دوایت هاوارد به لس آنجلس لیکرز پیوست و پیراهن شماره ۳۹ را می‌پوشد

دوایت هاوارد به جز لیکرز تمامی پیشنهادات خود را بعد از خارج شدن از ممفیس رد کرد و رسماً عضوی از لس آنجلس لیکرز شد. حداقل برای برهه کنونی!

پیوستن دوایت هاوارد به لس آنجلس لیکرز

شمس کارانیا، خبرنگار The Athletics امروز صبح با انتشار عکسی از دوایت هاوارد در پیراهن جدیدش گزارش داد که وی پس از خارج شدن از ممفیس به جز لیکرز به همه پیشنهاداتش پاسخ منفی داده است. لیکرز نیز به طور رسمی این انتقال را اعلام کرد. شمس کارانیا در توئیتر:

خبرنگاران NBA گزارش دادند که دوایت هاوارد برای فصل بعد به لس آنجلس لیکرز بازگشته و پیراهن شماره ۳۹ این تیم را به تن خواهد کرد.

لس آنجلس لیکرز بازیکن تحت قرارداد خود، اریک هالمن را از تیم خارج کرد تا فضا برای جذب هاوارد باز شود. لیکرز این مسئله را نیز به طور رسمی تأیید کرده است. کریس هینز، خبرنگار یاهو اسپرت در توئیتر خود نوشت:

لس آنجلس لیکرز فوروارد خود اریک هالمن را خارج خواهد کرد تا جا برای دوایت باز شود. هالمن قرارداد Exhbit ۱۰ (یک ساله با کمترین حقوق) با لیکرز داشت.

در حالی که هواداران لیکرز نسبت به بازگشت دوایت هاوارد خوشبین نیستند، اکثر آن‌ها اعتقاد دارد که هاوارد تنها گزینه‌ای بود که می‌شد با قرارداد تضمین نشده و قابل فسخ در هر زمان با او قرارداد بست. بابی ماکز، خبرنگار ESPN درباره این قرارداد بیشتر توضیح می‌دهد:

قراردادی که دوایت هاوارد با لس آنجلس لیکرز منعقد کرده قرارداد تابستانی نامیده می‌شود که حمایت حقوقی و مالی آن ۰ دلار است. هاوارد برای هر روزی که در ترکیب حضور داشته باشد ۱۴۴۹۰ دلار دریافت خواهد کرد. این دریافت مزد روزانه از ۲۱ اکتبر آغاز خواهد شد.

دوایت هاوارد

دوایت از واشنگتن ویزاردز به ممفیس گریزلیز منتقل شد که در این انتقال گریزلیز او را به صورت بای اوت خرید و سپس وی را از تیم خارج کرد. هاوارد ۲.۶ میلیون دلار از بای اوت خود را به ممفیس گریزلیز بازگرداند و این رقم به همان اندازه کمترین میزان قراردادی است که اگر وی در ترکیب این فصل قرار بگیرد لیکرز می‌خواهد به او بپردازد. از آنجایی که آنتونی دیویس بهترین سنتر تیم نیست و می‌خواهد بیشتر در منطقه ۵ بازی کند، هاوارد و جاواله مک گی برای بازی در خط ۵ به میدان خواهند آمد. اگر دوایت فقط برای ریباند کردن، دفاع و توپ ربایی و نبرد روی تور به بازی بیاید در نقش خود جذاب و تماشایی خواهد شد.

برای ۳ فصل از ۱۶-۲۰۱۵ تا ۱۸-۲۰۱۷ وی به طور میانگین در هر شب ۱۳ امتیاز و ۱۲ ریباند کسب و نقش محوری در دفاع بازی کرد و در حداقل ۷۱ بازی با میانگین ۳۰ دقیقه حضور در هر بازی به میدان رفت. اما در آن سال‌ها دوایت هاوارد واکنش منفی به پذیرفتن نقش‌های دفاعی و ریباند داشته و تمرکز لازم را برای بازی در این پست‌ا نداشت. در فصل قبل نیز او مصدوم بود. این بازیکن مسئولیت تمام این نقش‌ها را در لیکرز پذیرفته است و به جیسون کید، دستیار کادرفنی لیکرز دراین باره اطمینان داده و گفته است که این بار در مسئولیت خود جدی است. اما، قرارداد تابستانی لیکرز به عنوان هشداری برای اوست مبنی بر این‌که آن‌ها می‌توانند به فاز دوم قرارداد هاوارد وارد شوند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *