میلواکی باکس با رابین لوپز و ‌وس متیوس قرارداد امضا کرد

میلواکی باکس با دو بازیکن آزاد قرارداد امضا کرده است: سنتر ۳۱ ساله و ۲۱۳ سانتی شیکاگو بولز، رابین لوپز و گارد ۳۲ ساله ایندیانا پیسرز، وس متیوس.

رابین لوپز و وس متیوس به میلواکی باکس پیوستند

جان هورست مدیرکل میلواکی باکس در ارتباط با رابین لوپز می گوید:

رابین بازیکنی ست که ما را تقویت می‌کند و به ترکیب تیم عمق بیش‌تری می‌دهد. او با خود تجربه ای گران بها به میلواکی خواهد آورد. او چه در داخل میدان و چه خارج از آن شخصیتی والا دارد و ما از بابت آمدن او به اینجا هیجان زده و مفتخر هستیم و به وی خوش آمد می گوییم.

هورست در رابطه با وس متیوس هم ادامه می‌دهد:

وس یک گارد باتجربه است که چه در جلوی زمین و چه در عقب آن حکم یک نیروی مهم را برای ما خواهد داشت. او نیز به ترکیب ما عمق قابل توجهی خواهد داد. وس یک بازیکن ارزشمند و چندپسته است که علاوه بر برخورداری از یک شخصیت بالا، این پارامتر را دارد که قدرت شوت زنی تیم را بالا ببرد. ما از داشتن بازیکنی همچون او در ویسکانسین و در باشگاه مطبوعمان میلواکی باکس هیجان زده هستیم.

در این رابطه رابین لوپز در صفحه توئیتری خود نوشته است:

از شما متشکرم! این که من با فونزی (بونزی کالسون پاور فوروارد میلواکی باکس) رفیق هستم، صحیح است! شما می توانید هر دوی ما را در روزهای چهارشنبه در ساعت ۷:۳۰ با هم پیدا کنید و با ما تماس بگیرید. هیچ کس نمی داند که ما با هم چه دیوانه بازی هایی انجام می دهیم و چه خرابکاری هایی به بار می آوریم!

میلواکی باکس رابین لوپز وس متیوس

در فصلی که گذشت، رابین لوپز ۳۱ ساله در ۷۴ مسابقه برای شیکاگو بولز به میدان رفت. او در ۳۶ بازی از این ۷۴ مسابقه از ابتدا به میدان رفت و مؤفق شد که میانگین آماری ۹.۵ امتیاز، ۳.۹ ریباند، ۱.۲ پاس منجر به گل و ۱.۱ بلاک (دفاع مؤفق) در هر بازی را به ثبت برساند و ۵۶.۸ درصد از پرتاب های خود را وارد سبد کرده و به گل تبدیل کند. او که اتفاقا برادرش (بروک لوپز) به عنوان یک سنتر در همین میلواکی باکس بازی می کند، از سال ۲۰۱۶ به شیکاگو پیوست و در طول سه فصل بازی برای شیکاگو، به طور متوسط در هر مسابقه آمار ۱۰.۵ امتیاز و ۵.۰ ریباند در هر بازی را ثبت و ۵۲.۶ درصد از پرتاب هایش را به امتیاز تبدیل کرد. در فصل پیش رو، لوپز علاوه بر هم بازی شدن با برادرش بروک در باکس، وارد دوازدهمین فصل حضور خود در رقابت های NBA می شود. در طول این ۱۲ سال لوپز در ۷۶۶ مسابقه به میدان رفته است که از این تعداد مسابقه ۵۸۰ بازی را از ابتدا آغاز کرده است. در طول این مدت او مؤفق به ثبت میانگین آماری ۹.۱ امتیاز، ۵.۳ ریباند و ۱.۲ بلاک در تیم های فینیکس سانز، نیواورلین هورنتس، پورتلند بلیرز، نیویورک نیکس و شیکاگو بولز شده است و در ۲۸ بازی پلی-آف برای بلیزرز و بولز به میدان رفته است.

همچنین وس متیوس کهنه کار نیز در طول ۱۰ فصل حضور خود در رقابت های NBA در ۷۲۴ بازی (۶۶۲ از ابتدا) به میدان رفته و مؤفق به ثبت میانگین آماری ۱۲.۹ امتیاز، ۳.۴ ریباند، ۱.۴ پاس منجر به گل و ۱.۳ توپ ربایی در یوتا جاز، پورتلند بلیزر، دالاس ماوریکس، نیویورک نیکس و ایندیانا پیسرز شده است. در فصلی که گذشت نیز وس متیوس در ۶۹ مسابقه در سه تیم دالاس، نیویورک و ایندیانا به میدان رفت که به جز یک بازی، باقی مسابقات را از ابتدا در زمین به میدان رفت. ماحصل عملکرد وس متیوس در فصل ۲۰۱۹-۲۰۱۸ این میانگین آماری بود: ۱۲.۲ امتیاز، ۲.۵ ریباند و ۲.۳ پاس منجر به گل.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *