• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • بازگشت خوش‌یمن کمبا واکر پس از مصدومیت؛ کسب بالاترین امتیاز این فصل!

بازگشت خوش‌یمن کمبا واکر پس از مصدومیت؛ کسب بالاترین امتیاز این فصل!

کمبا واکر بعد از اولین بازگتش از مصدومیت گردن توانست ۳۹ امتیاز بدست آورد.

درخشش کمبا واکر برابر بروکلین نتس

در شبی که هواداران بوستون سلتیکس در انتظار تقابل با کایری اروینگ، گارد رأس سابق خود بودند، کمبا واکر از مصدومیت گردن بازگشت و بالاترین امتیاز این فصل خود را بدست آورد و موجب شد تا چهارشنبه شب بوستون سلتیکس بتواند با نتیجه ۱۲۱ بر ۱۱۰ بر بروکلین نتس غلبه کند. کمبا واکر بعد از پایان بازی گفت:

توانستم بالاترین امتیازم را بدست آورم. صادقانه بگویم که در بازی قبل هم می‌توانستم بازی کنم. اگر در زمین باشم تمام تلاشم را انجام می‌دهم. در مورد هیچ چیز بجز پیروزی فکر نمی‌کنم.

کمبا واکر روز جمعه و در بازی مقابل دنور ناگتس به دلیل برخورد با سمی اوجلای زمین بازی را ترک کرد و بازی روز دوشنبه مقابل ساکرامنتو کینگز را هم از دست داد. او چهارشنبه ۳۱ دقیقه بازی کرد و ۶ ریباند و ۴ پاس گل هم به آمار خود اضافه کرد. وی در کوارتر سوم ۱۳ امتیاز کسب کرد جاییکه بوستون سلتیکس ۹ امتیاز متوالی بدست آورد و با نتیجه ۹۱ بر ۸۳ پیش افتاد. برد استیونس، سرمربی بوستون سلتیکس در پایان بازی گفت:

وقتی می‌بینم او بعد از ۵ روز اینچنین سبک بازی می‌کند خوشحال می‌شوم.

جیلن براون ۲۲ امتیاز و ۱۰ ریباند بدست آورد و جیسون تاتوم ۱۶ امتیاز برای بوستون سلتیکس کسب کرد تا این تیم با کسب هفتمین پیروزی متوالی خانگی خود شکست‌ناپذیری در بازی‌های خانگی این فصل را حفظ کند. گرت تمپل ۲۲ امتیاز بدست آورد و جو هریس ۲۱ امتیاز برای بروکلین نتس کسب کرد. جارت آلن ۱۷ امتیاز و ۱۴ ریباند از خود به جای گذاشت و اسپنسر دینویدی ۱۶ امتیاز و ۱۱ پاس گل به آمار بروکلین افزود. اما بزرگترین نام برای بروکلین نتس «حداقل نزد هواداران بوستون سلتیکس» کایری اروینگ بود که به دلیل مصدومیت از ناحیه شانه ۷ بازی قبلی خود را از دست داد. اما هواداران حتی در غیاب اروینگ او را مورد شماتت قرار دادند. پوسترهایی با مضمون ترسو بودن اروینگ در ورودی سالن مشاهده می‌شد. تعداد کمی از هواداران با پوشیدن پیراهن شماره ۱۱ او بر روی نام او در پیراهن نوشته بودند «کجاست»؟

کمبا واکر

یک ساعت بعد از پایان بازی، کایری اروینگ پستی بلندبالا در اینستاگرام خود منتشر کرد و به هواداران لقب اغوا کننده و نادان داد و نوشت:

بروکلین نتس نیز مانند بوستون سلتیکس در غیاب او نتیجه بهتری گرفت.

بروکلین نتس رکورد ۵ پیروزی و ۱ شکست از زمان مصدومیت شانه کایری اروینگ دارد. بوستون سلتیکس دو سال قبل و با مصدومیت کایری اروینگ توانست به فینال کنفرانس شرق صعود کند و فصل قبل در حضور کایری اروینگ بازی راند دوم خود را با شکست پشت سرگذاشت.

نکات بازی

بروکلین نتس: در ۷ تقابل قبلی خود در شهر بوستون هیچ پیروزی را مقابل بوستون سلتیکس نداشته است. آن‌ها در بازی‌های خارج از خانه خود ۳ پیروزی متوالی داشتند اما از سال ۲۰۰۸ تا به حال نتوانسته‌اند در ۴ بازی متوالی خارج از خانه پیروز شوند.

بوستون سلتیکس: گوردون هایوارد، مهاجم مصدوم این تیم قبل از آغاز بازی میکروفون را در دست گرفت و از حضار تشکر و برای آن‌ها آرزوی شادی کرد.

بروکلین در ۳ دقیقه مانده به پایان کوارتر سوم ۸۳ بر ۸۲ پیش افتاد اما بعد از آن بوستون سلتیکس ۹ امتیاز متوالی را کمسب کرد. تمپل پرتابی سه امتیازی انجام داد تا اختلاف امتیاز در کوارتر سوم همچنان نزدیک باشد. بوستون سلتیکس در کوارتر چهارم با امتیاز ۱۰۴ بر ۱۰۱ پیش بود و بعد از آن ۱۷ امتیاز از ۲۴ امتیاز بعدی خود را کسب کرد-۹ امتیاز از جانب کمبا واکر- تا برتری خود را به حریف دیکته کند.

وقتی که توپ در دقایق پایانی میان پشت سبد و ساعت مسابقه گیر کرد، مارکوس اسمارت، گارد بوستون سلتیکس بالا رفت تا توپ را به پایین بیاندازد. هواداران در حال انجام این حرکت برای او فریاد MVP سر دادند. مارکوس اسمارت در بازی دوشنبه شب نیز کاری مشابه این را انجام داده بود.

برد استیونس با لحنی جدی بعد از پایان بازی در این باره گفت:

او در رسته‌ای از بازیکنان قرار دارد که می‌تواند این کار را انجام دهد. ما می‌دانستیم که وقتی توپ میان پشت سبد و ساعت بازی گیر کرد او تنها کسی است که می‌تواند آن را پایین بیاندازد.

بازی بعدی

دو تیم روز جمعه بار دیگر و این بار در بروکلین به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *