کایری اروینگ با قراردادی چهار ساله به بروکلین نتس می‌پیوندد

پیش از این در خبرهایی صحبت از این به میان آوردیم که کایری اروینگ ستاره ناراضی تیم بوستون سلتیکس قصد جدایی از این تیم را دارد.

کایری اروینگ در آستانه پیوستن به بروکلین نتس قرار دارد

در واقع گارد راس باشگاه بوستون، بند قرارداد سال آخر خود را در این تیم، فعال نکرد تا به عنوان بازیکن آزاد راهی تیم دیگری در لیگ NBA شود. خبرهای موثقی از پیوستن این ستاره بسکتبال آمریکا به بروکلین نتس به گوش می‌رسد و بدین ترتیب، اروینگ پس از دو فصل حضور در جمع سبزپوشان بوستون از این تیم جدا خواهد شد. براساس گزارش آدرین وجناروسکی از ESPN، انتظار می‌رود که کایری اروینگ با قراردادی چهار ساله و به ارزش ۱۴۱ میلیون دلار به تیم بروکلین نتس بپیوندد. رشد و پرورش اروینگ در کالج بسکتبالی در نیوجرسی بوده و علاقه او به بازی در یکی از تیم های نیویورک باعث شده تا او پیشنهاد تیم نتس را پذیرفته و فصل آینده را در این تیم بگذراند. البته شرایط اسفناک تیم نیویورک نیکس و نتایج بد این تیم در فصل گذشته نیز مزید برعلت شده تا اروینگ تمایل بیشتری به حضور در بروکلین داشته باشد.

کایری اروینگ بروکلین نتس

علاوه بر جذب اروینگ، انتظار می‌رود مدیران بروکلین نتس در قرارداد دیگر ستاره خود یعنی دی آنجلو راسل نیز اصلاحاتی به وجود آورند. به گفته آدرین وجناروسکی، بروکلین تمایل به ادامه همکاری با راسل دارد، اما اینکه آیا این ستاره از بروکلین ترید شود و یا به عنوان بازیکن آزاد راهی تیم دیگری شود، این اجازه را به تیم نتس می‌دهد تا سقف قرارداد آن ها برای جذب یک بازیکن آزاد نیز فراهم گردد. گرفتن ستاره بزرگی همچون کایری اروینگ نشان می‌دهد مدیران بروکلین در مسیر درستی قدم گذاشته اند و قطعا حضور اروینگ ضربه بزرگی بر پیکره تیم بوستون خواهد بود. برای اروینگ حضور در باشگاهی چون بروکلین می تواند یک چالش بزرگ در زندگی ورزشی او به حساب آید. اینکه آیا او با بودن در این تیم جدید آیا همچنان می تواند به بازی های درخشان خود در لیگ NBA ادامه دهد یا خیر؟ بروکلین تیم جوانی را در اختیار دارد و اروینگ ۲۷ ساله شاید بتواند به عنوان یک بازیکن بزرگ، این جوانان شایسته را در طول زمان مسابقه رهبری نماید.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *