• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • بدترین باخت خانگی تاریخ کلیولند کاوالیرز توسط کلیپرز رقم خورد

بدترین باخت خانگی تاریخ کلیولند کاوالیرز توسط کلیپرز رقم خورد

پال جرج

کلیولند کاوالیرز در شب حضور آندره دراموند به موفقیت در بازی خود خوش‌بین بود.

شکست سنگین کلیولند کاوالیرز برابر کلیپرز

اما این احساس مثبت خیلی زود با باخت ۱۳۳ بر ۹۲ مقابل لس آنجلس کلیپرز از بین رفت و این شکست بدترین باخت خانگی تاریخ کلیولند کاوالیرز بود. کوین لاو در پایان بازی اظهار داشت:

امشب واقعاً افتضاح بود و بدترین نتیجه تاریخ را دیدیم اما این شکست می‌تواند شروعی دوباره باشد.

دراموند بعد از انتقالش از دترویت پیستونز در نقل و انتقالاتی اولین بازی خود برای کلیولند کاوالیرز انجام داد. او ۱۹ امتیاز بدست آورد و ۱۴ ریباند داشت و حتی در ۲۹ دقیقه حضورش ۲ پرتاب سه امتیازی موفق داشت. اما آمار آندره دراموند کافی نبود و لس آنجلس کلیپرز بدون ستاره خود کوای لنارد توانست در این دیدار پیروز باشد. بدترین نتیجه قبلی کلیولند کاوالیرز در سال ۲۰۱۲ و در بازی مقابل شیکاگو بولز رقم خورد که با ۳۹ اختلاف امتیاز بازی را به این حریف واگذار کرده بودند. لو ویلیامز ۲۵ امتیاز بدست آورد، پال جرج ۲۲ امتیاز کسب کرد و مارکوس موریس در اولین بازی خود با پیراهن لس آنجلس کلیپرز ۱۰ امتیازی شد. بعد از این‌که داک ریورس به بازیکنان ترکیب اصلی خود در کوارتر چهارم استراحت داد بزرگترین اختلاف امتیاز لس آنجلس کلیپرز با ۴۵ امتیاز در این کوارتر رقم خورد. وی در پایان بازی اظهار داشت:

ما به تابلوی امتیازات نگاه نکردیم. وقتی اولین بار وارد رختکن شدیم من این جمله را گفتم. من به رکوردها توجهی ندارم. به تابلوی امتیازات هم همینطور. فقط به این فکر می‌کنم که آیا امروز می‌توانستیم بهتر باشیم؟ هدف من این است که این بازیکنان را رو به جلو هدایت کنم و تفکر آن‌ها را مثبت نگه دارم، به سخت‌کوشی ادامه دهم و نشان دهم که در این فصل پا پس نمی‌کشیم.

کلیپرز خلأ کوای لنارد را که به دلیل مصدومیت زانو در این دیدار حضور نداشت را احساس نکرد. موریس که در ددلاین نقل و انتقالاتی از نیویورک نیکس جذب شد به جای کوای لنارد و در پست پاور فوروارد به بازی آمد و ۲۲ امتیاز بدست آورد. لس آنجلس کلیپرز از باخت غیرمنتظره ۱۴۲ بر ۱۱۵ شنبه شب مقابل مینسوتا تیمبرولوز کاملاً عصبانی به نظر می‌رسید. آن‌ها در کوارتر اول ۷۰ درصد پرتاب‌هایشان به درون سبد رفت و ۱۴ پرتاب موفق از ۲۰ پرتاب فیلد خود داشتند. داک ریورس در پایان بازی اظهار داشت:

طوفانی ظاهر شدیم. شب گذشته باخت بدی داشتیم و امشب از آن عبور کردیم.

کلیولند کاوالیرز پال جرج

آندره دراموند در کوارتر سوم قصد داشت تا برای این تیم امتیاز کسب کند اما موریس او را با یک خطای سخت نقش بر زمین کرد. آخرین بازی موریس برای نیویورک نیکس به دیدار مقابل کلیولند کاوالیرز در ۳ فوریه بازمی‌گشت. او در وقت‌های اضافه برای نیویورک نیکس ۲۶ امتیاز کسب کرد. موریس درباره اولین بازی خود برای کلیپرز اظهار داشت:

عالی بود. بازیکنان بازی را برای خود آسان کردند. قبل از بازی از آن‌ها پرسیدم که دوست دارند توپ در چه نقطه‌ای به آن‌ها برسد و آن‌ها نیز پاسخ من را دادند.

آندره دراموند با تریستان تامپسون تعویض شد. تامپسون در ۴۸ بازی در ترکیب ابتدایی کلیولند کاوالیرز حضور داشت و در این بازی به عنوان یار تعویضی به میدان آمد و در ۱۹ دقیقه توانست ۷ امتیاز کسب کند. کوین لاو در ۲۶ دقیقه ۱۰ امتیاز بدست آورد. آندره دراموند در طول تمرین شنبه در میان بعضی از موانع دوید تا با سیستم بازی تیم آشنا شود. او در این باره گفت:

ما زمانی برای تمرین نداشتیم و از ما انتظار می‌رفت تا به زمین بیاییم و شاهد یک شکست باشیم.

نکات بازی:

لس آنجلس کلیپرز: کوای لنارد سیزدهمین بازی فصل خود را از دست داد. پاتریک بورلی به دلیل مصدومیت در دومین بازی متوالی غایب بود. لس آنجلس کلیپرز یونیفرم‌های بوفالو براوس را بر تن کرده بود. این یونیفرم‌ها یادآور پیراهن این تیم در فاصله سال‌های ۱۹۷۰ تا ۱۹۷۸ بود.

کلیولند کاوالیرز: آندره دراموند در این فصل ۳ پرتاب موفق از ۲۴ پرتاب سه امتیازی خود داشته است. تریستان تامپسون در کوارتر دوم چهارمین پرتاب سه امتیازی خود را انجام داد. کوین پورتر جی آر ۱۷ امتیاز بدست آورد.

پنجاهمین سالگرد حضور کلیولند کاوالیرز در بسکتبال NBA با رقم خوردن بدترین رکورد آماری این تیم در کنفرانس شرق همراه بود. جان بیلین، سرمربی این تیم در پایان این بازی اظهار داشت:

ما خوب نبودیم. فردا دوباره وارد میدان می‌شویمک و تلاش می‌کنیم تا بهتر باشیم.

بازی بعدی:

لس آنجلس کلیپرز: آن‌ها سه‌شنبه مقابل فیلادلفیا سونی سیکسرز صف‌آرایی خواهند کرد.

کلیولند کاوالیرز: چهارشنبه از آتلانتا هاکس پذیرایی خواهند کرد. آخرین پیروزی خانگی کلیولند کاوالیرز به تاریخ ۲۳ دسامبر مقابل آتلانتا هاکس برمی‌گردد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *