پیشنهاد پایانی شارلوت هورنتس به کمبا واکر ۱۶۰ میلیون یورو بوده است

کمبا واکر اکنون عضوی از تیم بوسون سلتیکس است و جایگزین کایری اروینگ شده که به بروکلین نتس پیوسته و همبازی کوین دورانت شده است.

کمبا واکر پیشنهاد های شارلوت را رد کرده بود

گارد ستاره سابق شارلوت هورنتس برای اولین بار از خود و تیم جدیدش انتظارات بالایی دارد. انتظار می‌رود بوستون سلتیکس در این فصل چالش حضور در فینال کنفرانس شرق را تجربه کند. به لحاظ مالی، به نظر می‌رسید ماندن در کارولینای شمالی می‌توانست بهترین تصمیم کمبا واکر باشد. او پیشنهاد ۲۲۱ میلیون دلاری از شارلوت هورنتس داشت اما براساس گزارشات اخیر شمس کاتانیا، خبرنگار The Athletic شارلوت هیچ گاه این پیشنهاد را ارائه نکرد. براساس گزارش کارنیا، بزرگترین مبلغ قرارداد پیشنهاد شده به کمبا واکر پنج ساله با ارزش ۱۶۰ میلیون دلار بوده است. به علاوه واکر قبل از اینکه تصمیم بگیرد به بوستون سلتیکس بپیوندد هیچ مکالمه‌ای با مایکل جردن نداشته است.

کارانیا، خبرنگار The Athletic در این باره نوشت:

کمبا واکر او هیچ مکالمه نهایی با مایکل جردن، مالک شارلوت هورنتس نداشته است، اما دیدگاه سازمان هورنتس را می‌دانست.

کمبا واکر

کمبا واکر در این باره می‌گوید:

من پشیمان نیستم زیرا می‌دانستم که مسائل تجاری بخشی از ورزش است. از دست مایکل جردن یا سازمان هورنتس عصبانی نیستم. آن‌ها را درک می‌کنم. شما باید دوسویه به همه‌چیز بنگرید. آیا مایکل جردن می‌توانست از سقف مالی عدول کند؟ بله، می توانست اما به چه دلیل باید این کار را انجام می داد؟ در پایان روز، شما باید هر دو طرف معامله را ببینید. این بود که تصمیم گرفتم دیگر در خدمت شارلوت هورنتس نباشم. من عاشق شارلوت هورنتس هستم. مجبور بودم که خود را برای نقل و انتقالات آزاد آماده کنم. یک سری اولویت‌ها برای خودم داشتم و برخی تیم‌ها بودند که می‌خواستم به آن‌ها بپیوندم و به خود نگفتم که اگر در شارلوت نمانم به تیم دیگری می‌روم و این شد که حتی بوستون سلتیکس هم برای من پیشنهاد ارائه کرد. من واقعاً و از صمیم قلب می‌توانم یک سلتیکی باشم.

واکر با قراردادی ۴ ساله به ارزش ۱۴۲ میلیون یورو به سلتیکس پیوست. او هنوز راه طول و درازی با این تیم دارد و حالا شانس این را خواهد داشت که جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *