کایل کوزما به طور رسمی اولین بازی لیکرز در لیگ NBA را از دست داد

لس آنجلس لیکرز در روز سه شنبه در شرایطی اولین بازی فصل خود را در استپلز سنتر انجام خواهد داد که کایل کوزما را در ترکیب خود نخواهد داشت.

مصدومیت کایل کوزما

کوزما در ماه آگوست در حالی که در تمرین تیم ملی آمریکا برای حضور در جام جهانی حضور داشت از ناحیه پای چپ دچار مصدومیت شد و حالا به طور رسمی بازی افتتاحیه لس آنجلس لیکرز مقابل لس آنجلس کلیپرز را از دست داده است. فرنک ووگل، سرمربی لس آنجلس لیکرز این خبر را روز یکشنبه اعلام کرد. کوزما در تمرینات انفرادی حاضر شده بود اما ووگل نمی‌خواهد که مصدومیت این بازیکن تا زمان درمان کامل تشدید شود. ووگل در این باره گفت:

در حال حاضر، فقط می‌خواهیم او فعالیت داشته و نمی‌خواهیم با دو روز قبلش آمادگی یکسانی داشته باشد. تمرینات او را به تدریج در این هفته افزایش خواهیم داد و می‌فهمیم که چه زمان باید از او در بازی‌ها استفاده کنیم.

کایل کوزما

کایل کوزما فصل قبل میانگین ۱۸.۷ امتیاز و ۵.۵ ریباند را با لیکرز به نام خود ثبت کرد و دومین فصل حضورش در لیگ بود. ووگل می‌گوید بعد از آمادگی کامل کایل کوزما او را در ترکیب اصلی در کنار لبران جیمز و آنتونی دیویس بازی خواهد داد، رویدادی که به عقیده او می‌تواند تطبیق‌پذیری زیادی در ترکیب ابتدایی این تیم ایجاد کند. ووگول در این باره گفت:

او احتمالاً سومین بازیکن برتر ما خواهد بود، بنابراین اضافه شدن او به ترکیب دریچه‌های زیادی را به روی ما باز خواهد کرد. احتمالاً حضور او در کنار آنتونی دیویس در منطقه ۵ و بازی در کنار لبران جیمز جذاب خواهد بود. بازیکنان منطقه ۵ ما عالی هستند. بنابراین من قصد دارم تا وقتی کوزما به طور کامل از مصدومیت برگشت ذبا این مشکل شیرین دست و پنجه نرم کنم. او از وقتی تیم ملی آمریکا را ترک کرد بی‌قراری می‌کند. اما خودش می‌داند که به نفع وی کار می‌کنیم و کوزما در برنامه ما در این فصل قرار دارد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *