وولوز پیشنهاد برابری با ممفیس برای تایس جونز ارسال نخواهد کرد

باشگاه مینسوتا تیمبروولز، پیشنهادی سه ساله به اندازه 28 میلیون دلار که برابر با پیشنهاد ممفیس گریزلیز برای تایس جونز هست ارسال نخواهد کرد تا این بازیکن آزادش را رسما از محدودیت در آورده و او بتواند به ممفیس برود.

وولوز زمان داشت تا در دو روز اخیر این پیشنهاد را ارسال کند اما این کار را نکرد و دلیل آن به نظر این می رسد که مینسوتا می خواهد در نقل و انتقالات 2020، شانس به خدمت گرفتن یک فوق ستاره با دستمزد مکسیمم را در وضعیت مالی اش داشته باشد.

حالا به نظر می رسد که این بازیکن 24 ساله دیگر به گریزلیز خواهد پیوست و پس از جا مورانت، دومین گزینه ممفیسی ها در پست پوینت گارد باشد. ممفیسی که به عنوان انتخاب سوم، دآنتونی ملتون را هم در اختیار خواهد داشت.

تایس جونز در فصل گذشته، آمار 6.9 امتیاز و 4.8 پاس منجر به گل را ثبت کرد. وی در سال 2015، توسط کلیولند کاوالیرز به عنوان انتخاب 24 ام درفت انتخاب شد و سپس به ازای دو انتخاب راند دوم درفت، به مینسوتا تیمبروولوز ترید شد. او میانگین 5.1 امتیاز و 3.3 پاس منجر به گل را در مینسوتا به ثبت رسانده است.

ممفیس در پیش فصل اخیر، مایک کانلی، اسطوره اش که بیشترین امتیاز تاریخ این باشگاه را هم به نام خود به ثبت رسانده است، را از دست داد و این بازیکن راهی یوتا شد. آن ها بازیکنان زیادی را در طول دوران نقل و انتقالات آزاد به خدمت گرفتند که از مهم ترین بازیکنان جدید لیست ممفیسی ها می توان به جی کراودر، سالومون هیل، دوایت هاوارد، آندره ایگودالا، جاش جکسون، مایلز پلاملی و جا مورانت اشاره کرد که در کنار بازیکنانی مثل یوناس والنشینس و کایلی اندرسون، به دنبال رسیدن به پلی آف هستند. هرچند که به نظر این کار برای گریزلیز، بسیار سخت خواهد بود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *