ممفیس گریزلیز با تیم کامل به دیزنی می رود

 

 

بنا بر اعلام تیلور جنکینز، سرمربی تیم ممفیس گریزلیز، تمامی بازیکنان این تیم در شروع مجدد فصل رقابت های ان بی ای در اورلاندو حضور خواهند داشت.

 

جنکینز در هفته جاری در تماسی با خبرنگاران گفته بود: «تا جایی که من می دانم، ما انتظار داریم که همه بازیکنان در اورلاندو حاضر باشند.»

به طور خاص، این بدان معناست که یارن جکسون، جاستیس وینزلو و برندان کلارک همگی شرایط خوبی خواهند داشت و برای ادامه فصل در اختیار سرمربی خواهند بود. جکسون زمانی که فصل ان بی ای در اواسط ماه مارس متوقف شد، در آستانه بازگشت از مصدومیت بود در حالی که وینزلو اگر بازی ها کنسل نشده بود، آماده انجام اولین بازی خود برای ممفیس بود. در مورد کلارک هم، او مصدومیتی از ناحیه عضله چهار سر ران داشت و انتظار پزشکان این بود که تا قبل از اتمام فصل عادی ان بی ای به میادین بازگردد.

جنکینز گفت: « جاستیس وینزلو، برندان کلارک و یارن جکسون همگی به نظر آماده می رسند و احساس خوبی دارند. زمانی که به اورلاندو برسیم، نهایتا می توانیم تمرینات 5 به 5 انجام دهیم و آن زمان است که احساس بهتری نسبت به شرایط بازیکنان خواهیم داشت. اما همه آنچه که در حال حاضر مشخص است، حکایت از آمادگی این سه نفر برای شروع مسابقات دارد.»

 

علاوه بر این، گریسون آلن و جوناتی پورتر هر دو به نظر می رسد که در دسترس خواهند بود. تا قبل از اینکه همه چیز تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا قرار بگیرد، تصور می شد که آلن ادامه فصل را به طور کامل از دست بدهد اما حالا او این فرصت را دارد که در اورلاندو برای ممفیس بازی کند.

 

جنکینز افزود: «گریسون آلن یک برنامه طولانی مدت را سپری کرده و به خوبی در آن پیشرفت کرده است. ما فکر می کنیم که او به اندازه کافی در شرایط خوب خواهد بود اما زمانی می توانیم بهتر بدانیم و نظر بدهیم که در اورلاندو مستقر شده باشیم.»

همینطور درباره پورتر – بازیکنی که اوایل ماه مارس به ممفیس پیوست – او احتمال کمی دارد که در ترکیب تیم در اورلاندو باشد و ممکن است اصلا بازی نکند. او از مصدومیت چندباره پارگی رباط ACL برمی گردد و جدا از این، یک قرارداد طولانی مدت با باشگاه دارد و بازیکی نبوده که حتما در این فصل نیاز به کمک فراوان او باشد. اما اگر پورتر به اندازه ای که حداقل در تمرین های 5 به 5 در اورلاندو حاضر شود سلامت باشد، این یک پیروزی است برای کسی که از استعدادهای دور اول بود؛ زمانی که هنوز مصدومیت های شدید گریبانگیرش نشده بود.

مشخصا، ممفیس گریزلیز چهره های متفاوتی را در زمان شروع مجدد فصل ان بی ای نشان خواهد داد. محتمل است که زمان برخی تغییرات یا کنار گذاشتن بازیکنان در تیم فرا برسد و در این شرایط پس از شروع مجدد فصل، ممفیس برای دفاع از جایگاه خود در پلی آف های کنفرانس غرب تلاش کند. گریزلیز در حال حاضر جایگاه هشتم را در اختیار دارد و جزو تیم های صعود کننده به پلی آف محسوب می شود اما حتما باید خطر چند تیم پایین تر از خودش را دفع کند تا بتواند همین رتبه را نگه دارد.

سلامتی بازیکنان یک درمان کامل برای همه چیز نیست اما حداقل به جنکینز امکان استفاده از نفرات مختلفی را می دهد. داشتن آپشن همیشه چیز خوبی است، به ویژه در حین یک همه گیری جهانی ویروس و زمانی که هیچ تصوری از آنچه می خواهد اتفاق بیفتد وجود ندارد و کسی نمی تواند انتظار پیشامد خاصی را داشته باشد. شرایط حال حاضر از هر زاویه ای غیر قابل پیش بینی است.

در هر حال، ممفیس ظاهرا با شرایط خوبی راهی اورلاندو می شود. همه چیز می تواند از حالا تا بعد دستخوش تغییر شود ولی آنها به نظر می رسد که سالم هستند و خوشبختانه هیچ موردی از ابتلا به ویروس کرونا در تیم اعزامی به اورلاندو نیز نداشته اند. در حالی که بعضی از تیم ها با چنین مشکلی نیز روبرو بوده اند. این شرایط خیلی روز به روز تغییر می کند اما تا به اینجا اوضاع برای گریزلیز خوب است. الان یک زمان کلیدی برای این تیم است چون می خواهند هفته آینده طبق برنامه های قبلی راهی اورلاندو شوند و زندگی در کمپ دیزنی ان بی ای را آغاز کنند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *