مایکل بیزلی علیرغم محرومیت ۵ جلسه‌ای به دیترویت پیستونز پیوست

به نظر می‌رسد مایکل بیزلی به لیگ بسکتبال چین بازنخواهد گشت. وی برای حضور در دیترویت پیستونز با مسئولان این تیم به توافق رسید.

پیوستن مایکل بیزلی به دیترویت پیستونز

پس از اعلام محرومیت مایکل بیزلی از انجام ۵ بازی در لیگ NBA به خاطر مصرف مواد مخدر، گزارش‌های موثقی درباره بازگشت او به لیگ بسکتبال چین منتشر شد اما براساس گزارش شمس کارانیا از The Athletic، بیزلی با دیترویت پیستونز به توافقی یک ساله دست یافته است.

شمس کارانیا در اکانت توئیتری خود نوشت:

مایکل بیزلی در نقل و انتقالات آزاد لیگ NBA با دیترویت پیستونز به توافقی یک ساله دست یافته است.

بیزلی به دلیل نقض قانون مبارزه با مواد مخدر در اوایل هفته با محرومیت از ۵ بازی در لیگ NBA روبرو شد. انتخاب مایکل بیزلی توسط دیترویت پیستونز و دریک رز توسط شیکاگو بولز در پیک درفت سال ۲۰۰۸ جزو دو پیک سطح بالای آن مراسم بود اما این دو بازیکن سرنوشت کاملاً متفاوتی نسبت به یکدیگر داشتند. بیزلی ۳۰ ساله فصل قبل در ترکیب لس آنجلس لیکرز میانگین ۷ امتیاز و ۲.۳ ریباند و ۱۰.۷ دقیقه حضور در ۲۶ بازی کسب کرد.

دیترویت پیستونز مایکل بیزلی

فصل برای او زمانی به پایان رسید که برای انتقال ایویکا زوباک مایک موسکالا، او به لس آنجلس کلیپرز رفت و باقی فصل را در تیم چینی گواندونگ سوسرن گذراند. حالا او بار دیگر به سطح حرفه‌ای لیگ بسکتبال آمریکا بازگشته است و مطمئناً کارهای زیادی برای انجام دادن در دیترویت پیستونز دارد. لازم به ذکر است مایکل بیزلی که در مراسم درفت ۲۰۰۸ به دیترویت پیستونز پیوست نقل و انتقال مختلفی را تجربه کرده است. وی در سال ۲۰۱۰ به مینستوتا تیمبروولز ترید شد و پس از آن به فونیکس سانز رفت.

در سال ۲۰۱۳ به میامی هیت بازگشت اما پس از یک فصل حضور به شانگهای شارکز در لیگ بسکتبال چین پیوست. وی در سال ۲۰۱۵ به میامی بازگشت اما باز هم در همان سال به شاندونگ گلدن استارز پیوست. پس از آن در تیم‌های هیوستون راکتس، میلواکی باکس و نیویورک نیکس و لس آنجلس لیکرز بازی کرد و برای مدتی کوتاهی در کلیپرز بود و سپس به گواندونگ سوسرن تایگرز پیوست.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *