هزینه 150 میلیون دلاری روی دست NBA

 

 

 

والت دیزنی ورلد(محل برگزاری مسابقات NBA) بیش از 150 میلیون دلار برای ان بی ای هزینه خواهد داشت

 

برایان ویندورست از ESPN گزارش می دهد¸ شروع مجدد فصل NBA در والت دیزنی ورلد در اورلاندو بیش از 150 میلیون دلار برای لیگ هزینه خواهد داشت.

 

ویندورست با استناد به منابع مختلف ، می گوید این هزینه ها شامل هزینه های اجاره سه هتل برای 22 تیم ، فعالیت سه زمین برای بازی ها و هفت زمین تمرینی ، وعده های غذایی ، آزمایش روزانه COVID-19 ، حمل و نقل ، امنیت و سرگرمی است.

NBA پیش بینی می کند که در دوره اولیه مسابقات در دیزنی ورلد  1.500 نفر حضور داشته باشند ، زیرا در ادامه رقابت ها برخی تیم ها حذف می شوند و تعداد افراد کمتر می شود.

 

روز دوشنبه از کمیسر آدام سیلور سؤال شد که آیا هزینه پایان این فصل ارزش آن را دارد یا خیر. وی گفت: یافتن راه مطمئن برای اجرای این رویداد بدون توجه به هزینه ، اولویت اصلی است.

 

آدام سیلور اضافه کرد: “این مسئله موجب می شود كه ما وظیفه خود را نسبت به ورزش واین صنعت  متعهدانه اجرا كنیم” وی همچنین افزود ” با صراحت بگویم ،از نظر مالی اجرای این بازی ها در این محوطه برای ما چندان صرفه اقتصادی ندارد و بسیار گران است. ”

 

ویندورست گزارش داده است که NBA در طول همه گیری کووید 19 که فصل را در 11 مارس تعطیل کرده است ، تقریباً 1 میلیارد دلار درآمد از دست خواهد داد. با این حال بازیکنان با بازگشت به بازی و لیگ تقریبا 600 میلیون دلار حقوق دریافت می کنند که قادر به بازپرداخت درامد از دست رفته تلویزیونی خواهد شد.

 

بازیکنان NBA در 23 ژوئن برای آزمایش اجباری کووید 19 به شهرهای خانگی خود (به استثناء تورنتو رپترز) گزارش دادند. این تیم ها بین 7 تا 9 جولای به اورلاندو سفر می کنند و پس از یک دوره قرنطینه اردوهای تمرینی را آغاز می کنند. فصل عادی – که طی آن هر یک از تیم ها هشت بازی دیگر را برای صعود به بازی های پلی آف بازی می کنند – از 30 جولای آغاز می شود.

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *