نقل و انتقالات بسکتبال NBA؛ ممفیس گریزلیز با مارکو گودوریچ قرارداد امضا کرد

مارکو گودوریچ پس از توافق با ممفیس گریزلیز با این تیم قرارداد امضا کرد تا سال آینده در آن جا تیم حضور داشته باشد.

امضای قرارداد مارکو گودوریچ با ممفیس گریزلیز

گاردهای پرتاب ممفیس گریزلیز: دیلون بروکس، گریسون آلن، دی آنتونی ملتون.

گریزلیز شاید ضعیف‌ترین تیم در NBA به لحاظ کیفیت بازیکنان گاردش باشد. اما آن‌ها بازیکن جدیدی را به عضویت تیم خود درآورده‌اند. ممفیس با انتشار خبری اعلام کرد:

ممفیس گریزلیز اعلام می‌کند که امروز با مارکو گودوریچ قراردادی چند ساله به امضا رسانده است.

کریس هرینگتون خبرنگار دیلی ممفین نیز نوشت:

قرارداد مارکو گودوریچ با ممفیس گریزلیز ۲ ساله است و هر دو سال آن کاملاً تضمین شده است.

این بازیکن ۳۴ ساله صربستانی از زمانی که در سال ۲۰۰۷ نتوانست درفت شود برای تیم فنرباحچه ترکیه بازی می‌کرد. او متخصص پرتاب است و فصل گذشته ۴۸ درصد پرتاب‌های ۳ امتیازی‌اش تبدیل به امتیاز شد و بهترین پرتاب کننده ۳ امتیازی لیگ ترکیه لقب گرفت. اما این بدان معنا نیست که مارکو گودوریچ می‌تواند مانند رقابت‌های اروپایی، در لیگ NBA نیز همین سطح از مهارت خود را به نمایش بگذارد. اما اگر اینطور باشد، وی می‌تواند نیازهای ممفیس گریزلیز را در پست مربوطه مرتفع سازد.

ممفیس گریزلیز مارکو گودوریچ

لازم به ذکر است ممفیس گریزلیز در فصل گذشته لیگ NBA نتوانست به مرحله پلی آف کنفرانس غرب صعود کند و ۳۳ پیروزی به دست آورد و متحمل ۴۹ شکست شد. گاردهای پرتاب این تیم نیز نتوانستند در مواقع حساس کارایی داشته باشند. دیلون بروکس، گارد پرتاب کانادایی این تیم در سال ۲۰۱۷ به گریزلیز ملحق شد اما در حد و اندازه یک بازیکن تأثیرگذار ظاهر نشده است. گریسون آلن همین امسال به جمع یاران گریزلیز اضافه شده و قهرمانی NACC را به همراه تیم کالج خود، دوک، در سال ۲۰۱۵ بدست آورده و انتظار می‌رود از بازیکنان جوان آینده‌دار ممفیس باشد. دی آنتونی ملتون نیز با ۲۱ سال سن از جوانترین گاردهای پرتاب این تیم به شمار می‌آید و تا بدینجا هیچ دستاورد تیمی و انفرادی را در کارنامه خود نمی‌بیند.

مارکو گودوریچ در لیگ ترکیه دستاوردهای خوبی بدست آورده و به همراه فنرباغچه در سال ۲۰۱۸ قهرمانی لیگ را بدست آورد و سال ۲۰۱۹ نیز قهرمان ترکیش کاپ شد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *