ریک ولتز، رئیس گلدن استیت از شروع فاز دوم بازسازی ورزشگاه چیس سنتر خبر داد

از زمانی که گلدن استیت واریرز کلنگ بازسازی چیس سنتر را به زمین کوبید بیش از ۹۰۰ روز می‌گذرد. ورزشگاه جدید و اختصاصی این تیم که در شهر سان فرانسیسکو قرار دارد.

شروع فاز دوم ورزشگاه اختصاصی گلدن استیت

ریک ولتز، رئیس تیم اخیراً اولین گروه از اعضای رسانه‌ای را به چیس سنتر آورد و در محل تأسیسات جدید این ورزشگاه پادکستی را با حضور کیسی پرت ترتیب داد. ولتز در پادکست With Authority در مورد مسائل مختلف مرتبط با روند بازسازی چیس سنتر صحبت کرد و با این سوال مواجه شد که آیا این شروع عصری جدید برای گلدن استیت واریرز خواهد بود و در پاسخ گفت:

نیمی از فرآیند بازسازی به اتمام رسیده و هیچ چیز تکمیل شده‌ای نداریم. این فاز دوم بازسازی است.

از آن جا که گلدن استیت واریرز بعد از جدایی کوین دورانت و پارگی رباط صلیبی کلی تامپسون و دوری بلندمدت این بازیکن، دی آنجلو راسل را برای حضور در کنار استفن کری به خدمت گرفته است، ترکیب گلدن استیت واریرز قطعاً در فصل ۲۰-۲۰۱۹ به برند جدیدی برای این تیم تبدیل خواهد شد.

گلدن استیت ریک ولتز

بسیاری از کارشناسان NBA پس از باخت این تیم در فینال فصل قبل به تورنتو رپترز اعتقاد دارند که دوران سلطه گلدن استیت واریرز در لیگ به اتمام رسیده است.

ولتز همچنین درباره ساخت هتلی در کنار چیس سنتر برای حضور تیم‌های رقیب که به Bay Area سفر می‌کنند خبر داد و گفت:

یک مکان را فقط برای بازیکنان NBA در نظر گرفتیم و همه امکانات در آن وجود دارد، حمام، تخت و هر چیز دیگری که تصورش را بکنید. مجبور نخواهید بود که از هتل خود تا رختکن تیم را پیاده بروید.

همچنین در کنار این مجموعه همچنان یک مکان رسانه‌ای برای هواداران وجود دارد که در آن هواداران می‌توانند هنگامی که واریرز در اولین بازی فصل خود در تاریخ ۵ اکتبر به لس انجلس لیکرز خوش‌آمد می‌گوید شاهد جو فوق‌العاده این بازی باشند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *