• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • بازگشت خوش‌یمن کمبا واکر به شارلوت؛ سلتیکس چگونه بازی احساسی را برد؟

بازگشت خوش‌یمن کمبا واکر به شارلوت؛ سلتیکس چگونه بازی احساسی را برد؟

شارلوت هورنتس پنجشنبه شب با نمایش ویدئو هایلایتی از کمبا واکر ، امتیازآورترین بازیکن این باشگاه منتشر کرد و گارد بوستون سلتیکس در بازگشت به شارلوت با استقبالی گرم مواجه شد. بعد از تمام شدن ویدئو، هواداران با صدای بلند واکر را تشویق کردند و یک دقیقه به احترام او ایستادند.

تقدیر از کمبا واکر

کمبا واکر پس از پایان بازی گفت:

واقعاً خاص بود. برگشت به اینجا و میزان عشقی که امروز دریافت کردم. ویدئو محشری به نمایش گذاشته شد. مرا واقعاً احساسی کرد. می‌خواستم این احساس را تا پایان با خود داشته باشم اما نمی‌توانستم.

جیسون تاتوم ۲۳ امتیاز کسب کرد و کمبا واکر در نهایت به آن‌چه که می‌خواست رسید، پیروزی در بازگشت او به خانه در روزی که بوستون سلتیکس با نتیجه ۱۰۸ بر ۸۷ بر شارلوت هورنتس غلبه کرد. کمبا واکر با عملکردی با بیشترین استانداردها از خود ارائه داد. این بازیکن که ۳ بار آل استار شده که زمانی در این سالن ۶۰ امتیاز هم کسب کرده بود تا دقیقه سوم کوارتر سوم از فیلد گلی به ثمر نرساند. واکر گفت که این ویدئو بر روی بازی او تأثیری نگذاشت اما برد استیونس باور داشت که این تأثیر نمود داشته است. برد استیونس در پایان بازی در این باره گفت:

بله، واقعاً سخت بود. او با ایده درستی به میدان مسابقه وارد شد اما می‌دانید که درست بعد از نمایش آن ویدئو شروع بازی برای او دشوار شد. این حس عالی است و هورنتس احترام فوق‌العاده‌ای به او گذاشت. می‌دانم که او تا چه اندازه قدردان این کار است.

کمبا واکر قبل از عقد قرارداد با بوستون سلتیکس، ۸ فصل در شارلوت هورنتس حضور داشت و مایکل جردن، مالک شارلوت هورنتس زیر بار قرارداد ۵ ساله به ارزش ۲۲۱ میلیون دلار با واکر نرفت. اما او با خاطره‌ای خوش از سازمان هورنتس و هواداران آن جدا شد. بعد از بازی، کمبا واکر در زمین ماند و اعضای سازمان هورنتس را در آغوش گرفت. جیمز بورگو در این باره گفت:

ملاقات با کمبا واکر همیشه فوق‌العاده است. من عاشق این پسر هستم. او الهام‌بخشی فوق‌العاده‌ای دارد. او یک رقیب بزرگ و یک انسان فوق‌العاده است. فکر می‌کنم شب خوبی برای او و برای همه ما بود. هر دو تیم بازی خوبی ارائه کردند اما همیشه ملاقات با او خوب است.

گوردون هیوارد ۲۰ امتیاز و ۱۰ ریباند برای بوستون سلتیکس به دست آورد و از ۲۱ ترن اور شارلوت هورنتس، ۱۷ امتیاز کسب کرد. مایلز بریج ۱۸ امتیاز و ۱۰ ریباند به دست آورد تا امتیازآورترین بازیکن شارلوت هورنتس باشد.

کمبا واکر

نکات بازی:

بوستون سلتیکس: برد استیونس گفت که انس کانتر، سنتر بوستون در حال ریکاوری مصدومیت زانوی چپ خود قرار دارد و هنوز برای بازگشت کاملاً آماده نیست.

شارلوت هورنتس: مایلز بریج بعد از درگیری با مارکوس اسمارت در کوارتر چهارم از بازی اخراج شد. شارلوت هورنتس ۹ بلاک در این دیدار داشت.

مارکوس اسمارت بعد از مرتکب شدن پنجمین خطای خود ناراحت بود و وقتی روی نیمکت بوستون سلتیکس می‌نشست مربیان با صدای بلند به او اعتراض می‌کردند. اما خود برد استیونس گفت که این کار مارکوس اسمارت اصلاً او را آزار نداده است. استیونس در این باره گفت:

این بخشی از بازی اسمارت است که من عاشق آن هستم-اخراج او، رقابت‌پذیری او. اگر او از تعویض ما ناراحت شده باشد، این بخشی از بسکتبال است، ما باید سریعاً او را بیرون می‌کشیدیم. ما مدت زیادی در کنار هم بودیم و قبلاً هم بر سر او داد کشیده بودم و همه چیز عادی است. عاشق او هستم و او فرصت‌های زیاد دیگری نیز خواهد داشت.

تری رزیر، که به جای کمبا واکر به شارلوت هورنتس پیوسته است انتظار می‌رفت که در مقابل تیم سابق خود با قدرت ظاهر شود اما در کل طول مسابقه عملکرد ضعیفی داشت و فقط ۱ پرتاب از ۱۱ پرتاب فیلد او وارد سبد شد. برگو، سرمربی هورنتس در این باره گفت:

او سعی کرد تا شکل درستی از بازی را ارائه دهد اما پرتاب‌های او به درون سبد نمی‌رفت. او امشب تلاش خود را کرد. این یک بازی احساسی بود. همشه مصاف این دو تیم جذاب است. فکر می‌کنم کمبا واکر نیز در نیمه اول همین حس را داشت. فکر می‌کنم واکر همه ۶ پرتاب خود را در نیمه اول از دست داد.

بازی بعدی:

بوستون سلتیکس: بوستون شنبه مهمان سن آنتونیو اسپرز خواهد رفت.

شارلوت هورنتس: آن‌ها در سومین دیدار خانگی خود شنبه شب میزبان نیو اورلینز پلیکانز خواهد بود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *