• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • تریپل دبل لوکا دانچیچ نوار ۴ پیروزی متوالی واریرز را پاره کرد

تریپل دبل لوکا دانچیچ نوار ۴ پیروزی متوالی واریرز را پاره کرد

لوکا دانچیچ نهمین تریپل دبل فصل خود را بدست آورد و حتی در کوارتر چهارم هم حاضر نشد.

درخشش لوکا دانچیچ برابر گلدن استیت

لوکا دانچیچ ۳۱ امتیاز، ۱۵ پاس گل و ۱۲ ریباند در تنها ۳۰ دقیقه بدست آورد و دالاس ماوریکس شنبه شب توانست گلدن استیت واریرز را با نتیجه ۱۴۱ بر ۱۲۱ از پیش رو بردارد. لوکا دانچیچ در پایان بازی اظهار داشت:

انتظار نداشتم که آن‌ها مرا در نیمه زمین به دام بیاندازند. اگر تمرکز خود را روی من می‌گذاشتند کار ما آسان می‌شد. فقط یک بازیکن در درون زمین وجود ندارد ما پنج نفریم و اگر من یارگیری می‌شدم باعث خوشحالی‌ام بود. ما پرتاب‌ها را با فراغ بال بیشتری انجام می‌دادیم و بسکتبال آسانی را پیش رو داشتیم.

تیم هارداوی جی آر ۲۵ امتیاز بدست آورد، کریستاپس پورزینگیس ۱۸ امتیاز و سث کری ۱۷ امتیاز به عنوان یار تعویضی برای دالاس ماوریکس بدست آورد تا نوار ۴ پیروزی متوالی واریرز پاره شود. دی آنجلو راسل ۳۰ امتیاز و ۸ پرتاب سه امتیازی در کوارتر اول داشت اما بعد از زمین افتادن و برخورد با دوایت پاول در جریان کوارتر سوم از ناحیه گردن آُسیب دید. راسل بعد از پایان بازی گفت:

خدا را شاکرم که مصدومیتم جدی نیست. فقط کمی در شانه‌هایم درد دارم. برخورد به گونه‌ای بود که خطر از بیخ گوشم رد شد اما حالم خوب است.

راسل در کوارتر چهارم به زمین برگشت اما گلدن استیت واریرز در آن زمان ۱۹ امتیاز عقب افتاده بود. او با ۳۵ امتیاز و ۶ پاس گل به کار خود پایان داد. ریک چارلیزل، سرمربی دالاس ماوریکس درباره راسل گفت:

می‌خواهم درباره راسل صحبت کنم زیرا هنوز ندیده‌ام که بازیکنی در شروع بازی در عرض ۲ دقیقه ۱۲ امتیاز بدست آورد. پرتاب‌هایی که او انجام می‌دهد شگفت‌انگیز است. ما به دنبال راهی بودیم تا او را از جریان بازی خارج کنیم. در نیمه اول این کار غیرممکن بود. در نیمه دوم کمی توانستیم به هدف خود برسیم.

وقتی دی آنجلو راسل بیرون رفت دالاس ماوریکس توانست اختلاف با حریف خود را افزایش دهد و در کوارتر سوم با نتیجه ۴۵ بر ۲۴ مقابل حریف خود به پیروزی رسید. تیم هارداوی جی آر در ۶:۵۵ مانده به پایان کوارتر سوم یک پرتاب سه امتیازی انجام داد و موجب شد تا ماوریکس اختلاف را به ۸ امتیاز برساند. دریموند گرین ۱۰ امتیاز کسب کرد و ۱۰ پاس گل هم برای گلدن استیت واریرز بدست آورد اما او و واریرز در دفع حملات دالاس ماوریکس ضعیف عمل کردند. دالاس ۵۲.۲ درصد از اقدام‌های منطقه‌ای خود را تبدیل به امتیاز کرد و رکورد ۲۴ پرتاب سه امتیازی را در تاریخ خود به جای گذاشت. دریموند گرین در پایان بازی اظهار داشت:

آرزو می‌کردم ما عملکرد دفاعی بهتری داشته باشیم اما آن‌ها یک تیم هجومی خوب هستند. فکر می‌کنم در کوارتر سوم کم آوردیم.

لوکا دانچیچ

نکات بازی:

دالاس ماوریکس: دالاس ۱۰ پرتاب سه امتیازی در کوارتر اول انجام داد. دانچیچ دومین بازی متوالی خود را بعد از مصدومیت انجام می‌داد. ریک چارلیزل در این باره گفت:

یک روز و نیم ریکاوری مفید واقع شد. او به خوبی روند درمان خود را طی کرد.

گلدن استیت واریرز: گلدن استیت واریرز با ۹ پرتاب سه امتیازی در کوارتر اول با رکورد تاریخی خود مساوی کرد. اریک پاسکال و اوماری اسپلمن هر دو دومین بازی متوالی خود را از دست دادند. واریرز آلن اسمایلاگیچ را از سانتا کروز جی لیگ فراخواند. او ۵ امتیاز، ۵ ریباند و ۳ خطا در ۲۰ دقیقه حضورش مقابل دالاس ماوریکس از خود به جای گذاشت. در جریان کوارتر سوم مارکز کریس خود را به دانچیچ زد و این بازیکن را به ردیف اول تماشاگران کوباند. لوکا دانچیچ از جای خود پرید و با کریس درگیر شد تا اینکه داوران آن‌ها را از یکدیگر جدا کردند. دانچیچ در این باره گفت:

من را هل داد. نمی‌خواستم تلافی کنم اما این مسائل در بسکتبال رخ می‌دهد. باید از آن رد شد.

داوران کریس را با یک اخطار فنی جریمه کردند. چارلیزل درباره این صحنه گفت:

این یک بازی تند و تیز بود. ما یک تیم جوان هستیم که برای رقم زدن استثنائات تلاش می‌کند. به تجربه‌ای مانند امشب نیاز داشتیم.

بازی بعدی:

دالاس ماوریکس: یک سفر ۶۰ دقیقه‌ای را به لس آنجلس خواهد داشت تا بازی تکراری خود را مقابل لیکرز به انجام برساند. دالاس لیکرز را در نوامبر با ۴ امتیاز اختلاف شکست داده و به ۱۰ پیروزی متوالی این تیم پایان داده بود.

گلدن استیت واریرز: به سن آنتونیو سفر خواهد کرد تا سه‌شنبه شب مقابل اسپرز صف‌آرایی کند. سن آنتونیو پیشتر واریرز را با ۱۷ امتیاز اختلاف شکست داده بود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *