بابی پورتیز :بگذارید ما را دست کم بگیرند، نیویورک نیکس راهی پلی آف می‌شود

بابی پورتیز به نیویورک نیکس پیوسته است. مبلغ قرارداد برای چنین بازیکنی خوب است و همراه با او بازیکنان متوسط همچون الفرید پیتون، مارکوس موریس و جولیوس رندل به خدمت گرفته شده‌اند. علاوه بر این نیویورک نیکس بازیکنان جوانی از جمله کوین ناکس، آر جی برت و میچل رابینسون را دارد که مخصوصاً بعد از لیگ تابستانی حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.

بابی پورتیز معتقد است که نیویورک نیکس به پلی آف صعود میکند

بابی پورتیز این تیم متوسط را دوست دارد و دراین باره به خبرنگاران گفت:

عاشق این هستم که ما را دست کم بگیرند. من یک بازیکن متوسط هستم. این را هر روز می‌گویم. اکنون تیمی هستیم که روی ما حسابی باز نمی‌کنند. مردم، گذشته ما را می‌بینند. آن‌ها درباره ستاره‌هایی صحبت می‌کنند که به تیم‌های جدید منتقل شده‌اند و این طبیعی است. هر بازیکنی در نیکس وظیفه سنگینی روی دوش خود دارد. ما بازیکنانی هستیم که همیشه ما را درجه دوم می‌انگارند. فکر می‌کنم همین باعث می‌شود تا بیشتر در کنار هم باشیم و تمرینات ما همیشه رو به پیشرفت باشد. همه آماده رقابت هستیم و همین وضعیت ما را بهتر می‌کند. بازیکنان متوسط زیادی در تیم خود داریم که در بیرون از زمین نیز کمک می‌کنند. در مجموع، این وظیفه روی دوش همه است. بنابراین با شور و اشتیاق به میدان خواهیم رفت و این فوق‌العاده است.

بابی پورتیز نیویورک نیکس

بابی پورتیز افزود:

حضور در پلی آف؟ بله، مطمئناً. کارشناسان، منتقدان و افرادی که به توانایی‌های ما شک دارند شاید بگویند او دیوانه شده که این حرف‌ها را می‌زند. اما بازیکنانی داریم که هر روز و هر روز با وظیفه‌ای که روی دوش خود احساس می‌کنند به میدان پای خواهند گذاشت و همین باعث میشود تا تیم بزرگی شویم. در هر پستی آماده بازی هستیم. دو یا سه بازیکن داریم که می‌توانند در هر پستی بازی کنند. وقتی شما تا این اندازه استعداد دارید، حس رقابت‌پذیری و پیشرفت به وجود خواهد آمد. این نگرشی است که هر بازیکنی باید نسبت به فصل پیش روی خود داشته باشد.

نیویورک نیکس می‌خواهد که در فصل پیش رو یک رقیب جدی باشد، استعداد نیروی محرک پیروزی در NBA است و اگر هدف این باشد که بازیکنان بزرگی بسازید که قابلیت تأثیرگذاری در بازی‌های بزرگ را داشته باشند، نیکس به اندازه کافی این فاکتور را دارا نیست. تیم‌هایی مانند نتس و کلیپرز ستاره‌ها را به خود جذب می‌کنند اما نیکس در مسیر نزولی است. شهر نیویورک در فصل پیش رو یک نیکس سطح بالا ندارد و به ستارگان درجه دومی اکتفا کرده که قرارداد اکثر آن‌ها کوتاه مدت بسته شده است. برای ساختن یک فرهنگ باید انعطاف پذیر بود. اگر نیکس همان چیزی باشد که پورتیز می‌گوید باید به نگرش او تبریک بگوییم.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *