• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • کایری اروینگ: بروکلین نتس برای رسیدن به قهرمانی باید تغییراتی داشته باشد

کایری اروینگ: بروکلین نتس برای رسیدن به قهرمانی باید تغییراتی داشته باشد

کایری اروینگ مدعی شده که کاملا واضح است که تیم بسکتبال بروکلین نتیس برای آنکه ترکیب بازیکنانش به سطح لازم برای تبدیل شدن به مدعی قهرمان برسد، کارهای زیادی باید انجام بدهد.

مصاحبه کایری اروینگ

کایری اروینگ در جریان شکست ۱۱۷-۱۰۶ بروکلین نتس برابر فیلادلفیا سونی سیکسرز که روز چهارشنبه در خانه فیلادلفیا یعنی استادیوم ولز فارگو سنتر رخ داد تنها ۱۴ امتیاز کسب کرد و از ۲۱ شوتش تنها ۶تا وارد سبد شدند. کایری اروینگ پس از این دیدار گفت:

فکر می‌کنم وضعیت ما از نظر قطعاتی که به آنها نیاز داریم تا به یک سطح بالاتر برویم برای همه کاملا واضح و عیان است. من یک‌بار دیگر این موضوع را تکرار خواهم کرد. ما باید با بازیکنانی که هم‌اکنون در رختکن خودمان داریم بیشترین تلاش را انجام بدهیم و سپس به عنوان یک مجموعه در انتهای تابستان نگران مسائل دیگر از قبیل ایجاد تغییرات در سبک بازی یا مسائل دیگر خواهیم بود. این همان چیزی است که ما به خاطر آن عضو تیم شدیم. ما در ابتدای فصل می‌دانستیم که قرار است درگیر چه چیزی شویم.

وی در ادامه افزود:

ما چپ و راست بازیکنانی را از دست دادیم. گرت تمپل مصدوم است، دی آندره جردن امشب مصدوم شد و ویلسون چندلر نیز تازه در حال برگشتن از مصدومیت است. ما همچنین بازیکنان جوان تکمیل‌کننده‌ای داریم که در سه سال اخیر عملکرد خیلی خوبی داشته‌اند. در مجموع من احساس می‌کنم بازیکنان خوبی در اختیار داریم اما واضح است که به یک یا دو بازیکن دیگر نیاز داریم تا خودم، کوین دورانت، دی آندره جردن، گرت تمپل، اسپنسر دینویدی و کریس لورت را تکمیل کنند. خواهیم دید که کار به کجا می‌رسد.

اروینگ در دیدار برابر فیلادلفیا سونی سیسکرز سومین بازی خود پس از بازگشت از مصدومیت شانه چپ را انجام داد، مصدومیتی که او را از اواسط ماه نوامبر تا همین یکشنبه هفته قبل از زمین بیرون نگه داشت و باعث شد تا این پوینت گارد ۲۶ بازی فصل عادی NBA را از دست بدهد.

کایری اروینگ

اروینگ در ادامه صحبت‌های خود راجع به عملکرد ضعیف خودش و بروکلین در بازی مقابل فیلادلفیا گفت:

همانطور که من چند روز پیش هم گفته بودم اگر برای بازی کردن در دقایق متعدد آماده نبودم به میادین بازنمی‌گشتم. لیگ NBA همین است، در انتهای روز شما بهترین تلاش خود را می‌کنید تا در بازی‌های پیاپی حاضر باشید. فارغ از هر چیزی این کار همیشه دشوار است. همانطور که گفتم من سعی می‌کنم خودم را با سرعت بازی وفق بدهم. همچنین درباره عملکرد ضعیفم در کوارتر چهارم دیدار با فیلادلیا؛ شوت‌های مشخصی وجود دارند که من معمولا آنها را وارد سبد می‌کنم اما پرتاب‌هایم در بازی امشب کوتاه بودند. شما باید با چنین نتایجی کنار بیایید. همچنین تعداد زیادی از هم‌تیمی‌هایم به من پاس می‌دهند. اسپنسر دینویدی در ادامه دادن به حمله عملکرد خوبی داشت. جرت آلن خوب بازی کرد. به نظرم در زمان حمله دوم من می‌توانستم عملکرد بهتری داشته باشم. فیلادلفیا در پوشش دادن زمین عملکرد خوبی داشت و از این نظر باید مورد ستایش قرار بگیرد اما فکر کنم هم‌تیمی‌های من هم نیز هوایم را داشتند.

کم آوردن بروکلین نتس در کوارتر چهارم بازی‌هایش چیز جدیدی نیست. آنها تا پیش از دیدار برابر سونی سیکسرز نیز بدترین عملکرد نرخ امتیازی در میان تمام تیم‌های NBA را داشتند. مربی نتس یعنی کنی اتکینسون در این رابطه گفته است:

در تمام طول فصل این موضوع برای ما یک مشکل بوده است. نمی‌توانیم در کوارتر چهارم به طور مؤثر امتیاز کسب کنیم. این موضوع به نوعی از یک روند تبعیت می‌کند. فکر کنم ما برای سه کوارتر خیلی خوب بازی کردیم. ما در بازی بودیم و سپس برای رسیدن به پایان آن به تقلا افتادیم. من باید روی بازی تمرکز و به کیفیت شوت‌ها نگاه کنم. همچنین به نظرم کارهای مثبت زیادی هم انجام دادیم. به نظرم زیر حلقه ۵۰ درصد ریباند داشتیم اما در تمام کردن خوب نبودیم.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *