برخی بازیکنان بوستون سلتیکس شماره پیراهن‌های مشاهیر این تیم را می‌خواهند

اگر تا به حال این قضیه را نمی‌دانستید باید بگوییم بازیکنان بوستون سلتیکس انتخاب‌های زیادی برای شماره پیراهن‌های خود در این فصل نخواهند داشت.

برخی بازیکنان بوستون سلتیکس ، خواهان شماره های بایگانی هستند

۲۲ شماره پیراهن وجود دارد که متعلق به اسطوره‌های بوستون سلتیکس است و اکثر آن ها بازیکنانی هستند که واقعاً این شایستگی را دارند که شماره پیراهنشان بایگانی شود. کمبا واکر، جیسون تاتوم، جیلن براون و مارکوس اسمارت برای حضور در جام جهانی بسکتبال چین در کمپ اردویی تیم ملی بسکتبال آمریکا حاضر هستند و هر کدام از آن‌ها شماره پیراهن‌های مختلفی را انتخاب کردند که در فصل جدید لیگ NBA و در TD Garden خواهند پوشید. نه همه آن‌ها، اما دو بازیکن بوستون سلتیکس شماره پیراهن‌هایی را انتخاب کردند که متعلق به اسطوره‌های این باشگاه است. کمبا واکر شماره پیراهن ۲۶ و مارکوس اسمارت شماره پیراهن ۴۰ را انتخاب کرده است و اگر شما طرفدار پر و پا قرص فیل پرسی و دینو راجا باشید، هیچ قیمتی نمی‌توان روی این شماره پیراهن‌ها گذاشت.

بوستون سلتیکس لاری برد

جیسون تاتوم شماره ۳۴ را انتخاب کرده که هر یک از طرفداران بوستون سلیتکس معتقدند که این شماره پیراهن با نام پائول پیرس در آینده در تالار مشاهیر بایگانی خواهد شد. تاتوم گفته بود که می‌خواهد در قامت یک پائول پیرس دیگر متولد شود اما مشخص نیست که سلتیکس با این موضوع موافقت کند. براون نیز شماره پیراهنی از اسطوره‌های بوستون سلتیکس را برگزیده است. این شماره به لاری برد تعلق دارد. لاری برد که از مشاهیر بسکتبال به شمار می‌آید همواره شماره پیراهن ۳۳ را در بوستون سلتیکس می‌پوشید و توانست با همین شماره پیراهن ۳ قهرمانی لیگ و سه عنوان MVP را بدست آورد و بهترین عناوین را بعد از بیل راسل در سلتیکس به خود اختصاص دهد. با در نظر گرفتن اینکه دو بال سلتیکس شماره پیراهن دو تن از بزرگان تاریخ این تیم را خواهند پوشید، نوشتالژی خاصی را برای هواداران این تیم زنده خواهد کرد.

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *