کایری اروینگ در جریان بازی تدارکاتی دچار شکستگی از ناحیه استخوان صورت شد

کایری اروینگ ، گارد رأس بروکلین نتس در جریان تمرین روز سه‌شنبه این تیم با اصابت زانوی یکی از بازیکنان، از ناحیه سمت چپ صورت دچار شکستگی شد.

مصدومیت کایری اروینگ

بروکلین نتس اعلام کرد که کایری اروینگ مصدوم شده است:

کایری اروینگ بعد از مصدوم شدن در بازی تدارکاتی بروکلین نتس به بیمارستان منتقل شد تا ارزیابی‌های لازم روی او انجام گیرد.

کنی اتکینسون، سرمربی بروکلین نتس در گفتگو با NetsDaily.com این خبر را اعلام کرد. سین مارکز، مدیر ورزشی بروکلین نتس روز سه شنبه کاری اروینگ را مورد تمجید خود قرار داده بود و گفته بود او اخیراً رهبری تیم را بر عهده دارد و تأثیر او بر روی کمپ تمرینی بروکلین اجتناب‌ناپذیر است. او همچنین گفت اروینگ به محض شروع کمپ تمرینی بروکلین نتس در این اردوی تمرینی حاضر خواهد شد. سین مارکز گفت او می‌تواند وفاداری را در میان بازیکنان جوان و کهنه‌کار بروکلین نتس مشاهده کند.

کایری اروینگ

اردوی تمرینی بروکلین نتس روز شنبه آغاز خواهد شد. آن‌ها در بازی‌های پیش‌فصل که در کشور چین حاضر خواهند شد و تاریخ ۱۰ اکتبر در شهر شانگهای و تاریخ ۱۲ اکتبر در شنزن به مصاف لس آنجلس لیکرز خواهند رفت. بروکلین نتس بازی‌های فصل عادی خود را در تاریخ ۲۳ اکتبر آغاز می‌کند و مقابل مینستوتا تیمبرولوز صف‌آرایی خواهد کرد.

لازم به ذکر است کایری اروینگ در اولین پیک راند اول مراسم درفت سال ۲۰۱۱ توسط کلیولند کاوالیرز مورد انتخاب واقع شد و در سال ۲۰۱۶ موفق شد به همراه همین تیم قهرمان لیگ NBA شود. سپس به بوستون سلتیکس و حالا به بروکلین نتس منتقل شده است. او توانست ۶ بار آل استار شود و در ترکیب تیم ملی بسکتبال آمریکا نیز به ترتیب مدال طلای قهرمانی زیر ۱۸ سال آمریکن، قهرمانی جام جهانی ۲۰۱۴ اسپانیا و قهرمانی المپیک ۲۰۱۶ ریودو ژانیرو را بدست آورد. وی در سال ۲۰۱۴ عنوان ارزشمندترین بازیکن جام جهانی را نیز به خود اختصاص داد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *