• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • مارکز کریس: اجازه نمی‌دهم که کادرفنی گلدن استیت واریرز از من سلب اعتماد کند

مارکز کریس: اجازه نمی‌دهم که کادرفنی گلدن استیت واریرز از من سلب اعتماد کند

دوران حرفه‌ای مارکز کریس با گلدن استیت واریرز همه چیز را در خود داشت.

مصاحبه مارکز کریس

در ماه گذشته، او در اردوی تمرینی گلدن استیت واریرز حاضر شد و برای حضور در ترکیب این تیم انتخاب گردید. در یک هفته گذشته، نقش او در بازی با کم شدن دقایق حضورش کم‌رنگ شد. مارکز کریس در این باره گفت:

فکر می‌کنم همین که در این موقعیت قرار گرفتم باید قدردان باشم.

بازی مارکز کریس، علیرغم خوش‌بینی به آینده این بازیکن در هفته‌های گذشته و با کم شدن دقایق حضورش در زمین افت کرده است. او در ۵ بازی اخیر گلدن استیت واریرز میانگین پایین ۳ امتیاز را به خود اختصاص داده است. در باخت روز شنبه به شارلوت هورنتس، او هر ۲ پرتاب خود را از دست داد و کارایی ۹- را به نام خود ثبت کرد. هنگامی که ماکوس کریس در این فصل در زمین بازی حضور داشته گلدن استیت واریرز کارایی ۳۶- را پیش روی خود دید. بازی ضعیف او موجب شده است تا اوماری اسپلمن مورد اعتماد قرار گیرد. مارکز کریس در این باره گفت:

اجازه نمی‌دهم که کادرفنی از من سلب اعتماد کند. به این موضوع واقف هستم که تعداد دقایق اندکی نصیب من و هر بازیکنی در جایگاه فعلی من خواهد شد. بنابراین تلاش می‌کنم تا در مناسب‌ترین جایگاه خود در تیم قرار گیرم و تمام تلاش و انرژی خود را به کار خواهم بست تا به این میزان از مشارکت‌پذیری دست یابم.

مارکز کریس

این بازیکن ۲۲ ساله امیدوار است تا در گلدن استیت واریرز احیایی دوباره شود. بعد از یک فصل فوق‌العاده در دانشگاه واشنگتن، او در مراسم درفت سال ۲۰۱۶ لیگ NBA به عنوان پیک شماره ۸ انتخاب شد و در یک ترید درفت به فینیکس سانز پیوست. او دو فصل را با فینیکس سانز گذراند و پس از آن در کلیولند کاوالیرز و هیوستون راکتس بازی کرد. جیرد دادلی، همبازی سابق مارکز کریس ماه گذشته در مصاحبه‌ای با NBC Sports Bay Area درباره او گفت:

او بازیکنی نابالغ است. اما این عدم بلوغ بد نیست، او مجبور است پیشرفت کند و آن‌ها او را در موقعیت‌های حساس قرار می‌دهند و برخی اوقات این بازیکنان آماده قبول این موقعیت‌ها نیستند.

تصمیم گلدن استیت برای عقد قرارداد با کریس به این دلیل اتخاذ شد که خط حمله آن‌ها کمبود بازیکن داشت. در جریان اردوی تمرینی این تیم، باب میرز، مدیر ورزشی گلدن استیت واریرز اعلام کرد که ویلی کالی اشتین، بازیکن درشت هیکل این تیم بیشتر بازی‌های ماه اکتبر را به دلیل پیچ‌خوردگی پا از دست خواهد داد. دو روز بعد، آلن اسمایلاگیچ دچار مصدومیت مچ پا شد و کوون لونی دچار کشیدگی از ناحیه همسترینگ و اوضاع بدی بر تیم حاکم شد. بعد از این مصدومیت‌ها، مارکز کریس که قبل از پیوستن به اردوی تمرینی قرارداد تضمین نشده‌ای را منعقد کرده بود به این تیم وارد شد و در ۴ بازی‌ پیش‌فصل میانگین ۹.۵ امتیاز و ۸.۳ ریباند را در ۲۲ دقیقه حضورش به ثبت رساند. حالا که فصل شروع شده، مارکز کریس اگر می‌خواهد تعداد دقایق بیشتری را بازی کند باید با همان ذهنیت بازی‌های پیش‌فصل در درون زمین قرار گیرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *