شانون شارپ: قبول ندارم که کلی تامپسون چهل و نهمین بازیکن برتر NBA باشد

اگر شما هم این حقیقت را قبول ندارید که کلی تامپسون ، گارد گلدن استیت واریرز در رده چهل و نهم بهترین بازیکنان احتمالی فصل پیش‌روی NBA در نظرسنجی ESPN تبدیل شده، تنها نیستند.

صحبت های شارپ در خصوص کلی تامپسون

عده زیادی مخالف نتیجه نظرسنجی هستند اما شانون شارپ، ستاره سابق فوتبال آمریکایی بیش از هر کس دیگری با این موضوع مخالف است.  شارپ دلایل خود را برای این موضوع اینطور آغاز می‌کند که تفاوت کلی تامپسون با دیگر گاردهای لیگ NBA این است که او توانایی بازی در هر دو سمت زمین را دارد.  شارپ صحبت‌های خود را اینطور آغاز می‌کند:

از آنجایی‌که او جزو پنج بازیکن برتری است که می‌توانند در هر دو سمت زمین بازی کنند، برای من سخت است که او را در میان ۲۰ بازیکن برتر نبینم. او حداقل باید در جمع ۲۵ بازیکن برتر باشد.

شارپ ادامه می‌دهد:

او یکی از پنج پرتاب‌گر برتر تاریخ بازی‌های لیگ NBA است. من استفن کری، لری بیرد، رجی میلر و ری آلن را بالاتر از او می‌دانم اما دیگر نمی‌توانم تا این اندازه او را از میان برترین بازیکنان دور نگه دارم.

کلی تامپسون

شارپ به این موضوع اشاره می‌کند که کلی تامپسون در شرایطی که وظایف دفاعی خود را انجام می‌دهد می‌تواند به طور مستمر امتیاز برای تیم خود کسب کند. شارپ در این باره می‌گوید:

او همیشه سخت‌ترین وظایف را در اختیار دارد و آن‌ها می‌گویند کلی، ما این چیزها را نمی‌دانیم و از تو حداقل ۲۲ امتیاز می‌خواهیم که به ما قول آن را دادی.

ذکر این نکته نیز ارزشمند است که در دسترس بودن یک بازیکن نیز یکی از عوامل کلیدی برای حضور در این رده‌بندی است و شارپ این را می‌داند که ریکاوری کلی تامپسون از مصدومیت رباط صلیبی بر رتبه او اثر می‌گذارد.  شارپ در این باره می‌گوید:

مصدومیت رباط صلیبی «او بخشی از فصل را از دست می‌دهد» شاید در رتبه او تأثیرگذار باشد. اما برای من سخت است که باور کنم کلی تامپسون چهل و نهمین بازیکن برتر لیگ  NBA باشد. این در مغز من نمی‌گنجد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *