• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • نیویورک نیکس در مقابل پاسکال سیاکم حرفی برای گفتن نداشت

نیویورک نیکس در مقابل پاسکال سیاکم حرفی برای گفتن نداشت

پاسکال سیاکم از حیث پرتاب‌های ۳ امتیازی شب فوق‌العاده‌ای را پشت سر گذاشت تا همچنان تورنتو رپترز را در خانه کاملاً موفق نگه دارد.

درخشش پاسکال سیاکم برابر نیویورک نیکس

پاسکال سیاکم ۳۱ امتیاز بدست آورد و او جی آنیونوبی ۱۳ امتیاز، ۱۲ ریباند (بیشترین ریباند دوران بازیگری) کسب کرد و چهارشنبه شب تورنتو رپترز موفق شد با نتیجه ۱۲۶ بر ۹۸ نیویورک نیکس را شکست دهد و هشتمین برد متوالی خانگی خود را جشن بگیرد. پاسکال سیاکم با ۵ پرتاب ۳ امتیازی موفق و ۱۲ پرتاب موفق از ۲۲ پرتاب خود توانست با بیشترین میزان امتیاز دوران بازیگری خود برابر شود. سیاکم برای هفتمین مرتبه در این فصل به امتیاز ۳۰ یا بیشتر رسید و این در حالی است که در تمام طول فصل قبل او ۵ بار موفق به ثبت این رکورد شده بود. سیاکم در پایان بازی اظهار داشت:

به سخت‌کوشی در تمرینات ادامه می‌دهم. پرتاب بخشی از بازی من است که هنوز هم بر روی آن کار می‌کنم.

کریس بوچر ۱۳ امتیاز کسب کرد و با ۱۲ ریباند بیشترین ریباند دوران بازیگری خود را ثبت کرد و فرد ون ولیت و ترنس دیویس هر کدام ۱۵ امتیاز بدست آوردند تا رپتورز با سی و سومین برد متوالی خانگی مقابل رقیبان خوزه آتلانتیک خود رکورد بزند. از زمانی که بازی‌های منطقه‌ای در فصل ۷۱-۱۹۷۰ شروع شد، فقط یوتا جاز (۱۵ نوامبر ۱۹۹۶ تا ۱۲ آوریل ۱۹۹۹) و گلدن استیت واریرز (۳۰ اکتبر ۲۰۱۳ تا ۱۲ آوریل ۲۰۱۷) ۳۲ بازی منطقه‌ای خود را با پیروزی‌های متوالی پشت سر گذاشته بودند. جولیوس رندل ۱۹ امتیاز و آر جی بارت، بازیکن کانادایی فصل اولی نیویورک نیکس ۱۶ امتیاز بدست آوردند اما این تیم با ۴ باخت متوالی با بدترین آمار تاریخ خود از این حیث برابری کرد. اختلاف ۲۸ امتیازی نیویورک نیکس در این بازی بدترین اختلاف امتیاز فصل این تیم است.

آن‌ها در ۲۶ اکتبر با نتیجه ۱۱۸ بر ۹۵ بازی را به بوستون سلتیکس واگذار کرده بودند. مالکوم میلر با ۱۳ امتیاز بیشترین امتیاز دوران بازیگری خود را بدست آورد و راندی هولیس جفرسون ۱۲ امتیاز کسب کرد تا تورنتو رپترز پنجمین پیروزی متوالی خود را بدست آورد و این طولانی‌ترین نوار پیروزی متوالی این فصل آنان است. تورنتو رپترز ۷ پیروزی متوالی را مقابل نیویورک نیکس بدست آورده است. آر جی بارت که به دلیل بیماری بازی یکشنبه با بروکلین نتس را از دست داده بود در این بازی حاضر شد. وقتی حضور آر جی بارت، بازیکن اهل تورنتو در ترکیب اصلی اعلام شد جمعیت حاضر در سالن به شدت او را تشویق کردند. بارت در ۳۱ دقیقه حضور ۵ پرتاب موفق از ۱۷ پرتاب خود داشت.

پاسکال سیاکم

فیزداله در پایان بازی گفت:

دفاع آن‌ها قدبلند و تنومند بود و هر حرکتی را دشوار می‌ساخت. این تیمی نیست که بیاید و به شما به آسانی امتیاز بدهد.

بعد از ۳ دقیقه تورنتو رپترز ۱۰ بر ۳ پیش افتاد اما جولیوس رندل ۱۱ امتیاز گرفت تا نیویورک نیکس ۲۹ بر ۲۱ پیش بیفتد. در آغاز کوارتر دوم وین الینگتون ۳ پرتاب آزاد انجام داد و نیویورک نیکس را ۳۲ بر ۲۱ پیش انداخت اما نیویورک تا ۷:۱۵ مانده به پایان نیمه اول نتوانست امتیازی بدست آورد. سیاکم در کوارتر دوم ۱۵ امتیاز بدست آورد و رپترز نیمه اول را با برتری ۵۸ بر ۴۶ به رختکن رفت. سیاکم در کوارتر سوم ۱۱ امتیاز کسب کرد و تورنتو با برتری ۸۹ بر ۶۹ به استقبال کوارتر چهارم رفت.

نکات بازی

نیویورک نیکس: نیویورک در بازی‌های خارج از خانه ۱ پیروزی کسب کرده و متحمل ۸ شکست شده است. فرانک انتیلیکینا علیرغم مصدومیتی که درگیرش بود در این بازی از ابتدا بازی کرد. ۷ باخت از ۱۴ باخت نیویورک نیکس با اختلاف امتیاز ۱۰ یا بیشتر بوده است.

تورنتو رپترز: تورنتو رپترز در کوارتر اول هیچ پرتاب آزادی انجام نداد. بوستون سلتیکس (۷ پیروزی و بدون شکست)، میامی هیت (۷ پیروزی و بدون شکست) و فیلادلفیا سونی سیکسرز (۷ پیروزی و بدون شکست) مانند تورنتو رپترز در خانه باختی نداشته‌اند. او جی آنیونوبی اولین دبل دبل دوران بازیگری خود را به ثبت رساند. رپترز در کوارتر اول ۳ پرتاب موفق از ۱۳ پرتاب ۳ امتیازی خود داشت اما در ادامه راه این آمار به ۱۸ پرتاب موفق از ۲۸ پرتاب ۳ امتیازی رسید. رپترز با ۲۱ پرتاب ۳ امتیازی موفق با بالاترین امتیازات ۳ امتیازی تاریخ خود مساوی کرد. این سومین بازی است که تورنتو رپترز ۲۱ پرتاب ۳ امتیازی در یک بازی انجام می‌دهد.

بازی‌های بعدی:

نیویورک نیکس: آن‌ها جمعه شب از فیلادلفیا سونی سیکسرز پذیرایی خواهند کرد.

تورنتو رپترز: روز جمعه مهمان اورلاندو مجیک خواهند بود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *