اخبار بسکتبال |کوبی برایانت و اسطوره‌ای به نام دیگو مارادونا

کوبی برایانت دیگو مارادونا

به گزارش بسکتفا چند روز پیش بود که خبر رسید دیگو مارادونا ، اسطوره افسانه‌ای تیم ملی آرژانتین بر اثر ایست قلبی – تنفسی در ۶۰ سالگی درگذشت و دنیای فوتبال را متاثر کرد. به همین مناسبت برمی گردیم به زمانی که کوبی برایانت فوق ستاره فقید دنیای بسکتبال در مورد مارادونا صحبت کرده بود.

ورود به سایت بتکارت

در بسکتفا بخوانید: برخی قوانین بسکتبال ۳نفره که شاید نمی‌دانید

همان طور که در اخبارهای روز گذشته خواندید دیگو مارادونا اسطوره دنیای فوتبال دار فانی را وداع گفت و جامعه ورزش را متاثر کرد. بسکتبالیست های مطرح دنیا نیز به خبر مرگ مارادونا واکنش نشان داده و ابراز تاسف کردند. به گزارش یورو اسپورت سال ۲۰۲۰ از بدترین سال هایی است که تا ابد سایه نحس آن مخصوصا بر دنیای ورزش خواهد ماند. درگذشت دو اسطوره دنیای ورزش نیز به حجم نحسی این سال اضافه می کند. اوایل سال ۲۰۲۰ بود که کوبی برایانت، اسطوره دنیای بسکتبال و لیگ NBA، بر اثر حادثه سقوط هلی کوپتر شخصی اش درگذشت. به اواخر سال ۲۰۲۰ نزدیک می شویم و در خبری تلخ دیگر، دیگو مارادونا، یکی از بهترین و بزرگ ترین فوتبالیست های تاریخ در ۶۰ سالگی دنیا را ترک کرد. درگذشت این دو اسطوره، سال سختی را برای دنیای ورزش رقم زد و تا ابد، سال ۲۰۲۰ برای دنیای ورزش علاوه بر تلخی های خارج زمینش، به دلیل درگذشت این دو در یادها خواهد ماند و حال که به سالگرد درگذشت برایانت نیز نزدیک می‌شویم اهالی بسکتبال و فوتبال نام این دو فوق ستاره را در کنار هم گذاشته‌اند.

کوبی برایانت دیگو مارادونا

در بسکتفا بخوانید: پنج تکنیک برای پرتاب توپ در بسکتبال

جالب است بدانید که کوبی برایانت فقید، به واسطه بزرگ شدن در کشور ایتالیا، علاقه زیادی به ورزش فوتبال داشت. برایانت بارها به صورت علنی طرفداری خود از تیم میلان را اعلام کرده بود و شیفته فوتبال ایتالیا بود. برایانت سال ها قبل درباره عشق خود به فوتبال و لیگ ایتالیا گفته بود:

 مارادونا الگوی من است. من عاشق مارادونا هستم. وقتی در جوانی در ایتالیا بودم، عادت داشتم تا همیشه بازی های مارادونا در ناپولی را تماشا کنم چرا که از بازی های او نهایت لذت را می‌بردم. 

۱۰ بازیکن برتر بسکتبال زنان – WNBA

در بسکتفا بخوانید:

ورود به سایت بتکارت

قبلی «
بعدی »

این‌جا می‌خواهیم دور از دنیای سیاه فقط از بسکتبال بخوانیم...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *