دوست کوای لنارد به کادرفنی لس آنجلس کلیپرز اضافه شد!

کوای لنارد اکنون عضوی از لس آنجلس کلیپرز است و این شایعه به وجود آمد که استیو بالمر، مالک لس آنجلس کلیپرز مجبور شد تا کوای لنارد را برای پیوستن به این تیم خوشحال کند و با او تماس گرفت و گفت تو چه می‌خواهی.

حضور دوست صمیمی کوای لنارد در کادرفنی لس آنجلس کلیپرز

اما چیزی که مسلم است لس آنجلس کلیپرز با استخدام یک فرد یک قدم در راه خوشحالی کوای لنارد برداشته؛ جرمی کسلبری. کسلبری سابقاً در تیم‌های سن آنتونیو اسپرز و تورنتو رپترز دستیاری کرده و در طول دوران بازی حرفه‌ای کوای لنارد در کنار او بوده است. کسلبری دوست دوران دبیرستان لنارد است جایی که آن‌ها در یک تیم بسکتبال بازی می‌کردند.

جباری یانگ، خبرنگار The Athletic در حساب توئیتری خود نوشت:

به من گفته‌اند که جرمی کسلبری، دوست نزدیک کوای به عنوان دستیار به کادرفنی لس آنجلس کلیپرز اضافه شده است.

جرمی کسلبری و کوای لنارد در تیم دانشگاهی سان دیگو نیز با یکدیگر همبازی بوده‌اند. کسلبری همواره در کنار لنارد بوده است یا به عنوان مسئول پیشرفت بازیکنان یا با نقش هماهنگ کننده فیلم بازی‌ها.

لس آنجلس کلیپرز کوای لنارد

آیا این کار کلیپرز غیرمعمول است؟ واقعاً نه. این امر چیزی است که ما از سازمان کلیپرز انتظار داریم و بنا به میزان بزرگی و قدرت نفوذ خود در بازار نقل و انتقالات آزاد عمل کند. این بدان معنی نیست که کسلبری شایستگی به عهده گرفتن این مسئولیت را نداشت. به عنوان یک بازیکن بسکتبال دانشگاهی، او از همان دورانی می‌آمد که بسیاری از مربیان جوان از آن رشد و نمو یافتند. حتی سن آنتونیو اسپرز پس از رفتن کوای به تورنتو رپترز مایل بود که کسلبری را در کادرفنی خود حفظ کند .اما این‌که کسلبری شناخت کافی از این بازیکن دارد قطعاً به لس آنجلس لیکرز کمک خواهد کرد. اما شاید به همین خاطر یک نفاق در تیم پیش بیاید. اما در قاموس اخلاق کاری کسلبری چنین چیزی وجود ندارد و وی سطح تفکرات بالایی دارد.

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *