• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • بالمر، مالک لس آنجلس کلیپرز مایل است تا نام این باشگاه را تغییر دهد

بالمر، مالک لس آنجلس کلیپرز مایل است تا نام این باشگاه را تغییر دهد

لس آنجلس کلیپرز امیدوار است تا هرچه زودتر از زیر سایه نام لس آنجلس لیکرز دربیاید. کلیپرز اکنون کوای لنارد و پال جرج را در اختیار دارد و امیدوار است تا در این فصل کارهای بزرگی در پلی آف کنفرانس غرب انجام دهد.

مالک لس آنجلس کلیپرز قصد دارد نام این تیم را تغییر دهد

آن‌ها باید بر رقیب همشهری خودشان با بازیکنانی مانند لبرون جیمز و آنتونی دیویس غلبه کنند اما با نگاهی به آینده، متوجه می‌شویم که لس آنجلس کلیپرز باید کارهای دیگری نیز انجام دهد. کلیپرز اعلام کرد که یک ورزشگاه اختصاصی در اینگلوود خواهد ساخت که تا سال ۲۰۲۴ افتتاح خواهد شد. این ورزشگاه دارای یک ساختار شیشه‌ای زببا به همراه گیاهان زیاد و البته مکان‌های تجاری است تا بر روی اقتصاد این مکان تأثیر مضاعفی بگذارند. استیو بالمر، مالک این تیم گفت که او علاقه‌ای نخواهد داشت تا تیم را به خارج از لس آنجلس و سیاتل، شهر مادری‌اش منتقل کند. اما بالمر در گفتگو با رسانه لس آنجلس تایمز اظهار داشت او قصد دارد تا لوگو، رنگ و حتی نام کلیپرز را تغییر دهد و اظهار داشت:

لوگو لس آنجلس کلیپرز دیگر به این شکل نخواهد بود. با مشورت با اسپانسر این کار را انجام خواهیم داد.

بالمر تصمیم خود را گرفته و هنگامی که کلیپرز به ورزشگاه مدنظر خود منتقل شود لوگو، رنگ و شاید حتی اسم مستعار تیم را تغییر دهد.

لس آنجلس کلیپرز استیو بالمر

او دراین باره گفت:

ما فقط یک بار در زندگی این شانس را داریم که سطح بالاتری را برای خود شناسایی کنیم. من تغییر را پیش‌بینی نمی‌کنم اما ما همین یک فرصت را در اختیار داریم و این مسئله‌ای است که در مورد آن باید با هواداران مشورت کرد.

یک حرکت بزرگ در راه است. کلیپرز مطمئناً به لوگوی جدیدی نیاز دارد. لغت LAC چیزی است که می‌توان به صورت استاندارد در محیط ورد مایکروسافت آن را به هر شکلی نوشت. رنگ‌های ابتدایی اما خوب هستند. حداقل وقتی هر تیم دیگری قرمز/سفید/آبی باشد دیگر لیگ NFL جذابیتی ندارد. سوال اساسی را باید در مورد نام تیم مطرح کرد. در این برهه زمانی، نام کلیپرز نامی نیست که با شرایط تیم تطابق داشته باشد و هیچ برچسب خاصی نیز ندارد و ارتباطی به چیزی ندارد. آیا یک هوادار ۸ ساله باشگاه می‌داند که کلیپرز به چه معنا است؟ اگر واقع بین باشیم مناسب نیست.  شاید بهتر باشد لوگو را تغییر دهند و بقیه چیزها همینطور باقی بماند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *