هایوارد: ترک NBA و حضور کنار همسرم تصمیم سختی نیست

 

 

گوردون هایوارد می گوید که قصد دارد  محل برگزاری ادامه فصل NBA را برای تولد فرزندش ترک کند

 

گوردون هایوارد ، مهاجم بوستون سلتیكس ، در این ماه به اورلاندو سفر خواهد كرد و با هم تیمی های خود وارد دیزنی ورلد، محل برگزاری ادامه فصل رقابت های NBA می شود ، اما او آمادگی دارد كه اورلاندو را زمانی که همسرش رابین ، فرزند چهارم خود را به دنیا می آورد ،  ترک کند. قرار است رابین در ماه سپتامبر فارغ شود و  این زمان درست در میانه فشار بازی های بوستون است.

 

هایوارد در مصاحبه با ESPN گفت: “به دنیا امدن فرزندم لحظه ایست که فقط یکبار اتفاق خواهد افتاد و این دقیقا در زمانی است که ما در این رقابت ها هستیم ، من مطمئناً در این لحظه می خواهم کنار همسرم باشم. ما وقتی به آنجا رسیدیم ، باید از آن مانع عبور کنیم.”

 

به هایوارد اجازه داده می شود که  والت دیزنی ورلد را برای تولد فرزند چهارم خود  ترک کند ، اما انجام این کار منجر به غیبت طولانی او در بازی ها می شود. هر بازیکنی که اورلاندو را ترک کند مجبور است هر روز که در خارج از اورلاندو می گزراند ، برای ویروس کووید 19 تست بدهد تا از نتیجه منفی مطمئن شود و پس از بازگشت مجبور به انجام 4 روز خود قرنطینگی می باشد. اگرچه برای هایوارد ، تصمیم به ترک تیم و بودن با همسرش تصمیم نسبتا آسانی است.

 

هایوارد اضافه کرد: “تصمیم گیری در این مورد برای من آسان است. من در بدو تولد هر یک از فرزندانم حضور داشته ام و فکر می کنم چیزهای مهم دیگری در زندگی  غیر از ورزش حرفه ای و کار وجود دارد. بنابراین ما وقتی به آنجا خواهیم رسید از آن پل عبور خواهیم کرد … من می دانم NBA  پروتکل های بهداشتی زیادی برای ویروس کرونا دارد و من امیدوارم که بتوانم قرنطینه و آزمایش های لازم را در زمان مناسب انجام دهم و دوباره به تیم برگردم. ”

برای هایوارد ، تصمیم به ترک خانواده خود برای مدت طولانی کار دشواری بود که در ابتدا مجبور به انجام آن شده بود. با این حال ، فرصت پیگیری بازی ها و تلاش برای قهرمانی با هم تیمی هایش فرصتی بود که در نهایت نمی خواست از آن عبور کند.

هایوارد همچنین ادامه داد: “من فکر می کنم ترک خانواده برای همه کسانی که در این تورنومنت شرکت می کنند کار بسیار دشواری می باشد مخصوصا برای کسانی که دارای فرزند هستند. وی افزود: “این یک تجربه منحصر به فرد است که اتفاق می افتد ، زیرا اگرچه ما در طول سال در اردو های مختلف هستیم ، اما باز هم دوست داریم که هرچه زودتر به خانه بیاییم و در کنار خانواده باشیم. شاید حداکثر هشت ، 9 یا 10 روز دور از خانه باشیم. مطمئناً مجدد به اردو رفتن به مدت طولانی سخت خواهد بود و در این مورد شکی نیست.”

 

“فکر می کنم ترک دخترانم بسیار سخت و مطمئناً یک روز غم انگیز برای من خواهد بود. فکر می کنم آنها به اندازه کافی بزرگ شده اند که این مطلب را درک کنند  و بدانند که چه می گذرد ، و من و همسرم سعی کرده ایم برای آنها توضیح دهیم که من برای مدت کوتاهی کنارشان نیستم” به نظرم این چیزی است که نمی شود کاری برایش کرد و همین است که هست. فکر می کنم فرصت رقابت برای یک قهرمانی و بازی برای کسب یک عنوان چیزی است که بسیاری از ما بازیکنان NBA می خواهیم آن را انجام دهیم. در آنجا بمانید و فصل را ادامه دهید و سعی کنید کاری را انجام دهیم که تمام سال کار کرده ایم. بنابراین فکر می کنم قطعاً چیزهای زیادی برای فکر کردن وجود دارد.

 

بوستون اگر قرار باشد هایوارد به آغوش خانواده برود، واقعا او را از دست خواهد داد. به خصوص در وسط فشار انتهای فصل این تیم. اما در واقع برخی چیزها بزرگتر از بسکتبال هستند. سلتیکس یک تیم با  لیست غنی از بازیکنان است و آنها تجربه زیادی در بازی بدون هایوارد دارند زیرا او 19 بازی را در طول فصل عادی به دلیل مشکل مصدومیت از دست داده بود. بنابراین اگر به این نتیجه برسد ، می توانند به آن تجربه اعتماد کنند. آنها به همه افراد دیگر – به ویژه سایر بازیکنان پیرامونی مانند جیسون تاتم ، جایلن براون ، و سمی اوژلایی – برای حضور در مرحله ای که هایوارد تیم را ترک کرده باشد، نیاز دارند.

 

 

 

 

 

 

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *