لیگ بسکتبال NBA: پیش بازی تورنتو رپترز- بوستون سلتیکس

در چارچوب رقابت‌های لیگ بسکتبال NBA، دو تیم تورنتو رپترز و بوستون سلتیکس به مصاف هم خواهند رفت. این بازی بسیار حساب و مهیج، روز چهارشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۷ مصادف با ۲۷ فوریه ۲۰۱۹ از ساعت ۴:۳۰ بامداد به وقت ایران در ورزشگاه اختصاصی تورنتو رپترز برگزار خواهد شد. بسکتفا به عنوان بهترین سایت خبری بسکتبال، این بازی را به صورت دقیق تحلیل کرده است که امیدواریم در ادامه همراه ما باشید.

لیگ بسکتبال NBA ؛ تورنتو رپترز: قلعه تسخیرناپذیر در کانادا

تورنتو رپترز اکنون در رتبه دوم لیگ کنفرانس شرق قرار دارد و در آخرین دیدار خود برابر اورلاندو مجیک شکست تلخی را تجربه کرد. البته کوای لنارد در این بازی حضور نداشت و به صلاحدید کادرفنی، به استراحت پرداخته بود اما اکنون آماده است برای مصاف با بوستون به تیمش کمک کند. لنارد ستاره اصلی کانادایی‌هاست. او با آمار میانگین ۲۶.۹ امتیاز، ۷.۶ ریباند، ۳.۳ پاس منجر به امتیاز و ۱.۹ عدد توپ‌ربایی در ۳۵ دقیقه از هر بازی، ارزشش را نشان داده است. پس از او، کایل لاوری با عملکردی خیره کننده در تعقیب است و پاسکال سیاکام به اوج بازی خود رسیده است. رکورد رپترز در خانه بسیار عالی است-بیست و پنج برد- و این نشان می‌دهد نقش هواداران روی عملکرد آن‌ها تاثیر زیادی می‌گذارد. نباید فراموش کرد شاگردان نیک نرس در ده بازی اخیر خود، به هشت پیروزی دست یافته‌اند که واقعا آماری تاثیرگذار است.

لیگ بسکتبال NBA

لیگ بسکتبال NBA ؛ بوستون سلتیکس: برای نمایش آماده باشید

بوستون سلتیکس دو شکست بد مقابل شیکاگو بولز و میلواکی باکس را تجربه کرده است و باید واکنش مناسبی به این باخت‌ها نشان دهد. آن‌ها شش بازی از ۱۰ بازی اخیر خود را با پیروزی پشت سر گذاشته‌اند و اکنون در رتبه پنجم کنفرانس شرق قرار دارند. کایری اروینگ نقشی را در بوستون ایفا می‌کند که کوای لنارد در رپترز برعهده دارد. او با آمار میانگین ۲۳.۸ امتیاز، ۶.۹ پاس منجر به امتیاز، ۴.۸ ریباند و ۱.۶ توپ‌ربایی در هر بازی، چشمِ امید تیمش محسوب می‌شود. جیسون تیتوم و آل هارفورد هم قطعا در این راه به ابرستاره اصلی تیم کمک می‌کنند. شاگردان برد استیونز اگر بتوانند در کانادا به پیروزی دست یابند، کار بسیار مهمی انجام خواهند داد. در جبهه مردانِ اهل ماساچوست، هانتر، آرون بینز و دوزیر مصدوم هستند و قادر نخواهند بود در این بازی مهم حضور داشته باشند. در چهار بازی اخیر که میان این دو تیم برگزار شده، دو بار بوستون سلتیکس و دو بار هم تورنتو رپترز به پیروزی رسیده که نشان از تعادل در بازی‌های میان این دو تیم دارد. لازم به ذکر است کارشناسان لیگ بسکتبال NBA باور دارند رپترز به دلیل بازی مقابل هوادارانِ خودی و فرم خوبی که دارد، شانس بهتری برای پیروزی دارد.

لیگ بسکتبال NBA

جذاب‌ترین مقالات و پیش‌بازی‌های لیگ بسکتبال NBA را در بسکتفا، بهترین سایت خبری بسکتبال دنبال کنید.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *