ناکامی لوکا دونکیچ در کسب سومین تریپل دبل متوالی

دالاس موریکس ۲ بار در دقیقه پایانی روی آرون گوردون خطا کرد تا به اورلاندو مجیک شانسی برای پیروزی داده باشد اما سث کری هر دو پرتاب آزاد را از دست داد. لوکا دونکیچ در این دیدار درخشش همیشگی را نداشت.

ناکامی لوکا دونکیچ

لوکا دونکیچ ۲۷ امتیاز کسب کرد و دالاس موریکس موفق شد چهارشنبه شب اورلاندو مجیک را با حساب ۱۰۷ بر ۱۰۶ از میان بردارد. دونکیچ پس از کسب ۷ ریباند و ۷ اسیست و در حالیکه به دنبال سومین تریپل دبل متوالی خود و دفاع از عنوان بهترین بازیکن فصل اول لیگ NBA بود در پایان بازی گفت:

آن‌ها من را یارگیری کردند، در خط حمله عملکرد خوبی نداشتم. مدافعان آن‌ها مانع از حرکت من شدند.

فقط ۳ ثانیه بعد از لو دادن توپ توسط لوکا دونکیچ ، گوردون ششمین خطای خود را مقابل تیم هارداوی جی آر مرتکب شد. بعد از از بیرون رفتن کری، اورلاندو مجیک آنچه که در فاز هجومی را می‌خواست اجرا کرد اما پرتاب ووچویچ به درون سبد نرفت. گوردون که برای اورلاندو مجیک ۲۳ امتیاز کسب کرد اما بعد از نیمه اول فقط توانست ۲ امتیاز بدست آورد و در نهایت مجیک چهارمین باخت متوالی خود را تجربه کرد پس از پایان بازی گفت:

از سبک هجومی خودم راضی هستم اما می‌توانستم تصمیمات بهتری بگیرم. هنوز پرتاب‌های خوبی در بازی‌ها داریم. این خوب است اما کارهای دیگری را نیز باید انجام دهیم و در مواردی بهتر باشیم.

ووچویچ ۱۹ امتیاز و ۱۱ ریباند بدست آورد و جاناتان ایساک ۱۳ امتیاز و ۱۰ ریباند کسب کرد. جی جی بارئا، بازیکن کهنه‌کاری که سابقه ۱۳ سال حضور در لیگ NBA را داراست اولین دیدار فصل خود را در کوارتر دوم بازی انجام داد و ۱۱ امتیاز برای دالاس موریکس کسب کرد و این امتیازات زمانی کسب شد که لوکا دونکیچ و کریستاپس پورزینگیس برای کسب امتیاز به مشکل خورده بودند. ۳ پرتاب سه امتیازی متوالی توسط بارئا کمک کرد تا دالاس موریکس در نیمه اول با ۲ امتیاز پیش بیفتد. وقتی فصل شروع شد تیم پزشکی سلامت او را تأیید کرد اما او در شش بازی اول به واسطه مصدومیت آشیل غایب بود. بارئا در پایان بازی گفت:

من با بچه‌ها و سگ خود در خانه‌ام بازی می‌کردم و تمامی فنون بسکتبال را نیز به اجرا درمی‌آوردم. احساس خوبی از حضور در این بازی داشتم. فکر می‌کنم از مدت مورد انتظارم بیشتر بیرون ماندم اما بهتر شد. حالا دیگر نگران چیزی نیستم.

لوکا دونکیچ

کریستاپس پورزینگیس ۱۰ امتیاز و ۸ ریباند کسب کرد. ماکسی کلبر ۱۴ امتیاز بدست آورد و دوایت پاول ۱۲ امتیاز کسب کرد. لوکا دونکیچ ۱ پرتاب از ۷ پرتاب ۳ امتیازی خود را وارد سبد کرد و در کوارتر چهارم فقط یک تلاش ۳ امتیازی داشت. پورزینگیس نیز از ۵ پرتاب ۳ امتیازی خود ۱ پرتاب موفق داشت.

نکات بازی

اورلاندو مجیک: مجیک برای اولین بار در این فصل به ۱۰۰ امتیاز در یک بازی رسید. استیو کلیفورد پانصدمین بازی خود را سرمربیگری کرد. رکورد او ۲۴۰ پیروزی و ۲۶۰ شکست است. پس از ۵ سال حضور در شارلوت هورنتس، این دومین فصل حضور کلیفورد در اورلاندو مجیک به شمار می‌آید. کارتر ویلیامز با ۱۳ امتیاز به کار خود پایان داد و دی جی آگوستین نیز همین میزان امتیاز را بدست آورد. ووچویچ نیز در کنار دونکیچ با ۷ اسیست بیشترین اسیست‌های این بازی را به خود اختصاص دادند.

دلاس موریکس: لوکا دونکیچ در ۶ بازی از ۷ بازی این فصل حداقل ۲۵ امتیاز کسب کرده است. جاستیس جکسون با ۱۱ امتیاز، بیشترین امتیاز فصل خود را بدست آورد. دالاس موریکس موفق شد برتری ۱۱ امتیازی اورلاندو مجیک را در طول بازی خنثی کند و در نهایت ۷۵ بر ۷۴ پیش بیفتد.

اورلاندو مجیک که فقط ۲۷ درصد از پرتاب‌های ۳ امتیازی خود را در بازی‌های لیگ به درون سبد فرستاده، همه ۷ پرتاب ۳ امتیازی خود در کوارتر اول را از دست داد. برای مثال مایکل کارتر ویلیامز در حالی که در ثانیه پایانی کوارتر اول در فضایی بسیار خالی و آزادانه قرار داشت نتوانست پرتاب ۳ امتیازی موفقی داشته باشد. گوردون قبل از نیمه اول ۹ پرتاب از ۱۱ پرتاب فیلد خود را تبدیل به امتیاز کرد که شامل تنها پرتاب ۳ امتیازی او قبل از به رختکن رفتن اورلاندو مجیک بود.

بازی‌های بعدی:

اورلاندو مجیک: این تیم در پنجمین دیدار خانگی خود به مصاف ممفیس گریزلیز خواهد رفت و این پنج بازی بیشترین دیدارهای متوالی مجیک در خانه تا پایان فصل است.

دالاس موریکس: جمعه در خانه به مصاف نیویورک نیکس خواهند رفت.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *