• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • ناکامی دالاس ماوریکس و لوکا دانچیچ با کولاک نیکولا یوکیچ در نیمه دوم

ناکامی دالاس ماوریکس و لوکا دانچیچ با کولاک نیکولا یوکیچ در نیمه دوم

نیکولا یوکیچ تنها انگیزه‌ای که برای بازی لازم داشت چند جمله تحسین‌آمیز از مایک مالون، سرمربی دنور ناگتس در نیمه اول بود. لوکا دانچیچ در این دیدار مغلوب یوکیچ شد.

شکست لوکا دانچیچ برابر یوکیچ

نیکولا یوکیچ ۲۶ امتیاز از ۳۳ امتیاز خود را در نیمه دوم بدست آورد و دنور ناگتس چهارشنبه شب با نتیجه ۱۰۷ بر ۱۰۶ مقابل دالاس ماوریکس به پیروزی رسید و به طولانی‌ترین دیدارهای خارج از خانه خود با آمار ۳ پیروزی و ۲ شکست پایان داد. نیکولا یوکیچ ۲۱ امتیاز در کوارتر سوم بدست آورد و در ۷.۹ ثانیه مانده به پایان بازی با لی‌اوپ خود پرتاب پیروزی را به درون سبد فرستاد. یوکیچ که روز دوشنبه و برد مقابل آتلانتا هاکس با کسب ۴۷ امتیاز، بیشترین امتیاز دوران بازیگری خود را بدست آورده بود اولین امتیاز خود را در ۴:۳۱ مانده به پایان نیمه اول بدست آورد. فرصت پایانی دالاس ماوریکس با پاس اشتباه به تیم هارداوی جی آر در پشت خط منطقه پرتاب سه امتیازی به هدر رفت. لوکا دانچیچ ۲۷ امتیاز، ۱۰ پاس گل و ۹ ریباند بدست آورد – او فقط یک ریباند با ثبت هفدهمین تریپل دبل فصل خود فاصله داشت. دالاس ماوریکس پنجمین بازی متوالی خود را بدون کریستاپس پورزینگیس (مصدومیت از ناحیه زانوی راست) سپری کرد. پورزینگیس در زمینه امتیازگیری و ریباند دومین بازیکن برتر تیمش به حساب می‌آید. هارداوی در پایان بازی اظهار داشت:

ما در پایان بازی نباختیم، در کوارتر اول، دوم و سوم و تا حدودی هم در کوارتر چهارم شکست خوردیم. شما مجبورید به آن‌ها احترام بگذارید زیرا پرتاب‌های سه امتیازی‌شان به درون سبد رفت و نیکولا یوکیچ هم کولاک کرد.

دنور ناگتس ۹ پرتاب موفق از ۲۴ پرتاب سه امتیازی خود داشت و یوکیچ با ۴ پرتاب موفق از ۶ پرتاب طلایه‌دار این تیم بود. دالاس ماوریکس ۱۲ پرتاب موفق از ۳۵ پرتاب سه امتیازی خود به ثبت رساند و دانچیچ ۱ پرتاب موفق از ۷ پرتاب سه امتیازی خود را در این بازی رقم زد. بعد از اینکه نیکولا یوکیچ تنها پرتاب سه امتیازی خود را در کوارتر اول از دست داد و در نیمه اول ۷ امتیاز بدست آورد، سریعاً متحول شد. یوکیچ در این باره گفت:

من در نیمه اول پرتاب‌های آسانی را از دست دادم. هم‌بازی‌های من به من پاس می‌دادند و به من می‌گفتند پرتاب کن. تلاش کردم تا پرتکاپو ظاهر شوم و تا آنجا که ممکن است امتیاز بدست بیاورم.

لوکا دانچیچ

دنور ناگتس دو بازیکن ترکیب اصلی خود را در اختیار نداشت. ویل بارتون، سومین بازیکن برتر تیم از نظر ریباند به دلایل شخصی در این بازی غایب بود. پائول میلسپ به دلیل کوفتگی پای چپ این بازی را از دست داد. جانشینان آن‌ها در ترکیب اصلی جرمی گرانت و توری کریگ بودند که هر کدام چهارمین بار بود که در ترکیب ابتدایی این فصل حاضر می‌شدند. دالاس ماوریکس در جریان برگزاری شش بازی خانگی تا به حال آمار ۲ پیروزی و ۲ شکست را بدست آورده و این بیشترین تعداد توالی بازی‌های خانگی آن‌هاست. آن‌ها ۵ دیدار از ۸ دیدار خانگی اخیر خود را با شکست پشت سر گذاشته‌اند.

نکات بازی:

بعد از این‌که دنور ناگتس در پیروزی با اختلاف ۸ امتیازی مقابل آتنلانتا هاکس فقط ۴ ریباند هجومی بدست آورده بود، آن‌ها در این دیدار دالاس ماوریکس را به حدی محدود کردند که فقط ۶ ریباند هجومی در این بازی داشته باشد. لوکا دانچیچ در شرایطی وارد این میدان شد که با کسب ۹.۹ امتیاز در کوارتر اول هر یک بازی بازی‌ها از این حیث صدرنشین بسکتبال NBA بود. وی در این بازی ۹ امتیاز در نیمه اول کسب کرد و ۴ پرتاب موفق از ۱۱ پرتاب خود داشت که شامل ۱ پرتاب موفق از ۴ پرتاب سه امتیازی او بود.

اوکا دانچیچ ، سومین بازیکن برتر بسکتبال NBA از نظر امتیازگیری میانگین ۲۹.۶ امتیاز در هر بازی را به ثبت رساند و در کوارتر چهارم بدون امتیاز ماند و هیچ یک از ۳ پرتاب منطقه‌ای او تبدیل به امتیاز نشد. جمال مورای، گارد دنور ناگتس در پایان بازی گفت:

فقط او را تحت فشار گذاشتیم. به چرخه بازی خود تا پایانب ازی ایمان داشتیم و این تدبیر کارساز شد. ما در دفاع واقعاً فعال بودیم و عملکرد فوق‌العاده‌ای ارائه دادیم.

لس آنجلس لیکرز و فیلادلفیا سونی سیکسرز به ترتیب روز جمعه و شنبه به دالاس می‌آیند و ریک چارلیزل هیچ صحبت جدیدی درباره بازگشت احتمالی کریستاپ پورزینگیس انجام نداشت.
چارلیزل گفت:

او هر روز بهتر و بهتر می‌شد. فعالیت او هر روز بیشتر می‌شود.

بازی بعدی:

دنور ناگتس: روز شنبه در آغاز سه بازی خانگی خود به مصاف کلیولند کاوالیرز خواهند رفت.

دالاس ماوریکس: حریف روز جمعه آنان، لس آنجلس لیکرز در ۲ بازی از ۳ تقابل این فصل خود با دالاس پیروز بوده است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *