• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • مارکله فالتز چگونه یک تنه لس آنجلس لیکرز را از پا درآورد؟

مارکله فالتز چگونه یک تنه لس آنجلس لیکرز را از پا درآورد؟

مارکله فالتز سفر لبران جیمز را خراب کرد و با کسب آخرین امتیاز خود یک تریپل دبل را ثبت کرد.

درخشش مارکله فالتز برابر لیکرز

مارکله فالتز چندین نمایش بهتر از این هم داشت اما عملکرد او موجب شد اورلندو مجیک بهترین پیروزی فصل خود را بدست آورد. فالتز در دقیقه پایانی ۲ لی‌اوپ بسیار زیبا را به نمایش گذاشت و ۲۱ امتیاز در جریان دومین تریپل دبل دوران بازیگری خود کسب کرد و اورلاندو مجیک چهارشنبه شب موفق شد لس آنجلس لیکرز را با نتیجه ۱۱۹ بر ۱۱۸ از پیش رو بردارد. مارکله فالتز ۱۱ ریباند و ۱۰ پاس گل نیز به خود اختصاص داد و آرون گوردون ۲۱ امتیاز کسب کرد تا اورلاندو مجیک نخستین تیم با درصد پیروزی زیر ۵۰ درصد باشد که لس آنجلس لیکرز، صدرنشین کنفرانس غرب را در این فصل مغلوب می‌کند. این پیروزی در حالی رقم خورد که لیکرز در نیمه دوم ۲۱ امتیاز بیشتر از حریف بدست آورد. لبران جیمز ۱۹ امتیاز کسب کرد و با ۱۹ پاس گل با بهترین رکورد دوران بازیگری خود برابری کرد اما او در ۳ ثانیه مانده به پایان بازی پرتاب سه امتیازی را از دست داد. آنتونی دیویس نشان داد که بدون آنتونی دیویس نیز مدعی است اما نتوانست مقابل بازی فوق‌العاده اورلاندو مجیک کاری از پیش ببرد. مارکله فالتز در پایان بازی اظهار داشت:

فکر می‌کنم این بازی نشان داد که تا چه حد می‌توان رقابتی بود، ما تا چه اندازه به یکدیگر ایمان داریم و چه ظرفیت‌هایی داریم. برخی از بازیکنان ما در دسترس نیستند اما ذهنیت ما همانی است که در این بازی دیدید. همه ما باور داشتیم که در این بازی شانسی برای پیروز شدن داریم و به یکدیگر اطمینان کردیم.

اورلاندو مجیک بدون اوان فورنیر، میشائیل کارتر ویلیامز و دی جی آگوستین، بازیکنان مصدوم خود بازی کرد. وس ایووندو که در پست اوان فورنیر در ترکیب اصلی قرار گرفته بود با ۱۹ امتیاز بیشترین امتیاز دوران بازی خود را بدست آورد و نیکولا ووچویچ ۷ امتیاز از ۱۹ امتیاز خود را در کوارتر چهارم بازی بدست آورد تا اورلاندو مجیک در ۸ بازی از ۱۲ بازی اخیر خود طعم پیروزی را بچشد. مارکله فالتز می‌گوید دقایق آخر عمان چیزی بود که او در رویاها می‌دیده است. گوردون پس از پایان بازی درباره فالتز گفت:

این پسر فوق‌العاده است و فقط قصد دارد بهتر شود. او واقعاً عملکرد تحسین‌برانگیزی داشت، تیم حریف را در هم شکست و پرتاب‌های خوبی داشت.

مارکله فالتز

کوئین کوک در لحظات پایانی یک پرتاب سه امتیازی انجام داد تا با ۲۲ امتیاز بیشترین امتیاز دوران بازی خود را کسب کند اما لس آنجلس لیکرز (۳۳ پیروزی و ۸ شکست) اولین باخت خود را از زمان کریسمس تجربه کرد. تروی دنیلز با ۱۷ امتیاز بیشترین امتیاز دوران بازی خود را بدست آورد اما لس آنجلس لیکرز درغیاب آنتونی دیویس نتوانست بر حریف خود غلبه کند. دیویس چهارمین بازی متوالی خود را به دلیل مصدومیت از دست داد. لبران جیمز در پایان بازی اظهار داشت:

فقط باید بهتر شویم. در اوایل بازی خوب ظاهر نشدیم اما از هیچ‌کس و هیچ‌چیز ناامید نیستم. نیمکت ذخیره ما به بازی آمد و هر آنچه را که نیاز داشتیم به نمایش گذاشت.

کنتاویوس کالدول پوپ نیز ۱۷ امتیاز برای لس آنجلس لیکرز کسب کرد. لس آنجلس لیکرز در کوارتر چهارم برتری ۸۷ بر ۶۶ اورلاندو مجیک را با رقم زدن یک ماراتن دیدنی به دست فراموشی سپرد اما اورلاندو مجیک نیز پاسخی برای آن‌ها داشت و امتیازات ارزشمندی را کسب کرد. پرتاب موفق آرون گوردون در ۲:۰۳ مانده به پایان بازی مهری بر برتری اورلاندو مجیک در این بازی زد. کوک و جیمز آخرین پرتاب‌های سه امتیازی خود را انجام دادند تا برتری اورلاندو مجیک را به یک امتیاز برسانند اما مارکله فالتز در ۱۵ ثانیه مانده به پایان بازی یک لی‌اوپ انجام داد تا نتیجه ۱۱۸ بر ۱۱۵ به نفع اورلاندو مجیک باشد و تلاش آخر لبران جیمز نیز به ثمر ننشست. کوک در پایان بازی گفت:

می‌خواستیم این بازی خانگی را در مسیر درستی پایان دهیم اما آن‌ها بازی بسیار خوبی ارائه دادند. ما بازیکنان لس آنجلس لیکرز هستیم و بهترین پرتاب بازیکنان را دفع می‌کنیم. مارکله دو پرتاب بسیار خوب داشت و بازی تحسین‌برانگیزی در لحظات پایانی این دیدار ارائه داد.

نکات بازی:

اورلاندو مجیک: قبل از بازی مشخص شد که اوان فورنیر فقط مدت کوتاهی دور از میادین خواهد بود. آگوستین به دلیل مصدومیت در این دیدار حضور نداشت. کارتر ویلیامز دوازدهمین بازی متوالی خود را به دلیل مصدومیت از دست داد.

لس آنجلس لیکرز: راجون روندو دومین بازی متوالی خود را به دلیل مصدومیت از دست داد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *