• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • کمبا واکر: پس از مصدومیت در بازی برابر دنور، دستانم بی‌حس شده بودند

کمبا واکر: پس از مصدومیت در بازی برابر دنور، دستانم بی‌حس شده بودند

زمانی که ستاره بوستون سلتیکس در فصل جاری یعنی کمبا واکر شنبه شب در استادیوم پپسی سنتر تیم دنور ناگتس نقش بر زمین شد، احساسی مشترک به خود واکر، هم‌تیمی‌ها و تمام افرادی که شاهد این صحنه بودند دست داد: ترس!

مصاحبه کمبا واکر در در خصوص لحظه مصدومیتش

واکر پس از تمرین شوت‌زنی بوستون که صبح روز پنجشنبه و قبل از دیدار سبزها با بروکلین نتس در تی دی گاردن انجام شد به خبرنگاران اینطور گفت:

برای خود من هم این صحنه ترسناک بود. زمانی که خودم در آن لحظه قرار داشتم، بدون شک موقعیتی دشوار را سپری کردم. می‌دانم که آن لحظه برای همه ترسناک بود. شرایط سختی بود اما خدا را شکر که حال من خوب است.

واکر پس از آنکه شنبه شب و در جریان شکست بوستون برابر دنور، در کوارتر دوم به هم‌تیمی خود یعنی سمی اوجلای برخورد شدیدی کرد، در دیدار پنجشنبه شب برابر بروکلین نتس در زمین حضور خواهد داشت به شرطی که در جلسه گرم کردن قبل از بازی دچار مشکلی نشود. پس از همان برخورد واکر برای چند دقیقه روی زمین افتاده بود که در نهایت بر برانکارد از زمین خارج و برای ارزیابی اولیه به یک بیمارستان محلی در شهر دنور منتقل شد. واکر از آن زمان تمام تست‌های پزشکی و اسکن‌های مربوط به سر، گردن و کمرش را با موفقیت پشت سر گذاشته است و فعلاً مشکلی بروز نکرده است. در حالی که حالا همه چیز ختم به خیر شده است، خود واکر می‌گوید ابتدا در دستان خود دچار بی‌حسی شده بود و همین موضوع باعث شد تا بیشترین ترس را احساس کند. او می‌گوید:

این بی‌حسی خیلی زود از بین رفت. فکر می‌کنم وقتی که بر روی زمین افتاده بودم، همین موضوع بیشتر از هر چیز دیگری مرا عصبی کرده بود. اما بله، خیلی زود این حس از بین رفت. کادر پزشکی قصد داشت از خوب بودن حال من مطمئن شود. من مشکلی نداشتم. البته آنها اجازه ندادند که حرکت کنم و من را روی برانکارد گذاشتند. اما همانطور که گفتم، خدا را شکر که حالم خوب است و مصدومیت آنطور که به نظر می‌رسید بد نبود.

کمبا واکر

هرچند این حادثه حداقل ضرر را به کمبا واکر و سلتیکس زد. این گارد به‌علت مصدومیتش بازی دوشنبه شب تیم برابر ساکرامنتو کینگز را از دست داد. به همین دلیل نوار ۱۵۸ بازی پیاپی واکر که یک رکورد شخصی محسوب می‌شد هم قطع شد. بازیکن سابق شارلوت هورنتس در این رابطه گفت:

نمی‌خواهم دروغ بگویم، از اینکه روند بازی‌های متوالی من قطع شد عصبانی بودم. من می‌خواستم بازی کنم و می‌خواستم این روند را حفظ کنم. دروغ نمی‌گویم، از این بابت عصبانی بودم اما فکر کنم بالاخره قرار بود که بازی‌های متوالی من در نقطه‌ای قطع شود.

کمبا واکر در ادامه اعتراف کرد که منطقی این بود که پیش از آنکه دوباره به ترکیب بازگردد، چند روز استراحت کند تا از خوب بودن حالش اطمینان حاصل شود. وی همچنین گفت که سلتیکس برای حضور در بازی برابر کینگز به او حق انتخاب داده بود. واکر در ادامه حرف‌هایش گفت:

آنها تصمیم‌گیری درباره بازی کردن در دیدار برابر ساکرامنتو کینگز را به خود من واگذار کردند و این کار را بر عهده خودم گذاشتند. من هم می‌دانستم که کادر فنی می‌خواهد کمی بیشتر استراحت کنم پس خودم گفتم که در این دیدار بازی نخواهم کرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *