بادی هیلد و دی آرون فکس از تجربه حضور در کمپ تابستانی کوبی برایانت می‌گویند

بادی هیلد و دی آرون فکس به کمپ تابستانی کوبی برایانت حاضر شدند و در این خصوص صحبت هایی را مطرح کرده اند.

تجربیات هیلد و فکس در خصوص کمپ کوبی برایانت

ساکرامنتو کینگز، عصر روز جمعه در گلدن وان سنتر، زمین تمرین خود میزبان روز رسانه‌ای بود. بعد از نقل و انتقالات متعدد در تابستان، این اولین رونمایی از ترکیب جدید این تیم بود. بسیاری از بازیکنان ساکرامنتو کینگز در فصل تابستان و در قالب تیم ملی بسکتبال آمریکا، تیم ملی بسکتبال صربستان یا در مسابقات برگزار شده در ساکرامنتو و دیگر مناطق یکدیگر را ملاقات کرده بودند. برخی از بازیکنان ساکرامنتو کینگز حتی به کمپ تمرینی خصوصی کوبی برایانت در آکادمی مامبا اسپرتس کالیفرنیای جنوبی دعوت شدند. دی آرون فاکس و بادی هیلد، مدافعان اصلی ساکرامنتو کینگز، هر دو دعوت کوبی برایانت و فیل هندی، مربی لس آنجلس لیکرز را پذیرفتند. بادی هیلد روز جمعه به NBC Sports California گفت:

واقعاً اطلاعات خوبی در آن کمپ تمرینی کسب کردیم. همه بازیکنانی که در آن کمپ حضور داشتند سؤالات خود را پرسیدند و اطلاعات مفیدی دریافت کردند که به بهتر شدن علمکرد آن‌ها در بسکتبال کمک خواهد کرد.

براساس گزارش مارک اشتین، خبرنگار نیویورک تایمز، کوای لنارد، پال جرج، کایری اروینگ، جمال موری، ایسیا توماس، جان کولینز، آرون گوردون، کنتاویوس کالدول پوپ و جردن کلارکسون برخی از بازیکنان حاضر در این کمپ بودند. تمرکز اصلی مباحث این کمپ بر روی قدرت و شرایط‌سنجی بود و به علاوه روی مهارت‌های ویژه بهبود عملکرد و برخی تمرینات ویدئویی بحث و گفتگو صورت گرفت. دی آرون فاکس به NBC Sports California گفت:

آن‌ها به همه مباحث بسکتبال توجه ویژه‌ و تفصیلی داشتند. مباحثی مثل کار با پا، از دست ندادن حرکات و مسائلی از این قبیل. همه قدم‌ها و مراحلی که باید شما در درون زمین بردارید و انجام دهید به طور کافی مورد بحث واقع شد.

کوبی برایانت

بادی هیلد و دی آرون فاکس دو امیتازآور اصلی ساکرامنتو کینگز در فصل قبل بودند و در این فصل نیز از آن‌ها انتظار می‌رود که مسئولیت سنگینی در این تیم داشته باشند. دعوت آن‌ها به کمپ نخبگان خبر خوبی برای ساکرامنتو کینگز است که تلاش می‌کند ۱۳ سال دوری از مرحله پلی‌آف خود را جبران کند. بادی هیلد درباره کمپ نخبگان می‌افزاید:

فکر می‌کنم هر بازیکنی که به آن‌جا رفت از نظر دانش بسکتبالی در وضعیت بهتری قرار گرفت.

این اولین باری نیست که این دو بازیکن کوبی برایانت را ملاقات می‌کنند. هیلد قبل از مراسم درفت سال ۲۰۱۶ لیگ NBA در کنار برایانت که ۱۸ بار عنوان آل استار را کسب کرده تمرین کرده بود. دی آرون فاکس تابستان گذشته در کمپ نایکی با کوبی برایانت ملاقات کرده بود. بادی هیلد در این باره می‌گوید:

این کمپ جذاب بود. شما با بهترین بسکتبالیست‌های دنیا رقابت خواهید کرد و بهترین اطلاعات را در این باره در اختیار خواهید داشت. بسکتبال همواره در حال پیشرفت است و شما همیشه می‌خواهید تا چیزهای جدیدی یاد بگیرید. ادگیری از بازیکنانی مانند کوبی برایانت و فیل هندی جای هیچ اشتباهی را برای شما نمی‌گذارد.

بادی هیلد و دی آرون فاکس عاشق این هستند که دوباره به این کمپ بیایند. آن‌ها امید زیادی دارند تا با اطلاعات این کمپ آینده بهتری را برای دوران حرفه‌ای بسکتبال خود بسازند و به دنبال مزایای دریافت این اطلاعات هستند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *