• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • اتحاد کارملو آنتونی و دامیان لیارد برای از میان برداشتن رپترز کافی بود

اتحاد کارملو آنتونی و دامیان لیارد برای از میان برداشتن رپترز کافی بود

کارملو آنتونی پا پیش گذاشت تا با پرتاب خود پیروزی را برای پورتلند تریل بلیزرز به ارمغان آورد.

برتری پورتلند با درخشش کارملو آنتونی و لیارد

کارملو آنتونی در ۴ ثانیه مانده به پایان بازی یک پرتاب موفق داشت و موجب شد پورتلند بلیزرز سه‌شنبه شب با نتیجه ۱۰۱ بر ۹۹ بر تورنتو رپترز غلبه کند. دامیان لیارد در پایان بازی درباره کارملو آنتونی اظهار داشت:

بازیکنی با چنین سطحی از توانایی فقط نیازمند کسب فرصت در بازی‌هاست.

کارملو آنتونی ۲۸ امتیاز کسب کرد، دامیان لیارد ۲۰ امتیاز بدست آورد و حسن وایتساید ۱۴ امتیازی شد و با ۱۶ ریباند ششمین دبل دبل متوالی خود را با پورتلند بلیزرز رقم زد تا این تیم در شهر تورنتو ۴ باخت متوالی خود را به دست فراموشی بسپارد و برای دومین بار در ۱۰ بازی اخیر خود مقابل مدافع عنوان قهرمانی NBA به پیروزی برسد. آنتونی در پایان بازی گفت:

این بازی اعتماد به نفس فوق‌العاده‌ای به ما داد و روحیه ما را به خوبی تقویت کرد.

تری اسکاتس، سرمربی پورتلند ضمن تأیید صحبت‌های کارملو آنتونی گفت:

من واقعاً به شیوه‌ای که تیمم امشب با آن رقابت کرد افتخار می‌کنم مخصوصاً در کوارتر چهارم. در پایان فصل، شما بازی‌های مختلفی را مرور می‌کنید و این بازی می‌تواند نمونه خوبی از یک ماراتن باشد.

پورتلند بلیزرز ۶ بازی از ۷ بازی اخیر خود را با شکست پشت سر گذاشته است. بلیزرز مقابل حریفانی که رکورددار پیروزی هستند آمار ۲ پیروزی و ۱۲ شکست را به جای گذاشته است. انفرنی سیمونز ۱۲ امتیاز بدست آورد و سی جی مک کالوم بعد از نیمکت‌نشینی در بازی یکشنبه شب با میامی هیت، در این دیدار ۱۰ امتیاز کسب کرد. پورتلند تریل بلیزرز در طول سه کوارتر با نتیجه ۷۸ بر ۶۹ از حریف عقب افتاد و پس از آن نیز نتیجه ۸۵ بر ۷۳ را پیش روی خود دید اما دامیان لیارد در ۳۸ ثانیه مانده به پایان کوارتر چهارم بازی را در امتیاز ۹۹ به تساوی کشاند که موجب شد تورنتو رپترز تقاضای تایم اوت داشته باشد. پاتریک مک کاؤ در ۱۳.۶ ثانیه مانده به پایان بازی یک توپ لو داد و به پورتلند بلیزرز این شانس را داد تا پرتاب پیروزمندانه‌ای داشته باشد. با توجه به این‌که دامیان لیارد به شدت یارگیری شده بود، سی جی مک کالوم توپ را گرفت و آن را به کارملو آنتونی سپرد و او نیز پرتاب موفقی داشت.

کارملو آنتونی

کایل لاری یک شانس پایانی برای پیروزی رپترز داشت اما پرتاب سه امتیازی او راهی به سبد نیافت. پورتلند بلیزرز در کوارتر چهارم ۱۲ پرتاب موفق از ۱۹ پرتاب خود داشت و ۶ پرتاب سه امتیازی موفق را به نمایش گذاشت. کایل لاری ۲۴ امتیاز و ۱۰ ریباند کسب کرد و سرجی ایباکا ۱۷ امتیاز و ۱۱ ریباند داشت تا تورنتو رپترز که با مصدومیت بازیکنانش دست و پنجه نرم می‌کند دومین باخت خود در ۱۶ بازی اخیر را مقابل تیم‌های بیشتر بازنده شده تجربه کند. تنها باخت دیگر تورنتو مقابل تیم‌هایی با درصد برد زیر ۵۰ درصد در دومین بازی فصل مقابل بوستون سلتیکس بود که در آن زمان سلتیکس آمار ۱ شکست از ۱ بازی انجام شده‌اش را داشت.

اوشی بریست با ۱۲ امتیاز برای تورنتو رپرز بیشترین امتیاز دوران بازیگری خود را بدست آورد و کریس بوچر نیز ۱۲ امتیاز کسب کرد که شامل ۱۰ امتیاز متوالی برای رپترز در کوارتر چهارم بود. فرد ون ولیت، گارد تورنتو رپترز به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ در این بازی حاضر نشد و به همراه نرمن پاول، مارک گسول و پاسکال سیاکم به جمع مصدومان این تیم پیوست. فرد ون ولیت در کورارتر چهارم بازی شنبه شب مقابل بروکلین نتس مصدوم شد و در تمرین روز دوشنبه حاضر نشد. نیک نرس گفت او مصدومیت بسیار جزئی دارد. هولیس جفرسون به جای فرد ون ولیت در این بازی به میدان آمد.

نکات بازی:

پورتلند تریل بلیزرز: در کوارتر اول پورتلند ۱ پرتاب موفق از ۸ پرتاب سه امتیازی خود داشت. دامیان لیارد فقط ۳ پرتاب موفق در نیمه اول داشت. او در ۲ کوارتر پایانی ۵ پرتاب موفق از ۸ پرتاب خود به جای گذاشت.

تورنتو رپترز: تورنتو رپترز یاد و خاطره دیوید استرن، کمیسیونر سابق NBA را با نمایش یک ویدئو و چند لحظه سکوت گرامی داشت. نیک نرس در پاسخ به سؤالی در مورد زمان بازگشت نرمن پاول اظهار داشت:

به زودی او را خواهیم دید.

مت توماس بعد از ۲۱ بازی غیبت به دیلل مصدومیت در این دیدار به میادین بازگشت.

بازی بعدی:

پورتلند تریل بلیزرز: پنجشنبه شب به مصاف مینسوتا تیمبرولوز خواهد رفت.

تورنتو رپترز: چهارشنبه شب مقابل شارلوت هورنتس صف‌آرایی خواهد کرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *