کایل کوزما تا اواسط اکتبر نمی تواند در تمرینات لس آنجلس لیکرز شرکت کند

تیم لس آنجلس لیکرز امید زیادی دارد تا کایل کوزما در فصل جدید به این تیم کمک کند اما در حال حاضر این بازیکن با مصدومیت بعد از بازگشت از اردوی تیم ملی آمریکا مواجه شده است و وضعیت این بازیکن برای شروع فصل هنوز مشخص نیست.

باشگاه لس آنجلس لیکرز می گوید که کایل کوزما تا اواسط اکتبر نمی تواند به تمرینات بازگردد.

به نقل از NBC SPORT؛ تیم لس آنجلس لیکرز در فصل جدید آنتونی دیویس و لبران جیمز را به عنوان دو ستاره در اختیار دارد به روی کایل کوزما حساب ویژه ای باز کرده است. باشگاه لس آنجلس لیکرز می گوید که این بازیکن با مصدومیتی از ناحیه پای چپ مواجه شده است و احتمالا تا اواسط اکتبر از میادین دور است.

باشگاه لس آنجلس لیکرز در توضیحات خود در خصوص مصدومیت کوزما می گوید:

 کوزما در اردوی تیم ملی آمریکا از ناحیه پای چپ دچار مصدومیت شده است و هنوز شرایط بازی را ندارد. بعد از بازگشت از چین ما معاینات خود را آغاز کردیم و در حال حاضر بعد از انجام MRI در حال پیگیری روند درمانی هستیم اما هنوز زمان مشخصی برای بازگشت کوزما تعیین نکرده ایم.

کایل کوزما

تیم لس آنجلس لیکرز هر چه زودتر می خواهد تا کوزما را در ترکیب خود داشته باشد و او را به بازی اول فصل مقابل لس آنجلس کلیپرز برساند اما پزشکان باشگاه کلیپرز بر این عقیده هستند که برای بازگشت این بازیکن نباید به هیچ عنوان عجله کنند چرا که نمی خواهند در روند درمان این بازیکن اختلال ایجاد شود و بعد از بازگشت دوباره با مصدومیت مواجه شود.

کوزما در مسابقات جام جهانی بسکتبال چین تیم ملی آمریکا را همراهی می کرد و در آن رقابت ها دچار مصدومیت شد و بعد از بازگشت از اردوی تیمش تحت درمان باشگاه لس آنجلس لیکرز قرار گرفته است. لازم به ذکر است کوزما در رقابت های جام جهانی به همراه آمریکا رتبه ای بهتر از پنجمی کسب نکرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *