• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • کلیپرز چگونه لوکا دانچیچ را در دیدار با ماوریکس محدود کرد؟

کلیپرز چگونه لوکا دانچیچ را در دیدار با ماوریکس محدود کرد؟

عملکرد فوق‌العاده لوکا دانچیچ به لیگ NBA ثابت شده است. اما لس آنجلس کلیپرز شاید بهترین تیم لیگ امسال باشد. آن‌ها روز سه شنبه در گوشه‌هایی از بازی با دالاس ماوریکس این مسئله را به رخ کشیدند و با نتیجه ۱۱۴ بر ۹۹ بر این تیم فائق آمدند.

ناکامی لوکا دانچیچ برابر کلیپرز

لوکا دانچیچ هنوز هم بر آمارهای خود می‌افزاید. اما لس آنجلس کلیپرز این فوق ستاره ۲۰ ساله را در تاکتیک‌های دفاعی خود گرفتار کرد. در این اثنا پال جرج در هفتمین بازی متوالی خود از زمان پیوستنش به لس آنجلس کلیپرز به شکوفایی خود ادامه داد. وی بازی‌های ابتدایی فصل را به واسطه مصدومیت از ناحیه شانه از دست داده بود. جرج در این بازی در کوارتر اول با کسب ۱۷ امتیاز پیشتاز بود و لس آنجلس لیکرز در این کوارتر با نتیجه ۳۴ بر ۲۷ پیش افتاد. جرج در لحظات پایانی این کوارتر یک دانک را به نمایش گذاشت تا نشان دهد مصدومیت شانه او کاملاً بهبود یافته است. جرج با کسب ۲۶ امتیاز، ۴ ریباند و ۶ توپ‌ربایی به کار خود در این بازی پایان داد اما با موفق‌ترین بازیکن لس آنجلس کلیپرز شدن فاصله زیادی دارد. کوای لنارد و لو ویلیامز نیز امتیازات زیادی بدست آوردند و این سه هیولای خط حمله لس آنجلس کلیپرز یکی از نیرومندترین خط حمله‌های لیگ NBA را تشکیل داده‌اند.

لوکا دانچیچ

کوای لنارد ۲۸ امتیاز، ۸ ریباند و ۴ پاس گل به نام خود ثبت کرد در حالیکه لو ویلیامز نیمکت‌نشین بود هم توانست با کسب ۲۱ امتیاز، ۶ ریباند و ۶ پاس گل به فرم عادی خود ادامه دهد. اما از شواهد و قرائن مشخص است که فاز دفاعی لس آنجلس کلیپرز کلیدی‌ترین نقش را در بازی روز سه‌شنبه ایفا کرد. دالاس ماوریکس بعد از اینکه در سه بازی اخیر خود به ترتیب ۱۳۷، ۱۴۳ و ۱۴۲ امتیاز بدست آورد در مقابل لس آنجلس کلیپرز فقط ۹۹ امتیاز کسب کرد و ۳۸ درصد پرتاب از فیلد داشت. این اولین بار در این فصل بود که آن‌ها به امتیاز ۱۰۰ نرسیدند. دانچیچ ۲۲ امتیاز، ۸ ریباند و ۶ پاس گل به نام خود ثبت کرد اما از ۱۴ تلاش فیلدگل او فقط ۴ تلاش به ثمر نشست. هیچ دلیلی برای نگرانی دالاس وجود ندارد چراکه قبل از این باخت ۵ پیروزی متوالی داشتند و آمار خوب ۱۱ پیروزی و ۶ شکست را از خود به جای گذاشته است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *