخش بازیکن جوان است.

کوبی برایانت

رودی تامجانوویچ، عضو تالار مشاهیر درباره انتخاب شدنش اظهار داشت:

لحظات ترسناکی است و خانواده‌ها به خاطر این پاندمی شکسته شده‌اند. این‌که در برهه فعلی یک نقطه مثبت در زندگی ببینی فوق‌العاده است. و دیگر موردی که من را تحت تأثیر قرار داد این بود که این انتخابات بسیاری از مردم را خوشحال کرد. مدتی از کانون توجهات دور بودم اما افراد زیادی به من لطف داشتند. خیلی زمان برد تا به این تالار راه یابم. بسیار خوشحال هستم.

تیلمان فرتیتا، مالک هیوستون راکتس درباره انتخاب رودی گفت:

به عنوان یک هوادار قدیمی راکتس، دشواری‌هایی که رودی به عنوان یک بازیکن تجربه کرد را می‌ستایم و عاشق این بودم که قهرمانی‌های پیاپی تیم تحت هدایت او را در دهه ۹۰ تماشا کنم. قلب یک قهرمانی!

کیم مالکی از بیلور، عضو تالار مشاهیر نیز اظهار داشت:

بسیار احساسی هستم. با توجه به آن‌چه که اکنون در کشور در حال روی دادن است شما واقعاً نمی‌دانید: آیا باید جشن بگیرید؟ آیا نباید جشن بگیرید؟ من شامل این موهبت شده‌ام.

لیندا لیوینگ استون، رئیس دانشگاه بیلور درباره انتخاب مالکی گفت:

او چیزی بیش از یک سرمربی زن است که برنامه‌های تیم بسکتبال مدعی قهرمانی ما را اجرایی می‌کند. بیلور به سرمربیگری مالکی و این‌که او چگونه زندگی زنان دانش‌آموز بسکتبالیست ما را فرم داده، آن‌ها را در زمین، در کلاس، در جامعه و نهایتاً در زندگی آماده قهرمانی می‌کند افتخار می‌کند.

باربارا استیونس از دانشگاه بنتلی وعضو تالار مشاهیر درباره انتخاب شدن خود اظهار داشت:

واقعاً به این عنوان افتخار می‌کنم، کوچکتر از آن بودم که در این کلاس غیرقابل باور از تالار مشاهیر حضور داشته باشم. غافلگیر کننده بود.

مایک بوینتون، سرمربی اوکلاهاما استیت بعد از انتخاب ساتون گفت:

این انتخاب مهر تأییدی زد بر آن چه که همه ما می‌دانستیم. ادی ساتون یکی از سرمربیان بزرگ در تاریخ بازی‌ها است.

جری کولانجلو، رئیس تالار مشاهیر درباره پاتریک بامن، دبیرکل فیبا و عضو تالار مشاهیر اظهار داشت:

او شخصی بسیار خاص است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *