• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • کوای لنارد و پال جرج پیش از معامله با کلیپرز در خانه دریک ملاقات داشتند

کوای لنارد و پال جرج پیش از معامله با کلیپرز در خانه دریک ملاقات داشتند

پال جرج از سلسله اتفاقاتی که موجب پیوستن کوای لنارد به لس آنجلس کلیپرز شد، پرده برداشته است.

هم تیمی شدن کوای لنارد و پال جرج

جرج در مصاحبه با رامونا شلبورن از ESPN گفته که تنها برای تبریک گفتن به لنارد بعد از قهرمانی‌اش در NBA به همراه تورنتو رپترز زنگ زده بود. شلبورن جزئیات بیشتری را ارائه می‌دهد:

در ابتدا پیام‌های متنی و تماس‌های تلفنی وجود داشت و سپس این دو دوست نزدیک ملاقات‌هایی را در خانه دریک که در هیدن هیلزِ کالیفرنیا واقع شده است، انجام دادند (دریک، دوست نزدیک کوای لنارد در دوران حضورش در تورنتو بود و وقتی این ستاره سن دیگویی برای انجام مذاکرات آزادش به لس آنجلس آمد، در آنجا اقامت داشت). در روز اول ژوئیه، شرایط مشخص شده بود: لنارد علاقه‌اش برای پیوستن به کلیپرز را به باشگاه اعلام کرده بود اما اضافه کرد که تنها در صورت جذب بازیکن آل-استاری چون جورج راهی لس آنجلس خواهد شد.

جرج و کوای لنارد در دوم ژوئیه با یکدیگر ملاقات کردند و سپس مدیربرنامه‌های پال جرج با سرمربی اوکلاهما سیتی تاندر یعنی سم پرستی صحبت کرد و او را از علاقه کلیپرز به انجام انتقال احتمالی با جرج باخبر کرد. به گزارش شلبورن، پرستی از این گفته حیرت‌ زده شد و شخصاً با پال جرج دیدار کرد تا از شرایط به طور کامل آگاه شود. سرانجام ثاندر با ترید تقریبا نامعقولی که بیشتر به سود کلیپرز بود موافقت کرد و جورج راهی لس آنجلس شد. جورج به شالبورن گفته که تنها دلیل خروجش از اوکلاهاما سیتی، کوای لنارد نبود. این ستاره اهل پالمدیلِ کالیفرنیا که در ایالت فرسنو هم حضور داشته، می‌خواسته تا در مکانی نزدیک‌تر به خانه‌اش بازی کند. کلیپرز در هنگام اعلام رسمی‌ به خدمت گیری پال، از این داستان استفاده بسیاری کرد.

پال جرج کوای لنارد

این بسکتبالیست ۲۹ ساله در حال حاضر آماده ساخت یک میراث بزرگ از خودش در جنوب کالیفرنیا است. در روز ۲۹ دسامبر، شهر پالمدیل اعلام کرد که پال جرج به بازسازی سه زمین بسکتبال در یک پارک عمومی کمک کرده است. انتقال پال به کلیپرز نمایانگر چهره واقعی این بسکتبالیست باتجربه بود که شش بار در آل-استار حضور یافته است. در حالی‌که بسیاری احتمال می‌دادند او در بازار آزاد از ثاندر جدا شود اما در آف‌سیزنِ ۲۰۱۸ قراردادی ۴ ساله با بند آزادسازی ۱۳۶.۹ میلیون دلاری با این باشگاه به ثبت رساند. او اذعان کرد که یک سال پیش از انتقالش از ایندیانا پیسرز، خواستار پیوستن به لس آنجلس لیکرز بوده اما در مجموع از بازگشت به اوکلاهاما سیتی خوشحال شده است.

شاید این انتقال موجب محافظه‌کار‌تر شدن کلیپرز شد اما پرستی چیزهای زیادی به دست آورد.تثاندر پنج فرست‌راند پیک، دنیلو گالیناری و شای جیلجوس-الکساندر را به دست آورد. جیلجوس الکساندر در دومین سال حضورش در NBA پیشرفت‌های خوبی داشته و به نظر می‌رسد که پوینت گارد آینده تیم خواهد بود. او در جریان پیروزی دوشنبه شب ۱۱۷-۱۰۴ تاندر مقابل مینه‌سوتا تیمبرولوز، عملکرد ۱۰-۲۰-۲۰ را از خودش بر جای گذاشت. علاوه بر خروج جرج، در جریان انتقال راسل وستبروک به هوستون راکتس، چند درفت پیک دیگر هم از آن سم پرستی و تیمش شد. با این حال کریس پال به تیم کمک کرده تا همچنان در رقابت‌ها قدرت لازم را داشته باشد؛ اوکلاهاما سیتی تاندر در حال حاضر تیم هفتم کنفرانس غرب می‌باشد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *